|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Coach. Vind ik niet zo dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet echt. Omdat je vooruit weet dat een dienstverband van 3 jaar al lang is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind een trainer ook niet per se meteen een Feyenoorder. Ook niet als je kampioen wordt.
Daar is wel wat meer voor nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe liefdevol hij zich over Feyenoord uit laat, ook sinds hij trainer is bij Liverpool.
Mooie reclame voor de club. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Oei, was t weer niet in jouw topicje...
Pfff, t gaat hier over Arne Slot, die ik een gelukkige verjaardag wens, niet over Liverpool.
Doe eens niet zo zielig man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arne leest dit niet en is de trainer van Liverpool Laat die man rusten Heeft ie verdiend |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Pffff Bepaal jij dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Slot is geweest. Passant. Lekker laten gaan joh Niet in t verleden blijven hangen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik feliciteer hem met zijn verjaardag, meer niet.
Wat heb jij daar mee te maken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot is geweest. Laat t gaan Leef in t nu! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Doe ni zo zielig mannetje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft niet hoor Slot was heel leuk! Maar hij zit nu bij Liverpool T is voorbij… |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Slot blijft jarig hoor, waar hij ook is.
En dit topic gaat over hem
Helaas voor jou, niet over jou. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
😬 Maar heb me wel weer even vermaakt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zegt veel over jezelf.
🙄
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat hier nog een slot op of wa |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie denk je dat je bent?? 😬 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Slot! Oei, mag je ni zeggen😘 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schandalige reacties. Weinig respect voor wat hij hier heeft neergezet.
Arne, held! Lekker over blijven praten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een onzin.
te Kloese heeft echt bagger over zich heen gekregen. Was ook kampioen, bekerwinnaar en heeft de club financieel stuk sterker gemaakt.
Het was niet Slot alleen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:Wat een onzin. te Kloese heeft echt bagger over zich heen gekregen. Was ook kampioen, bekerwinnaar en heeft de club financieel stuk sterker gemaakt. Het was niet Slot alleen. Wat heeft dit in godsnaam met DtK te maken zelfs..
Zielig hoor!
Is een Arne Slot topic en hij wordt door mij gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Man man man... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:46 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Wat heeft dit in godsnaam met DtK te maken zelfs.. Zielig hoor! Is een Arne Slot topic en hij wordt door mij gefeliciteerd met zijn verjaardag. Man man man... Ik reageer op MMM, niet op jou.
Ga niet over schandalige reacties beginnen. Ieder heeft het recht om Slot wel/geen held te vinden. Van mij mag je hem feliciteren. Ik feliciteer hem ook. En DtK ook. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik reageer op MMM, niet op jou. Ga niet over schandalige reacties beginnen. Ieder heeft het recht om Slot wel/geen held te vinden. Van mij mag je hem feliciteren. Ik feliciteer hem ook. En DtK ook. Pff, jij bent echt diep gezonken Henkie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit is het moment dat Geile met de pindarotsjes voorbij komt… |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Waarom feliciteer je DtK dan hier, is die ook jarig vandaag zoals Arne?
Dit is HET Arne Slot topic, en ik feliciteer hem met zijn verjaardag. .wat heeft dan DtK daar mee te maken?
Binnenkort een forum hier met 5 gelijke na praters die altijd hun gelijk hebben..
man man man
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:Wat een onzin. te Kloese heeft echt bagger over zich heen gekregen. Was ook kampioen, bekerwinnaar en heeft de club financieel stuk sterker gemaakt. Het was niet Slot alleen. En terecht.
Maar geen DtK discussie in dit topic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gouden pik die Arne.
Weer in blessuretijd gewonnen. Mooi man! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 23:05 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Waarom feliciteer je DtK dan hier, is die ook jarig vandaag zoals Arne? Dit is HET Arne Slot topic, en ok feliciteer hem met zijn verjaardag. .wat heeft dan DtK daar mee te maken? Binnenkort een forum hier met 5 gelijke na praters die altijd hun gelijk hebben.. man man man Joh, maak je niet druk. Ik zie geen schandalige reacties hier. Ieder mag kijken naar Slot zoals ie wilt. DtK feliciteer ik ook, als ie jarig is.
Hebben de club gebracht tot wat het nu is.
Napraters? Tis wat je er zelf in ziet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joh, maak je niet druk. Ik zie geen schandalige reacties hier. Ieder mag kijken naar Slot zoals ie wilt. DtK feliciteer ik ook, als ie jarig is. Hebben de club gebracht tot wat het nu is. Napraters? Tis wat je er zelf in ziet. Daar gaat t hier to h niet om.
Gewoon felicitatie voir Arne.
Laat je tunnelvisie ff los, t gaat hier niet over jouw stoute Dennis vriendje..
Die geeft wel een eigen topic waarin je hem elke dag kunt feliciteren.
Dus nee, maak je niet druk😘 |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord vergeet hem ook niet. Mooi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 september 2025 - 23:17 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Daar gaat t hier to h niet om. Gewoon felicitatie voir Arne. Laat je tunnelvisie ff los, t gaat hier niet over jouw stoute Dennis vriendje.. Die geeft wel een eigen topic waarin je hem elke dag kunt feliciteren. Dus nee, maak je niet druk😘 Mooi, en zo hebben we dat ook weer tegen elkaar gezegd. Effe wat vuur op het Forum. :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wees gewoon eens trots op ex Feyenoorders die WEL iets presteren in buitenlandse TOP competities. Want straalt wel af op onze club ook, en t zijn er echt niet veel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees verder terug en dan zie je dat ik Slot hoog heb zitten. Ook zonder felicitaties op het Forum. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dus wat heeft DtK hier dan te maken? Op Arne zijn verjaardag..
🥳🥳🥳 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Praten in jezelf helpt niet Henkie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afronden joh, anders wordt het herhaaloefening. En is tijd voor de slaap. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dus,zei je iets joh?
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is natuurlijk allemaal dollen en helemaal prima. Maar t eeuwige vergelijk en terugkijken naar Slot is in t algemeen vermoeiend. Niet de felicitatie natuurlijk T is ook bijna net alsof ie dood is, want alles wat ie deed was goed, maar dat was t natuurlijk ook niet. Maar goed. Nog gefeliciteerd kale
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 september 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind alles best, als je het maar niet in je kale kop haalt in onze selectie te gaan wroeten onder de 50 miljoen! |
|
|
|