|
|
van geil
|
|
|
Heb diverse dubbele , iemand ruilen ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Picacu die spruitjes eet, drie maal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mijn tijd hè, weet ook niet waarom ik daar bij kwam :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na had vroeger wel een grote lampebak uit de kustvaart op zolder, maar dat was beter dat niemand er van wist ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee zender met draaischijf en tig meter koperdraad aan de balken om de antenne op de juiste golflengte af te stemmen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 22:17 schreef VVout het volgende:[..] Nee zender met draaischijf en tig meter koperdraad aan de balken om de antenne op de juiste golflengte af te stemmen. Ja mooi . Ik had als jochie een Hycom 2000 met een DV27 antenne. Woonde in de Holy en op een goede avond kon ik met iemand lullen uit Rotterdam of de andere kant Maassluis.
We hadden ook een vent in de flat die de Zebra hete . Die had een president AM . Als hij dat ding aanzette had de hele flat geen televisie meer . Mooie tijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch eens opgezocht en hier had het wel wat van weg, nog een aantal jaartjes ouder schat ik.
Moest er ook niet te lang mee zenden op bepaalde frequenties, mijn overburen hadden de zelfde hobby en de pijlwagen al eens op de dijk gehad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zo'n ding is prachtig ,geen satelliet voor nodig VV Alleen de peilwagen in de gate houden lol |
|
|
|