|
|
MMM
|
|
|
Wolfsberger AC - Feyenoord (donderdag 10 december 2020, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 10 december 2020, 21:00 uur Locatie: Lavanttal-Arena, Wolfsberg Scheidsrechter: Paweł Raczkowski |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De scheids is, net als bij de thuiswedstrijd, gewijzigd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, we gaan overwinteren. We krijgen 3 strafschoppen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja echt bizar. Benieuwd of het gaat opvallen vanavond. Extreem mee of extreem tegen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja, ik weet niet wat ik moet verwachten....zucht Ik zou het mooi vinden al alleen Feyenoord alleen doorgaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Scheids mee hopelijk en geen domme overtredingen maken, dan moet je met 0-2 van het veld in kunnen stappen. Goals vallen wel in de 2e helft nadat Diemers en Nico gewisseld zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Diemers, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jorgensen, Linssen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Lijkt me mooi, en vooral de reacties op het forum |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg het nou al wedstrijden achter elkaar, hoop vervliegt geleidelijk nu bij mij ook al zou het echt top zijn natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veld schijnt vreselijk slecht te zijn. Ik zou geen enkel risico nemen met Fer en Sinisterra. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: past goed bij Diemers en Linssen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hopelijk kunnen we het voor die tijd in ons voordeel beslechten, zou het beste zijn ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat kunnen we verwachten vanavond.
Aan de ene kant een elftal dat de laatste 3 wedstrijden niet heeft gewonnen.
Aan de andere kant is de selectie de laatste dagen toch flink aangevuld, er is in ieder geval weer keuze.
En er waait de laatste dagen toch een hoopvolle wind rond de club vwb de nabije toekomst.
Daarom gaan we winnen vanavond, maakt niet met hoeveel! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 16:50 schreef Bowie het volgende:Wat kunnen we verwachten vanavond. Aan de ene kant een elftal dat de laatste 3 wedstrijden niet heeft gewonnen. Aan de andere kant is de selectie de laatste dagen toch flink aangevuld, er is in ieder geval weer keuze. En er waait de laatste dagen toch een hoopvolle wind rond de club vwb de nabije toekomst. Daarom gaan we winnen vanavond, maakt niet met hoeveel! Ok ik geloof |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zat vandaag nog even en stukje te kijken naar Feyenoord- Partizan met Lekbello. Ik teken voor het zelfde scenario |
|
|
|
|
ar
|
|
|
0-4. Maar ik reken nergens op |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Diemers, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jorgensen, Linssen Nico mag niet spelen toch? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was d vorige wedstrijd, toen stond daar Linsen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja man, je hebt gelijk. Time fly's |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gek genoeg weer zin aan en best zenuwachtig, wil toch wel de winter door met ons cluppie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De avond van Linssen en Diemers. In het kielzog Nico. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Overwinteren of vallen we straks in een winterslaap, vanavond de kans om wat moois te doen. Een getergd Feyenoord en de onkunde negeren, dan kan het nog best wat worden. Ook benieuwd of de scheidsrechter nog extreem gaat opvallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou snert ballen geniet gezien nu |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Die gasten spelen niet verdedigend moet ik zeggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd. wel een zandbak daar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een rare uitspraak van Advocaat net voor de wedstrijd....
Ik hoop dat ik hem verkeerd opvat, maar het klonk alsof hij een vertrek wil forceren of zo...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bijdrage Marsman mag er weer zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die geluidsfragmenten ook weer die er in worden gezet, of ze in Rotterdam spelen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo dat waren 10 minuten die we ook wel door hadden kunnen spoelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 21:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Wat een rare uitspraak van Advocaat net voor de wedstrijd.... Ik hoop dat ik hem verkeerd opvat, maar het klonk alsof hij een vertrek wil forceren of zo... 'Topclub is als je spelers kan kopen die je graag wil hebben. Zoals Ajax.' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, ben er nu alweer schijtziek van. Rare uitduel van iemand van Feyenoord.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Naar een ploeg die niet veel beter is dan Sparta, RKC, Twente, Heracles etc. Op een veld waar je normaliter je hond nog niet op uit laat. Geweldige combi ;-) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik ga zo maar ff emo vreten want... |
|
|
|