|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was tactiek, kan niet anders. Berghuis gaat dit niet zelf bepalen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Daar geloof ik helemaal niets van. Als dit tactiek was dan moet Advocaat vandaag nog zijn koffers pakken. Dan, en ken je de kwaliteit van je eigen spelers niet, en begrijp je het veld en het niveau van de tegenstander niet. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat een tyfusjaar is dit.
En sinds een paar weken is de hoop die Feyenoord gaf ook verdwenen, als Oostenrijkse sneeuw voor de zon zou ik bijna zeggen....
Heb nog nooit een wedstrijd zó emotieloos ondergaan als gisteren, kwam omdat vanaf de 1e seconde duidelijk was dat hier geen elftal stond dat de praatjes vooraf ""wij gaan strijden"" zou waarmaken.
Ongeveer 88 minuten naar deze wedstrijd gekeken zoals ik ook 88 minuten naar een drol kan kijken.
en toen Jorgensen op 1 meter van de goal de bal tegendraads de tribune opschoot, toen wist ik genoeg.
Naar bed.
En dat moet deze hele koleregroep doen, lekker op hun nest gaan liggen en niet meer doen alsof..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet ik krijg een hoop kritiek, maar jongens die Berghuis dat is toch geen aanvoerder ...................... Slappe lul., en dan mijn andere vrind uit Turkye het grote talent. En ook Jorgensen hij liep overal maar geef die jongen rust in zijn kop. Kleine hele kleine licht puntjes ......de frisheid van Sinistera, de werklust van Toornstra, de rust bij Senesi. Maar man man wat ben ik hier ziek van, |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 11:16 schreef Bowie het volgende:Wat een tyfusjaar is dit. En sinds een paar weken is de hoop die Feyenoord gaf ook verdwenen, als Oostenrijkse sneeuw voor de zon zou ik bijna zeggen.... Heb nog nooit een wedstrijd zó emotieloos ondergaan als gisteren, kwam omdat vanaf de 1e seconde duidelijk was dat hier geen elftal stond dat de praatjes vooraf ""wij gaan strijden"" zou waarmaken. Ongeveer 88 minuten naar deze wedstrijd gekeken zoals ik ook 88 minuten naar een drol kan kijken. en toen Jorgensen op 1 meter van de goal de bal tegendraads de tribune opschoot, toen wist ik genoeg. Naar bed. En dat moet deze hele koleregroep doen, lekker op hun nest gaan liggen en niet meer doen alsof..... 88 minuten naar een drol kijken... :)) |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Ik weet ik krijg een hoop kritiek, maar jongens die Berghuis dat is toch geen aanvoerder ...................... Slappe lul., en dan mijn andere vrind uit Turkye het grote talent. En ook Jorgensen hij liep overal maar geef die jongen rust in zijn kop. Kleine hele kleine licht puntjes ......de frisheid van Sinistera, de werklust van Toornstra, de rust bij Senesi. Maar man man wat ben ik hier ziek van, Nee hoor, Ik ben het met wat je hier boven schrijft veelal eens. Wel vind ik dat je de werklust van Toornstra aanhaalt een teleurstelling. Werkte hij maar wat minder en kon hij maar iets beter voetballen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 10:15 schreef Leuv het volgende:[..] Daar geloof ik helemaal niets van. Als dit tactiek was dan moet Advocaat vandaag nog zijn koffers pakken. Dan, en ken je de kwaliteit van je eigen spelers niet, en begrijp je het veld en het niveau van de tegenstander niet. Koffers pakken dan, dit was de tactiek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 december 2020 - 14:59 schreef Leuv het volgende:[..] Nee hoor, Ik ben het met wat je hier boven schrijft veelal eens. Wel vind ik dat je de werklust van Toornstra aanhaalt een teleurstelling. Werkte hij maar wat minder en kon hij maar iets beter voetballen. Als de rest had gewerkt of er hun leven van af hing had je overwinterd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slot maakt hier ook niets van....... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Misschien overwinterd om een ronde later door bv. Tottenham eruit geknikkerd te worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das een ronde verder en een paar euries meer dan, zo voor het oprapen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sinds deze wedstrijd , lijkt alles op TV leuk. |
|
|
|