|
|
Eide
|
|
|
Scherp hoor, mooie pass van Gravenberch en lekker ook voor Antony. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijke goal vanuit het druk zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die 3-0 was toch wel welkom, dat zegt toch wel wat over de onzekerheid |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
3 - 0 . Had binnen 30 minuten eigenlijk al 4 - 0 moeten staan. Maar oke, wordt vervolgt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ondanks deze 3 - 0 tussenstand, is er toch onzekerheid aanwezig. Vlekkeloos loopt het zeker niet, laat dat duidelijk zijn ! ! ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lijkt mij bij uitstek een mooie pot om Martinez en Alvarez ook minuten te geven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 20:43 schreef Onze Ajax het volgende:Ondanks deze 3 - 0 tussenstand, is er toch onzekerheid aanwezig. Vlekkeloos loopt het zeker niet, laat dat duidelijk zijn ! ! ! Wat verwacht je dan? Dat je na 3 nederlagen waaronder een uitschakeling en een hoop blessures zeker wordt?
Dan is dit prima namelijk.
Alleen hoop ik dat Ajax voor het eigen zelfvertrouwen nog door wil gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben daar ook maar niet bang voor.
En misschien Taylor zelfs wel een keer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Martinez verdient het ook wel na woensdag. Speelde prima. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 december 2020 - 20:16 schreef Loetje het volgende:[..] Ook zeldzaam, want speelde er dit seizoen vaker mak dan goed. Dus een ding is zeker, woensdag weer. ben er ook bang voor... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmmm blessure... nee toch.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Taylor voor Gravenberch neem ik aan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oh, Schuurs. Alvarez naar CVM denk ik. Middenveld nu met twee 18-jarigen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Lelijke val van Onana.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jensen maakt ook alleen z'n debuut omdat er zoveel geblesseerden zijn. Anders had die nooit Ajax 1 gehaald. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, goaltje erbij, 4-0 en dan is het prima. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel de drie punten binnen, daarmee alles gezegd.
De hele tweede helft was erg ondermaats en kwakkelend voetbal. Echt een drama. Bij wél heel goed voetbal van ons had het nu al (minimaal) 7 - 1 moeten staan.
Was een vreselijke en verder doodbloedende wedstrijd. ! ! ! ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die schiet Gravenberch nog heel aardig binnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: U vraagt, Ajax draait. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zit me af te vragen wie ik als Man of the Match zou bestempelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou weet je, er is gewoon niet iemand die er bovenuit stak. Promes wel okay, maar niemand bovengemiddeld denk ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo, heb heerlijk uurtje geslapen! Net op tijd wakker voor de 4-0, maar gezien de weinige reacties hier verder niet veel gemist. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
KJH kondigt net z'n afscheid aan. Na dit seizoen houdt hij op met voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 december 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Was te verwachten. Veel respect voor hem, echt heel veel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: eens... maar die blijft wel bij ajax... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Morgen weer een dagje ontspannen uitslagen in de gaten houden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: De grootste lul zit achter die var,die Ajax niet meer mag fluiten een school voorbeeld van een strafschop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Na de dip die Ajax kende de afgelopen 3 wedstrijden. Heeft Ajax gewoon een goede wedstrijd gespeeld.
Amper wat weggegeven en een goed dozijn aan kansen gecreëerd.
Ajax had meer moeten scoren, dat is een kleine smet.
Maar na 3 zeperds gewoon met 4-0 winnen is gewoon goed.
En oja. Het beste nieuws van vandaag is nog wel dat de kans vrij groot is dat Kudus zelfs voor de winterstop nog minuten gaat maken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 00:59 schreef remco k het volgende:Na de dip die Ajax kende de afgelopen 3 wedstrijden. Heeft Ajax gewoon een goede wedstrijd gespeeld. Amper wat weggegeven en een goed dozijn aan kansen gecreëerd. Ajax had meer moeten scoren, dat is een kleine smet. Maar na 3 zeperds gewoon met 4-0 winnen is gewoon goed. En oja. Het beste nieuws van vandaag is nog wel dat de kans vrij groot is dat Kudus zelfs voor de winterstop nog minuten gaat maken. Dat is geweldig nieuws! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sommigen reageren liever op iets wat ten Hag wel of niet zou insinueren.
Volgens mij is dat van Kudus veel belangrijker en heeft het hele forum daar constant over lopen schreeuwen dat zijn blessure de reden van de neerwaartse beweging is geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat duidt voor mij juist op dat er chemie is.
Iemand gaat geen jarenlang op het 3e plan komen als je helemaal niets voorstelt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik weet niet of de blessure van Kudus de reden voor de mindere prestaties is. Ik denk dat het in principe niet van één speler moet kunnen afhangen. Volgens mij is het probleem vooral het wegvallen van heel veel potentiele basisspelers tegelijkertijd. Neres brengt natuurlijk ook veel voetballend vermogen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij heeft op mij een hele grote indruk gemaakt,en dat heeft wel degelijk invloed gehad op het spel van Ajax. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Duidelijk Antoni met 2xassist en een Goal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geef Kudus in ieder geval de kans weer langzaam terug te keren. Die is er net |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens. Ik verwacht daar uberhaubt nog niet zoveel van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mensen dichten hem ook kwaliteiten toe die ik amper gezien heb.
Scorend vermogen bijvoorbeeld las ik hier en op een andere plek.
Hij heeft 1 goal gemaakt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb er wederom niets van gezien. Alleen de uitslag vind ik prima en boeiend.
Wij waren gisteren 46 jaar getrouwd, hebben superlekker Grieks eten gehaald. Flesje wijn open, etc. Het leek mij niet gepast om voetbal te kijken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 13:06 schreef Pietje het volgende:Ik heb er wederom niets van gezien. Alleen de uitslag vind ik prima en boeiend. Wij waren gisteren 46 jaar getrouwd, hebben superlekker Grieks eten gehaald. Flesje wijn open, etc. Het leek mij niet gepast om voetbal te kijken... Gefeliciteerd kerel, op naar de volgende rimpels! ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je, gappie! En rimpels heb ik al genoeg hoor. :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar kun je er niet genoeg van krijgen uiteindelijk.
Betekend immers dat je ouder wordt en leeft. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 13:45 schreef remco k het volgende:[..] Daar kun je er niet genoeg van krijgen uiteindelijk. Betekend immers dat je ouder wordt en leeft. Zo is dat Remco. Bovendien, je kunt het toch niet veranderen en dus maar beter accepteren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar verer speelde hij niet sterk. Mooi rendament natuurlijk, maar toch. Ik neig eigenlijk naar Gravenberch die gewoon hartstikke stabiel is op dat middenveld en als jongste basisspeler wel het meest consistent is in het halen van een acceptabel niveau. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vond promes gisteren messcherp in de 16... en toen die naar de zijkant ging sneed die niet zo snel door de verdediging...
maar ik denk ook gravenberch qua voetbal, en onze braziliaanse vriend qua assists
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door nummer10 -- |
|
|
|