|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 21:22 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Dat vertelt Advocaat in de rust pas. Hij is bang dat ze anders de eerste helft al te veel gaan aanvallen. Kut kabouter, en maar zeiken dat hij zijn spelers niet mag kopen. Nou , hij wilde zo graag Diemers en Linssen , goddank dat de rest niet mocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat misschien niet eens, maar van zulke ploegen horen we toch te winnen? Zo goed zijn zij niet hoor. Waarom knikkeren we er steeds weer uit omdat we die de ondergrens zakken?
Wat ik bedoel is dat we tegen ploegen waar we normaal zat van kunnen winnen, verliezen van ons zelf.. Gewoon omdat we mentaal zwak zijn.
Hadden er niet gehad als er een topclub waren..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: WAC speelt pressie, wat natuur lijk slim is met dit knollenveld...Advocaat laat zijn team terugtrekken. vragen om problemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijkspel, hebben we weer nier verloren en kunnen ze na de winterstop lekker in Nederland blijven. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
slappe hap , voor de wedstrijd een hoop bla bla van we gaan er 200% voor en dan zo'n eerste helft spelen schaamteloos , ook advocaat hoor met dat behoudende voetbal en maar blijven vasthouden aan linssen ppffff ben onderhand wel een x klaar mee blij dat het roer volgend seizoen omgaat met slot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gaat nergens meer over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaapwedstrijd. Feyenoord tegen nr. 7 van Oostenrijk. Dicks magie is wel voorbij. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Heeft met durf te maken. Hij kiest er steeds voor de bal veilig terug te spelen. Tja, dan heb je wel steeds de bal.... Helaas kom je zo niet bij de goal en dus scoor je niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 21:48 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat misschien niet eens, maar van zulke ploegen horen we toch te winnen? Zo goed zijn zij niet hoor. Waarom knikkeren we er steeds weer uit omdat we die de ondergrens zakken? Wat ik bedoel is dat we tegen ploegen waar we normaal zat van kunnen winnen, verliezen van ons zelf.. Gewoon omdat we mentaal zwak zijn. Hadden er niet gehad als er een topclub waren..... Arie. Dit zien we bijna elke winter. Spelers ziek zwak en stuk. Wat er in moet vallen voldoet niet en vaak moeten spelers ergens op een positie spelen waar ze niet horen. Gevolg; voorzichtig laf en slecht voetbal. In de eredivisie kom je er dan nog mee weg. Maar tegen dit soort gemotiveerde ploegen niet. En vaak zit t nog tegen ook. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 21:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Heeft met durf te maken. Hij kiest er steeds voor de bal veilig terug te spelen. Tja, dan heb je wel steeds de bal.... Helaas kom je zo niet bij de goal en dus scoor je niet... niet eens...berghuis is niet aanspeelbaar, toornsta ook niet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voorspelling: Dick zal snel zijn biezen pakken en Berghuis vertrekt in de winter....
De pleuris is bij dezen officieel uitgebroken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 21:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Voorspelling: Dick zal snel zijn biezen pakken en Berghuis vertrekt in de winter.... De pleuris is bij dezen officieel uitgebroken mooi! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Denk niet dat het ons nog beter zou doen, zo'n breuk gelijk al... Of wel? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat we zo hoog staan in de competitie is geflatteerd. kijk maar in februari waar we dan staan... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Die gifbeker is nog tot de rand gevuld....
We staan dichterbij de situatie van hoe het was toen de VvF ontstond... Die scheuren met geld komen niet.... Dadelijk hebben we niets. Amper kapitaal op het veld en ook niet op de rekening..... Maar goed, binnenkort worden de dagen alweer kamer.. Goed voor de gezondheid en zo... Haha, teringzooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Klaar
|
|
|
Ik kap ermee, lijkt ofdat ik naar het 7e zit te kijken, als je alle slechten zou wisselen, dan heb je nog 5 wissels nodig, er kan er geen een, een bal aannemen, dat leer je toch bij de fjes, weer geen inzet. Ik kan wel janken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mwao ook wel wat pech hier en daar natuurlijk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zeker, en mijn vrouw wordt er ook niet mooier op... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Bij deze... Nee grapje welkom :D |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat is lichtval maat ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze is nog goed te doen Arie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh, nou ik ga het risico niet lopen dat ik haar in het volle licht te zien krijg... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Pak nog maar een biertje haha, is ook lekker.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mocht je voor de 65e niet scoren gebeurt t nooit |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Schiet eens wat vaker jemig man |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zulke ballen met zo’n traptechniek |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Linssen is denk ik de enige buitenspeler ter wereld die in een half jaar tijd - alle competities- geen tegenstander uitgespeeld heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ook weer bar en bar slecht |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:05 schreef Alexmem het volgende:Linssen is denk ik de enige buitenspeler ter wereld die in een half jaar tijd - alle competities- geen tegenstander uitgespeeld heeft. je kunt beter een Fje erin gooien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voorin is Niemand bereikbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die werkt niet zo hard, maar passeert af en toe n man , en scoort wel eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan moeten we die kopen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sinisterra op links zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze geven Nico de bal niet eens meer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ga dat duel eens aan. Het is zo tam. Liever met acht man eindigen, maar dat er wel getreden is, dan je zonder tegen te sputteren laat castreren... |
|
|
|