|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nog hooguit tien minuten, dan zijn we eindeijk verlost... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen heeft gewoon ruzie met de bal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we de donderdagen weer vrij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit voelt als n baby die twee maanden te laat geboren wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Scheelt een hoop ergernis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eerste duel dat Jorgensen zo'n beetje wint |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nico is de Diemers in de spits |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou als dat ook nog niet lukt, !"§$%&/()@@@ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jammer Nico. Je was bijna aan het voetballen. Bijna. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop dat advocaat opstapt , klaagt over zijn spelers , jeugdopleiding maar het ligt nooit aan hem |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jorgensen een beetje de richting kwijt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel waren er slecht. Maar dat Linssen Diemers en Nico zoveel vertrouwen en minuten krijgen van Dick , is echt hilarisch als je geen supporter bent. Die zijn echt elke wedstrijd zo minimaal , echt onder zee-niveau. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het was een fantastische campagne. Genoten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een bagger partij is dit, is geen excuus meer voor te bedenken vandaag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
alleen senesi haalt een voldoende |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vergeet Marsman niet, anders had het nog wel 2-0 geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:46 schreef van geil het volgende:Veel waren er slecht. Maar dat Linssen Diemers en Nico zoveel vertrouwen en minuten krijgen van Dick , is echt hilarisch als je geen supporter bent. Die zijn echt elke wedstrijd zo minimaal , echt onder zee-niveau. +1 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Kijk nu al uit naar het interview met Dick. Hoop dat de journalist ter plekke hem vraagt naar die uitspraak van hem... Hoop dat het sarcasme was of zo... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 van de grootste schandalige prestaties in de laatste 20 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Senesi, Spajic, Toornstra en Marsman wat mij betreft. De rest komt niet eens in de buurt van een voldoende. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Laten we hopen dat Dick opstapt. Prima half jaar gehad. Daarna dramatisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Senesi, Spajic, Toornstra en Marsman wat mij betreft. De rest komt niet eens in de buurt van een voldoende. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De groeten, ga ff Netflixen anders doe ik weer geen oog dicht. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Eens, behalve dat ik beide backs ook nog wel vond gaan.
Jörgensen, Berghuis, Linssen, Diemers en Kökcű waren ver, ver, ver benedenmaats |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Eens, behalve dat ik beide backs ook nog wel vond gaan. Jörgensen, Berghuis, Linssen, Diemers en Kökcű waren ver, ver, ver benedenmaats Malacia begon nog wel redelijk, maar die deed heel veel fout na het eerste kwart. Geert deed tweede helft niet meer mee, nadat hij eerste helft alles was kwijtgeraakt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , heeft al het voetbal uit dit elftal gehaald , geen automatisme's , iedereen loopt maar zonder enig idee om een fatsoenlijke aanval op te zetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Senesi, Spajic, Toornstra en Marsman wat mij betreft. De rest komt niet eens in de buurt van een voldoende. Spajic echt een 5,5 De rest wel eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:55 schreef kenny het volgende:[..] eens , heeft al het voetbal uit dit elftal gehaald , geen automatisme's , iedereen loopt maar zonder enig idee om een fatsoenlijke aanval op te zetten Dit hoor ik eigenlijk over elke trainer sinds Koeman... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh ja, en Dick.... Ben fan van hem, maar die rare uitspraak van hem zit me behoorlijk dwars. Daar zit een boel gedonder achter... Komt een hele lading over Feyenoord heen als hij vertrekt. Dan zit het echt fout.... Een rat verlaat nou eenmaal een zinkend schip... Hoop dat ik het verkeerd zie en dat hij op een voetstuk zal blijven staan... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, kom op met dat interview! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 december 2020 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Malacia begon nog wel redelijk, maar die deed heel veel fout na het eerste kwart. Geert deed tweede helft niet meer mee, nadat hij eerste helft alles was kwijtgeraakt. Morgen het hoogste cijfer met Toornstra |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sascha stelde de vraag niet goed.... Of hij durfde het niet, of had hij teveel respect voor Advocaat of het was uit meelij...
Nou ja, we zullen het zien...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben mentaal ook geknakt. Ga naar naar bed toe. Moet goed uitgerust zijn voor de sloot bagger die er aan zit te komen.... Heb zin in de pot van zondag.. :( |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sterkte allemaal. Welterusten en tot een volgende keer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan even geen Feyenoord speler meer zien..".... Ben hier heel ziek van. Het roer moet echt om |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je het in deze poule al niet red.. 3 teams die er eigenlijk vrij weinig van kunnen.
En wij nog minder. Wat een grote schande. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra: ''Zij wilden het veel grager dan wij'' |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
De slechtste was in mijn ogen toch echt Bergluis. Deze luis in de pels hadden we al lang moeten verkopen. De eerste helft loopt hij overal maar op zijn rechtsbuiten positie is hij echt niet te vinden. Daar hebben we de wedstrijd al verloren. Ik geef het je te doen als Geertruida, Jorgensen of Diemers gisteravond. |
|
|
|