|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linssen maar weer eens mis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En voorlopig banken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Uiteraard. Maar gaat om de manier hoe je t brengt als aanvoerde t |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Manmanman onze passes naar voren zijn slecht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen ook langnek in de spits zetten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja ben ik het mee eens, al snap ik de frustratie. Had hij maar het plezier van Robin van Persie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ok heb trek in een zure bom |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia. Maar das eigen jeugd he dan is t oké |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat we hier in de hele eerste helft niet kunnen scoren is pijnlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha..not reading the comments is selfcare |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gaat straks invallen mag ik hopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marsman een 6 De rest eronder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan in blessuretijd nog even een kans weggeven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We moeten wel Feyenoord blijven he ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen goal tegen. Positief |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Jorgensen en Linssen eruit halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Idem , waardeloos. Zo speel je zonder voorhoede. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Malacia is een topper ,kan je van jou vriend en draaitol Diemers niet zeggen . Alleen al die prachtige crosspasses van die kleine doet een voetbalhart sneller kloppen. De drive altijd naar voren ,altijd aanspeelbaar en nooit verschuilend . Morgen weer mooie cijfers in de bladen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia is een topper ,kan je van jou vriend en draaitol Diemers niet zeggen . Alleen al die prachtige crosspasses van die kleine doet een voetbalhart sneller kloppen. De drive altijd naar voren ,altijd aanspeelbaar en nooit verschuilend . Morgen weer mooie cijfers in de bladen . Jij bent echt te erg :)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geert eruit
Bart kan lekker opkomen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog iemand die Diemers mist? Nee? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia is een topper ,kan je van jou vriend en draaitol Diemers niet zeggen . Alleen al die prachtige crosspasses van die kleine doet een voetbalhart sneller kloppen. De drive altijd naar voren ,altijd aanspeelbaar en nooit verschuilend . Morgen weer mooie cijfers in de bladen . Je vergist je qua mijn vriend. Malacia speet als een drol. Jammer maar waar. Onverklaarbare steekpassjes. Ballen op zakhoogte. T is gewoon niks. Haps snel terug |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 15:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia is een topper ,kan je van jou vriend en draaitol Diemers niet zeggen . Alleen al die prachtige crosspasses van die kleine doet een voetbalhart sneller kloppen. De drive altijd naar voren ,altijd aanspeelbaar en nooit verschuilend . Morgen weer mooie cijfers in de bladen . Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dick gaat de spits weer niet wisselen, was m alweer aan t knuffelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Missen? Met alle respect naar hem Maar mag het shirt niet dragen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Kokcu wordt steeds beter. Speelt elke wedstrijd beter. Achterhoede goed hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zijn vrouw wel Ar ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kokcu is gewoon een goede voetballer Maar is er nog niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Je vergist je qua mijn vriend. Malacia speet als een drol. Jammer maar waar. Onverklaarbare steekpassjes. Ballen op zakhoogte. T is gewoon niks. Haps snel terug Ik hoop ook dat Haps snel terug komt ,dan kan Malacia nog beter in zijn spel komen dan nu . Linssen lekker banken en Diemers ook . Zelfs Teixeira is beter dab Diemers ondanks veelvuldig balverlies . Dat komt omdat hij in iedergeval vooruit denkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Benieuwd naar de 2de helft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Neem aan dat Henk het ook wel snapt inmiddels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop ook dat Haps snel terug komt ,dan kan Malacia nog beter in zijn spel komen dan nu . Linssen lekker banken en Diemers ook . Zelfs Teixeira is beter dab Diemers ondanks veelvuldig balverlies . Dat komt omdat hij in iedergeval vooruit denkt. Diemers mist niemand |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vragen om Nieuwkoop en zeggen dat ik erg ben haha;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind wel dat we mild zijn vandaag want t moet echt nog heel veel beter |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, alleen de kerssttrui variant. Geldt ook voor Mark |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je ziet het niet he. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Zeker ar maar zoals in het begin ... dat was dramatisch en een groot verschil met nu
Sini voor linssen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was ook hard werken de laatste weken. |
|
|