|
|
MightyAce
|
|
|
Met 3-0 voor zonder iets op het spel mag je best iets jongers dan Ali brengen, Arne. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 21:36 schreef MightyAce het volgende:Met 3-0 voor zonder iets op het spel mag je best iets jongers dan Ali brengen, Arne. Of laten starten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geniet nog maar even van de liefde van de Kuip Arne😊 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Genieten Arne, van je laatste volle Kuip (voorlopig toch)
Dat is Feyenoord!!! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bunker onder de kuip,,En pas als alle clubs een trainer hebben begin seizoen vrij laten in de kuip😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi voor De Wolf ook ff.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Komt gewoon weer eens terug als trainer. Wat hou ik van die man! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtig dit eerbetoon in de nu nog volle Kuip.
Topper en prachtmens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Flink uitzwaaien tegen Excelsior |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Was indrukkend weer, dat Legioen. En laat duidelijk zijn dat mijn af en toe cynische opmerkingen over zijn vertrek vooral zijn ingegeven naar een gevoel van heimwee dat ik al 2 weken heb. Dit afscheid raakt hem, dat is duidelijk te zien, en daar kunnen we in de verdere toekomst alleen maar plezier van hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2024 - 22:06 schreef Cruzcontrol het volgende:Prachtig dit eerbetoon in de nu nog volle Kuip. Topper en prachtmens. Was echt fantastisch. Erg mooi.
We gaan Arne missen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop maar dat de volgende trainer zijn werk kan door zetten... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nee, hij blijft om jou te pesten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha, hij is echt ontvoerd door het legioen vermoed ik |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Begint toch een raar verhaal te worden. Twee wkn geleden tijdens GA uit was het allemaal al praktisch rond volgens Slot. Weekend daarop volgden de berichten over een mondeling akkoord en zou eea spoedig formeel worden. Nu 1.5 week verder hoor je helemaal niets meer over deze kwestie. Wat is er aan de hand? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja das een goeie, ik dacht zal wel eind vorige week naar buiten gebracht worden definitief rond is met alle details,, of zal het nu over het seizoen heen getilt worden🤔 lijkt me dat er geen echte obstakels zijn tussen gekomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Juristen werk denk ik om de details uit werken. Gaat ook over gigantische bedragen he... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is niks aan de hand. De competitie loopt gewoon nog. Ze willen Klopp gewoon de aandacht geven die hij verdient |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Slot heeft na PEC al aan de supporters laten zien dat overstap rond is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal vroeg beklonken, nu eerst het seizoen afmaken en gelul uit de weg proberen te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afscheid aangekondigd door Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Arne ❤️
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan je enorm missen, dank voor alles! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Prachtige eerbetoon, en meer dan terecht. De trainer die ons weer op de kaart heeft gezet. Mede. Want Slot heeft vooral in het begin vaak gezegd dat qua mentaliteit ook Advocaat zijn aandeel heeft gehad. Dus er is altijd een basis waarop verder kan worden gebouwd. Daar hoop ik dan maar op. Las gisteren dat de 1e club waar Liverpool heeft aangeklopt, sporting kissabon, een vraag van 20 mln hadden uitgesproken en dat volgens de UK media de prijs van Slot tegen de 11 ligt. Dit blijft toch een kanttekening. Maar dus alle hoop voor verdere groei van onze prachtclub. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles wat je leest is waar 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gewoon oprecht even slikken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tot Slot nog even dit .. Laatste feestje vandaag en daarna draait het weer om Feyenoord. In voor of tegenspoed. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wauw! Erg mooi🥲 en besef het eigenlijk ook nog maar half,, dat dit echt de laatste gaat zijn onder slot,, laat het een mooi afscheid zijn van slot |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtig en zeer terecht eerbetoon.
Het ga je goed Arne! ❤ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prachtig. Dit doet me wel wat...
Beste coach ever❤️ In alles |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
En voor ná Slot toch wel van belang wat Hartman daarover zojuist zei bij ESPN. Te Kloese voert dus met een groep spelers gesprekken over de opvolging, da's heel goed vind ik, en in die gesprekken wordt lovend gesproken over Pusic. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onvergetelijke held, ook in zijn presentaties naar pers etc. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedankt Arne Jij hebt de sleeping giant wakker gemaakt. Hopelijk blijft hij wakker..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Serieuze erehaag na de wedstrijd. Toespraak DTK er bij. Dit afscheid is een evenement op zichzelf geworden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 16:39 schreef tomson het volgende:Serieuze erehaag na de wedstrijd. Toespraak DTK er bij. Dit afscheid is een evenement op zichzelf geworden. En terecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat een prachtige erfenis na. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi hoor,, dik verdient ook!! heeft zoveel bewerkstelligd nu bij onze club, gewoon alleen al dat er komende jaren geld is om echt elk jaar mee te moeten kunnen doen om kampioenschap,, nu de taak komende jaren het niet verprutsen met wanbeleid |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ongezien dit afscheid, zooo mooi!
Bedankt Arne! |
|
|