|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik heb persoonlijk meer met eigen jeugd dat potentie heeft en moet groeien dan een succesvol vreemdelingen legioen.
Maar er komt weer goede jeugd aan. Nu alvast inventariseren waar straks plek voor routine nodig is. En eigenwijs als ik ben, ik zie wel een topspits in Brobbey. Ik geloof 100% in hem! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:25 schreef AkaS het volgende:[..] Jazeker bepaald ten Hag dat, of denk je dat Overmars Labyad en Klaiber heeft gescout? Natuurlijk hebben ze aan ten Hag gevraagd of hij met Lang en Botman door wilde... Of denk je dat ze zijn verkocht uit financiële nood? Hij wou ook met Botman door. Die wou alleen achter blind en Martinez geen derde keuze zijn. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Precies. Maar dan kan je niet spreken dat je door wilt met een speler.
Maar eerlijk is eerlijk niemand had verwacht dat hij het zo goed zou doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:29 schreef AkaS het volgende:[..] Dus dan had ten Hag geen plannen met Botman. Mogen aanblijven als 15de man is niet vertrouwen hebben of plannen hebben naar een basisplaats toewerken... Volgens mij is dat juist het perspectief dat je als jeugdspeler behoort te krijgen.
Je sluit aan bij de selectie, en probeer je in een bepaalde tijd tot basis op te werken. Daar kan voor sommige spelers een jaar duren of soms drie jaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:31 schreef AkaS het volgende:[..] Ik heb persoonlijk meer met eigen jeugd dat potentie heeft en moet groeien dan een succesvol vreemdelingen legioen. Maar er komt weer goede jeugd aan. Nu alvast inventariseren waar straks plek voor routine nodig is. En eigenwijs als ik ben, ik zie wel een topspits in Brobbey. Ik geloof 100% in hem! Ik hou wel van het type spits al vraag ik me af of dat type past in het spel dat Ajax speelt op dit moment.
Ajax speelde zijn beste wedstrijden de afgelopen jaren onder ten Hag met Tadic op 9.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat type spits makkelijker zie slagen bij Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:25 schreef AkaS het volgende:[..] Jazeker bepaald ten Hag dat, of denk je dat Overmars Labyad en Klaiber heeft gescout? Natuurlijk hebben ze aan ten Hag gevraagd of hij met Lang en Botman door wilde... Of denk je dat ze zijn verkocht uit financiële nood? Alles in overleg, waarom is de top besteed aan exvoetballers? Juist om mee te denken en niet alleen om de centjes.
Of ze nou winnen of verliezen, jij valt alleen de trainer af. Sorrij maar dat vind ik kortzichtig. Je komt ook niet met een oplossing. Wie moet het worden dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik hou wel van het type spits al vraag ik me af of dat type past in het spel dat Ajax speelt op dit moment. Ajax speelde zijn beste wedstrijden de afgelopen jaren onder ten Hag met Tadic op 9. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat type spits makkelijker zie slagen bij Ajax. indd tadic op 9... ook al heb ik vertrouwen in de toekomst met brobbey.. maar dat doet tenhag dus blijkbaar niet, en waarom niet is mij een raadsel... ohja zijn rendement op links lag veel hoger dan in de spits.. maar dan kijk je naar 1 speler en niet naar het geheel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:[..] indd tadic op 9... ook al heb ik vertrouwen in de toekomst met brobbey.. maar dat doet tenhag dus blijkbaar niet, en waarom niet is mij een raadsel... ohja zijn rendement op links lag veel hoger dan in de spits.. maar dan kijk je naar 1 speler en niet naar het geheel... Het is je aanvoerder en je hebt ook te maken met favoriete plekken.
Overigens scoort Ajax dit seizoen meer dan normaal in de eredivisie dus heeft hij met de keuze van aanvallers het gelijk aan zijn zijde, alleen de nummer 10 rendeert totaal niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Je hamert er zo op dat er liever niets gekocht wordt. En dan ook nog liever geen kampioen wordt met een vreemdelingen legioen. Dat spelers als Labyad, Klaiber, Mallagan enz. aangekocht worden daar zijn we het in ieder geval beide wel over eens dat dat niet hoeft.
Daar zou eigenlijk uit je opleiding wel iets door moeten stromen of een niveau hoger. Moeilijke discussie het moet gewoon beter of het nou met eigen jeugd of goede aankoop is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik hou wel van het type spits al vraag ik me af of dat type past in het spel dat Ajax speelt op dit moment. Ajax speelde zijn beste wedstrijden de afgelopen jaren onder ten Hag met Tadic op 9. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat type spits makkelijker zie slagen bij Ajax. Inderdaad Pantelic lukte dat zelfs. Zoveel anders dan type Traore, Brobbey. Traore vind ik te zwak in de combinatie. Brobbey moet eerst nog een kans krijgen misschien past hij zich aan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Het is je aanvoerder en je hebt ook te maken met favoriete plekken. Overigens scoort Ajax dit seizoen meer dan normaal in de eredivisie dus heeft hij met de keuze van aanvallers het gelijk aan zijn zijde, alleen de nummer 10 rendeert totaal niet. Vergeet niet dat je wel een hoger doelsaldo hebt maar je ook alleen de kleintjes gehad hebt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Vitesse en Groningen en Heereveen valt wel mee toch. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:36 schreef remco k het volgende:[..] Ik hou wel van het type spits al vraag ik me af of dat type past in het spel dat Ajax speelt op dit moment. Ajax speelde zijn beste wedstrijden de afgelopen jaren onder ten Hag met Tadic op 9. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat type spits makkelijker zie slagen bij Ajax. Okay, maar wat was de rol van Tadic op 9? Aanspeelpunt, kaatser en afmaker... Denk dat Brobbey deze rol prima kan vervullen. Misschien iets minder balvirtuoos maar wel weer sneller... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Alles in overleg, waarom is de top besteed aan exvoetballers? Juist om mee te denken en niet alleen om de centjes. Of ze nou winnen of verliezen, jij valt alleen de trainer af. Sorrij maar dat vind ik kortzichtig. Je komt ook niet met een oplossing. Wie moet het worden dan? Ik denk juist dat het kortzichtig is om hem te handhaven op basis van dat ene succes seizoen toen paulus de boskabouter ook succesvol had geweest met zoveel uitzonderlijk selfstarting talent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 17:41 schreef AkaS het volgende:[..] Ik denk juist dat het kortzichtig is om hem te handhaven op basis van dat ene succes seizoen toen paulus de boskabouter ook succesvol had geweest met zoveel uitzonderlijk selfstarting talent. Dat weten we nu onderhand wel, en misschien heb je gelijk maar kom eens met oplossingen.... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat weten we nu onderhand wel, en misschien heb je gelijk maar kom eens met oplossingen.... Andere trainer? Hahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Maar Jack even serieus...
Er lopen bij Ajax duurbetaalde professionals zij moeten zien dat ten Hag niet brengt wat zou kunnen en moeten. Dat zijn aankopen tekort komen. Dat hij niet te verteren eigenwijs is en ieder jaar grote moeite heeft om tot een juiste invulling te komen. Net zoals dat zij Botman en Lang hadden moeten houden ipv verkopen en Utrechtse middelmaat de handen boven het hoofd houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 16:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je hamert er zo op dat er liever niets gekocht wordt. En dan ook nog liever geen kampioen wordt met een vreemdelingen legioen. Dat spelers als Labyad, Klaiber, Mallagan enz. aangekocht worden daar zijn we het in ieder geval beide wel over eens dat dat niet hoeft. Daar zou eigenlijk uit je opleiding wel iets door moeten stromen of een niveau hoger. Moeilijke discussie het moet gewoon beter of het nou met eigen jeugd of goede aankoop is. Zowel labyad als Klaiber horen niet bij de eerste elf.
Het is alleen jammer dat hun eerste mensen voor die plekken langer geblesseerd zijn(kudus) of gewoon niet constant fit zijn (mazraoui).
Ajax kan voor die nummers 12 tot 24 toch geen spelers van 10 miljoen plus gaan kopen?
Met Martinez en Alvarez lopen daar al twee hele dure jongens.
Als je naar de ideale basis elf kijken. Dan loopt daar niemand die er niet hoort in mijn beleving, dan heb ik Bij Schuurs de meeste twijfels.
Onana
Mazraoui Schuurs blind tagliafico Klaassen Gravenberg Kudus Anthony tadic neres.
Probleem is alleen dat we volgens mij nog nooit met deze elf hebben kunnen spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Overmars is hoofdverantwoordelijk binnen die club.
Alle middelmaat die is aangetrokken mag je de hoofdverantwoordelijke aanrekenen en niet de trainer die slechts inbreng heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat geld voor alle kampioenskandidaten.
En je wordt normaal gesproken juist tegen de kleintjes kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 17:40 schreef AkaS het volgende:[..] Okay, maar wat was de rol van Tadic op 9? Aanspeelpunt, kaatser en afmaker... Denk dat Brobbey deze rol prima kan vervullen. Misschien iets minder balvirtuoos maar wel weer sneller... Niet helemaal. Tadic was juist positioneel heel sterk buiten de dingen die je benoemt. Hij wist juist centrale verdedigers met zich mee te trekken of diepte te maken zodat er op 10 ruimte kwam voor andere spelers.
Ik denk dat samen met de balvastheid van tadic dit zijn belangrijkste kwaliteiten zijn geweest op die plek.
En dat stukje heeft Danilo bijvoorbeeld wel ( misschien in iets minder kwaliteit) maar heeft Traore bijvoorbeeld niet. Brobbey heeft dat denk ik ook niet al kan ik daar minder goed over oordelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We spelen tegen de top van Europa, tja dan kan je winnen of verliezen Ik roep al vanaf de start van dit seizoen dat ze met deze achterhoede niet ver komen in de C.L. maar ik heb geen moer te vertellen. Ben blij dat irritant Noa op gedonderd is, vind het wel jammer dat ze Botman en Eiting hebben verkocht maar so be it! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 18:15 schreef AkaS het volgende:Maar Jack even serieus... Er lopen bij Ajax duurbetaalde professionals zij moeten zien dat ten Hag niet brengt wat zou kunnen en moeten. Dat zijn aankopen tekort komen. Dat hij niet te verteren eigenwijs is en ieder jaar grote moeite heeft om tot een juiste invulling te komen. Net zoals dat zij Botman en Lang hadden moeten houden ipv verkopen en Utrechtse middelmaat de handen boven het hoofd houden. Het zijn inderdaad duurbetaald professionals.
Dus zou het misschien dan ook zo kunnen zijn dat wij er allemaal geen reet van snappen, zowel positief als negatief en dat wij dus ook helemaal niet kunnen beoordelen of hij wel of niet goed genoeg is? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 19:25 schreef remco k het volgende:[..] Het zijn inderdaad duurbetaald professionals. Dus zou het misschien dan ook zo kunnen zijn dat wij er allemaal geen reet van snappen, zowel positief als negatief en dat wij dus ook helemaal niet kunnen beoordelen of hij wel of niet goed genoeg is? Dat kunnen wij ook niet oprecht. Wij zitten niet dicht genoeg op het vuur |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 19:19 schreef remco k het volgende:[..] Overmars is hoofdverantwoordelijk binnen die club. Alle middelmaat die is aangetrokken mag je de hoofdverantwoordelijke aanrekenen en niet de trainer die slechts inbreng heeft. dat ben ik met je eens kerel... in dit geval had hij er nooit in mee moeten gaan... enige voordeel is dat overmars er geen verlies op maakt vooralsnog... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Volgens mij kwam er laatst een insinuatie voorbij dat ten Hag goed bij de spelers ligt... Dat misverstand is nu met de mededeling van Klaas the Hunter ook uit de wereld geholpen. Ten Hag wist nog van niets, tekenend voor de verstandhouding en het respect richting Ten Hag...
Hij was maar een icoon... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vitesse 2-1 Groningen verloren en Heerenveen 5-1 maar die staan 7de. Dan zijn het toch de kleintjes geweest. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 01:01 schreef AkaS het volgende:Volgens mij kwam er laatst een insinuatie voorbij dat ten Hag goed bij de spelers ligt... Dat misverstand is nu met de mededeling van Klaas the Hunter ook uit de wereld geholpen. Ten Hag wist nog van niets, tekenend voor de verstandhouding en het respect richting Ten Hag... Hij was maar een icoon... Denk dat het voor Huntelaar ook wel genoeg geweest is als hij steeds fit moet blijven en zich op te laden voor 8 minuutjes. Hij had dit seizoen topscoorder geweest als ten Hag hem opgesteld had.
Snap dat er voorgesorteerd wordt op een leven na Huntelaar maar als Traore dan weken faalt. En je een topper achter de hand hebt. Denk dat Atalanta de druppel voor hem was. Brobbey die zijn debuut maakt in een wedstrijd waar minstens 12 miljoen opstaat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 01:01 schreef AkaS het volgende:Volgens mij kwam er laatst een insinuatie voorbij dat ten Hag goed bij de spelers ligt... Dat misverstand is nu met de mededeling van Klaas the Hunter ook uit de wereld geholpen. Ten Hag wist nog van niets, tekenend voor de verstandhouding en het respect richting Ten Hag... Hij was maar een icoon... Misschien. Het is wel vreemd. Normaliter laat je dit eerst aan je trainer en de directie weten. Aan de andere kant; dit is wel klassiek Klaas Jan. Hart op de tong en gewoon recht voor z'n raap. Er wordt een directe vraag gesteld en hij geeft daar dan ook gewoon antwoord op. Het kan ook zomaar zijn dat hij hier nu antwoord geeft omdat dit de eerste keer was dat dit echt gevraagd werd, binnen of buiten Ajax.
Maar eens, vreemd is het wel. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens wel aardig dat Kees Jansma daarna openheid gaf over zijn ervaringen met KJH bij Oranje. Dat geeft ook wel een aardige inkijk in de psyche van de man en toont zijn fanatisme als het over voetballen gaat. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ook van Gaal gezien op Ziggo,die had het met Jack van Gelderen over de wedstrijd Ajax - Atalanta het was in zijn ogen een onbegrijpelijke beslissing om je meest inteligente/slimme voetballer te laten weg kwijnen aan de zijant waar door Atalanta het makkelik had in het centrum tegen een jongen van 18 jaar.Volgens mij is dat een regelrechte aanval van Nederlands beste trainer aan ten Hag ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 01:01 schreef AkaS het volgende:Volgens mij kwam er laatst een insinuatie voorbij dat ten Hag goed bij de spelers ligt... Dat misverstand is nu met de mededeling van Klaas the Hunter ook uit de wereld geholpen. Ten Hag wist nog van niets, tekenend voor de verstandhouding en het respect richting Ten Hag... Hij was maar een icoon... Volgens mij ging het iets anders.
Ten Hag wist dat hij ging stoppen. Alleen niet wanneer hij het naar buiten zou brengen, en daar was de afspraak over gemaakt dat hij dat ook zeg mocht bepalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door remco k -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 09:58 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij ging het iets anders. Ten Hag wist dat hij ging stoppen. Alleen niet wanneer hij het naar buiten zou brengen, en daar was de afspraak over gemaakt dat hij dat ook zeg mocht bepalen. Zo heb ik het hem ook horen vertellen. Sommigen zoeken ook alles wat negatief is bij onze trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Als we de laatste 6 a 8 aankopen doen terug kijken, moeten we dan concluderen dat het misschien beetje tegenvalt ?
Hoe had het gezien kunnen zijn, als deze 6 a 8 (geen superspelers) door minimaal drie wél supertopspelers gekocht waren. Een voor de verdediging, één voor het middenveld en één wereldspits ?
Zou het niet kunnen zijn dat wij (AJAX) financieel dan goedkoper uit waren ? ?
Hoe had het kunnen zijn om bijvoorbeeld 6 spelers te halen elk voor 15 miljoen of wél drie veel betere spelers elk voor 25 miljoen ? ? Zijn we toch weer 15 miljoen euro goedkoper uit leek mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 12:12 schreef Onze Ajax het volgende:Als we de laatste 6 a 8 aankopen doen terug kijken, moeten we dan concluderen dat het misschien beetje tegenvalt ? Hoe had het gezien kunnen zijn, als deze 6 a 8 (geen superspelers) door minimaal drie wél supertopspelers gekocht waren. Een voor de verdediging, één voor het middenveld en één wereldspits ? Zou het niet kunnen zijn dat wij (AJAX) financieel dan goedkoper uit waren ? ? Hoe had het kunnen zijn om bijvoorbeeld 6 spelers te halen elk voor 15 miljoen of wél drie veel betere spelers elk voor 25 miljoen ? ? Zijn we toch weer 15 miljoen euro goedkoper uit leek mij. En hoe weet je dat die “top” aankoop wel presteert ?Welke garantie heb je dan?
Kudus goede aankoop Anthony Martinez ook goede aankopen geweest. Klaiber vooralsnog in mijn beleving een goede aankoop als je bekijkt waarvoor hij gehaald is. Alvarez is het nog niet. En Promes heeft zijn meerwaarde echt wel bewezen, toch is dat geen geslaagde aankoop.
Magalan en Marin zijn flop aankopen geweest.
Maar noem eens 1 club waar alle aankopen wel direct goed zijn?
Die club bestaat niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 12:26 schreef remco k het volgende:[..] En hoe weet je dat die “top” aankoop wel presteert ?Welke garantie heb je dan? Kudus goede aankoop Anthony Martinez ook goede aankopen geweest. Klaiber vooralsnog in mijn beleving een goede aankoop als je bekijkt waarvoor hij gehaald is. Alvarez is het nog niet. En Promes heeft zijn meerwaarde echt wel bewezen, toch is dat geen geslaagde aankoop. Magalan en Marin zijn flop aankopen geweest. Maar noem eens 1 club waar alle aankopen wel direct goed zijn? Die club bestaat niet. Daar ben ik het 100% mee eens. Ook ik schreef al meerdere keren dat je nooit de garantie van succesvol presteren hebt. Je weet nooit of een aangekochte speler "past" in het systeem van een elftal. Er zijn daar voorbeelden te over van. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 12:58 schreef Pietje het volgende:[..] Daar ben ik het 100% mee eens. Ook ik schreef al meerdere keren dat je nooit de garantie van succesvol presteren hebt. Je weet nooit of een aangekochte speler "past" in het systeem van een elftal. Er zijn daar voorbeelden te over van. Je weet inderdaad nooit of een speler slaagt maar een goede scout kan echt wel zien of een speler in het team past. Je hebt een speelstijl die bijvoorbeeld Mallagan niet ligt. Ajax speelt met ruimte in de rug kan hij niet.
Marin werd op voorhand door vele al niet als Ajax speler bestempeld. Alvarez snap ik ook nog steeds niet helemaal waarom Ajax daar uitgekomen is, Speelt bij Mexico wel veel op 6 maar is te houterig voor het spel van Ajax.
Neres, Anthony zijn snelle technische jongens slagen die gegarandeerd nee ook niet altijd. Kans is wel aannemelijker. Kudus lijkt wel typisch Ajax speler. Snel sterk en technisch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 19:12 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je weet inderdaad nooit of een speler slaagt maar een goede scout kan echt wel zien of een speler in het team past. Je hebt een speelstijl die bijvoorbeeld Mallagan niet ligt. Ajax speelt met ruimte in de rug kan hij niet. Marin werd op voorhand door vele al niet als Ajax speler bestempeld. Alvarez snap ik ook nog steeds niet helemaal waarom Ajax daar uitgekomen is, Speelt bij Mexico wel veel op 6 maar is te houterig voor het spel van Ajax. Neres, Anthony zijn snelle technische jongens slagen die gegarandeerd nee ook niet altijd. Kans is wel aannemelijker. Kudus lijkt wel typisch Ajax speler. Snel sterk en technisch Een Marin zeiden juist een aantal die hem hier veel zagen spelen dat het wel een typische ajax speler is, en dat is het eigenlijk ook gewoon..
Maar als scouts dat allemaal zo makkelijk zouden moeten zien. Waarom zijn er dan wereldwijd zo verschrikkelijk veel miskopen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 09:08 schreef remco k het volgende:[..] Een Marin zeiden juist een aantal die hem hier veel zagen spelen dat het wel een typische ajax speler is, en dat is het eigenlijk ook gewoon.. Maar als scouts dat allemaal zo makkelijk zouden moeten zien. Waarom zijn er dan wereldwijd zo verschrikkelijk veel miskopen Dacht dat ik zoiets gelezen had maar ging inderdaad meer over zijn karakter en hij wat timide was.
Dat er zoveel miskopen zijn ligt dat dan niet aan de kwaliteiten van die scouts? En daarbij je weet zelf ook dat er meerdere factoren spelen bij daadwerkelijk slagen.
Het team moet je liggen, mentaal aanpassen aan een andere omgeving ver van huis, fysiek aanpassing enz enz. Gaat er meer op dat je bij Ajax een bepaald type speler zoekt en Malagan, Alvarez, die Bande volgens mij ook en zo nog een aantal die helemaal niet hoeven komen. Labyad, Klaiber ook meer breedte.
Eigen jeugd dus met gerichte aankopen met voldoende kwaliteit moet het dus zijn. Geen middelmaat meer aantrekken maar dat roepen een aantal hier ookal jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dacht dat ik zoiets gelezen had maar ging inderdaad meer over zijn karakter en hij wat timide was. Dat er zoveel miskopen zijn ligt dat dan niet aan de kwaliteiten van die scouts? En daarbij je weet zelf ook dat er meerdere factoren spelen bij daadwerkelijk slagen. Het team moet je liggen, mentaal aanpassen aan een andere omgeving ver van huis, fysiek aanpassing enz enz. Gaat er meer op dat je bij Ajax een bepaald type speler zoekt en Malagan, Alvarez, die Bande volgens mij ook en zo nog een aantal die helemaal niet hoeven komen. Labyad, Klaiber ook meer breedte. Eigen jeugd dus met gerichte aankopen met voldoende kwaliteit moet het dus zijn. Geen middelmaat meer aantrekken maar dat roepen een aantal hier ookal jaren. Er is niemand binnen ajax die erover gaan die dachten dat bepaalde spelers niet zouden gaan presteren..
het is gewoon niet te voorkomen dat er flinke missers tussen zitten..
Zie Sulejmani om maar eens wat te noemen, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Danilo kan in de winter iig niet terugkomen, dat is contractueel vastgelegd aldus FC Twente. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou Ajax trouwens wel graag Veerman zien halen, om hem vervolgens nog een jaar bij Heerenveen te laten spelen, zon jongen kan nog weleens heel duur worden om over twee jaar op te halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 13:15 schreef remco k het volgende:Ik zou Ajax trouwens wel graag Veerman zien halen, om hem vervolgens nog een jaar bij Heerenveen te laten spelen, zon jongen kan nog weleens heel duur worden om over twee jaar op te halen. Yep, en ook wel meer en meer aan het denken aan Koopmeiners en Wijndal. Hele moderne spelers.
En de andere Veerman erbij als stormram ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Koopmeiners zie ik ondertussen wel als een serieuze opvolger voor Blind. Wijndal is hartstikke goed bezig, maar Ajax heeft met Tagliafico en Martinez wel prima jongens op die positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 16:59 schreef Eide het volgende:Koopmeiners zie ik ondertussen wel als een serieuze opvolger voor Blind. Wijndal is hartstikke goed bezig, maar Ajax heeft met Tagliafico en Martinez wel prima jongens op die positie. Koopmijnders zie ik persoonlijk juist we een stuk meer als middenvelder en niet als centrale verdediger. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 13:15 schreef remco k het volgende:Ik zou Ajax trouwens wel graag Veerman zien halen, om hem vervolgens nog een jaar bij Heerenveen te laten spelen, zon jongen kan nog weleens heel duur worden om over twee jaar op te halen. Volkomen mee eens ik volg hem nu regelmatig,de man heeft een geweldig overzicht en een wereld pas in zijn benen.Ik zou hem zeker halen als ik Marc was en hem dit seizoen bij Herenveen te laten. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Koopmijnders zie ik persoonlijk juist we een stuk meer als middenvelder en niet als centrale verdediger. Misschien iemand die iets groter en sneller is.. gericht op internationaal CL podium niveau..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 14 december 2020 - 19:46 schreef AkaS het volgende:[..] Misschien iemand die iets groter en sneller is.. gericht op internationaal CL podium niveau..... Als middenvelder laat hij op internationaal niveau toch voldoende zien? |
|
|
|