|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles wat deze gigant heeft opgebouwd in 3 jaar is in nog geen 10 maanden compleet verwoest.
Wat een wanbeleid word er gevoerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een gigant kun je niet zomaar vervangen door een andere gigant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is ook niet helemaal zo. Maar dit jaar was wel een cascade van drama |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien niet alleen dit jaar. De keuze die nu gemaakt lijkt te worden vind ik ook zorgelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hm. Ik vind t een interessante. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zondag 17.30 kan hij kampioen worden. Puntje is genoeg. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Thanks💪 wil die in Turkije wel ergens bekijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Open kanaal Viaplay TV te zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Overschakelen naar plee dan maar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tottenham werkt nog niet mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Buitenspelval staat retescherp |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2-1, wat een heerlijke goal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan wel eens een galavoorstelling worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kans is groot dat de bijbel weer eens herschreven gaat worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi hoor, straalt ook af op onze club hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Salah die een selfie maakt met de telefoon van een fan ❤️ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Salah heeft de smaak te pakken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gefeliciteerd Arne!
Waanzinnige prestatie van een fenomenaal goede trainer. Wat een klasbak is deze man. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh waren hier de tussenstanden 😂 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt een held en heel goed tegelijkertijd voor ons als club want in engeland weten ze niet veel van clubs uit Nederland (beetje Amerikaans ook wel Engelsen op het gebied van wereld wijs valt me op) maar onthouden wel hij ex trainer van onze club is geweest
zat gister met wat Liverpool fans in pub in side turkije was echt wel gaaf💪, eigenaar ook eenmalig shirtje liverpool om de hoek aangeschaft om mee te doen in het feestje haha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2025 - 18:54 schreef bijft007 het volgende:Echt een held en heel goed tegelijkertijd voor ons als club want in engeland weten ze niet veel van clubs uit Nederland (beetje Amerikaans ook wel Engelsen op het gebied van wereld wijs valt me op) maar onthouden wel hij ex trainer van onze club is geweest zat gister met wat Liverpool fans in pub in side turkije was echt wel gaaf💪, eigenaar ook eenmalig shirtje liverpool om de hoek aangeschaft om mee te doen in het feestje haha. Zal een best feest geweest zijn! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 28 april 2025 - 18:54 schreef bijft007 het volgende:Echt een held en heel goed tegelijkertijd voor ons als club want in engeland weten ze niet veel van clubs uit Nederland (beetje Amerikaans ook wel Engelsen op het gebied van wereld wijs valt me op) maar onthouden wel hij ex trainer van onze club is geweest zat gister met wat Liverpool fans in pub in side turkije was echt wel gaaf💪, eigenaar ook eenmalig shirtje liverpool om de hoek aangeschaft om mee te doen in het feestje haha. Mooi joh, straalt ook weer af op onze club uiteindelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toen hij binnenkwam : Who the hell is that ? Not another Dutch manager like Erik Ten Hag ! Inmiddels: WE LOVE YOU ARNE ! ARNE FOR PRESIDENT! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol