|
|
MMM
|
|
|
Waarom komt er niemand in voor Berghuis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Keek m toch even mooi naast . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niemand kan Berghuis vervangen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Liep misschien niemand meer warm? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3 punten , stukken beter als de vorige 6/7 edities, maar nog veel te mager. Linssen en Jorgensen , het kan zo niet meer, maar dat is eigenlijk al maanden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Randdebiel van Fox met kut vragen sjonge jonge |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je wint, van vvv. Het was wederom armoedig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als 't slecht is kun je maar beter winnen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:22 schreef van geil het volgende:3 punten , stukken beter als de vorige 6/7 edities, maar nog veel te mager. Linssen en Jorgensen , het kan zo niet meer, maar dat is eigenlijk al maanden. Bannis liep als een konijn met miximatose. Je kan wel blijven roepen maar je hebt niets anders. Voor Linssen heb je een betere Sinistera. Maar Bannis, en Vente zijn niet beter. Bosenik is geblesseerd, dus eat the pain ......en stop compllaining ............. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:30 schreef piet de paler het volgende:[..] Bannis liep als een konijn met miximatose. Je kan wel blijven roepen maar je hebt niets anders. Voor Linssen heb je een betere Sinistera. Maar Bannis, en Vente zijn niet beter. Bosenik is geblesseerd, dus eat the pain ......en stop compllaining ............. Bannis beoordelen op 10 minuut om je vriend Jorgensen weer te verdedigen die werkelijk waar als een kluns over dat veld gelopen heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Op basis van vandaag kan je geen vergelijking maken tussen Jorgensen of Bannis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:30 schreef piet de paler het volgende:[..] Bannis liep als een konijn met miximatose. Je kan wel blijven roepen maar je hebt niets anders. Voor Linssen heb je een betere Sinistera. Maar Bannis, en Vente zijn niet beter. Bosenik is geblesseerd, dus eat the pain ......en stop compllaining ............. Ah joh niet te goedkoop he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat ze evenveel lieten zien. Alleen de 1 in maar 8 minuten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vond Jorgensen niet echt slecht ,alleen als het er op aan komt zwaar dramatisch. En daar gaat het uiteindelijk om. Bannis vind ik een speler die veel meer minuten zou verdienen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:32 schreef MMM het volgende:[..] Bannis beoordelen op 10 minuut om je vriend Jorgensen weer te verdedigen die werkelijk waar als een kluns over dat veld gelopen heeft. Rare opmerking, hij is er niet klaar voor, en je hebt niet anders wat heeft dat gvd te maken of ik Jorgensen verdedig. Als hij zo goed is Bannis zou Dick hem dan niet inzetten......Dick ziet die jongen bijna elke dag. Dus die beoordeelt hem niet op 10 minuten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Rare opmerking, hij is er niet klaar voor, en je hebt niet anders wat heeft dat gvd te maken of ik Jorgensen verdedig. Als hij zo goed is Bannis zou Dick hem dan niet inzetten......Dick ziet die jongen bijna elke dag. Dus die beoordeelt hem niet op 10 minuten. Als dat zo is dan kan je nagaan hoe slecht Azarkan dan is. Die mag zelfs niet invallen als we met 10 man spelen. Kortom ,het gaat nergens over wat jij schrijft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie gezien hoe afgetraind Fer er uit ziet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kortom Leon je wil gelijk hebben, welles nietus spelen. Nou een olifant heeft de grootste, en wat je als loze kreet roept pver Azarkan dat zal dan wel. Ga lekker ruzie zoeken op de 020 site |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha Piet heeft een fellatio nodig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hoor hahaha, ik kan er alleen slecht tegen,als je weet dat er geen geld is,en dat je het hier mee moet doen . En dan ieder keer komt met Bannis, die het op de trainig niet laat zien. Je moet accepteren tot aan de winterstop en niet blijven praten over talent. Dat is er wel maar niet nu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:Ja hoor hahaha, ik kan er alleen slecht tegen,als je weet dat er geen geld is,en dat je het hier mee moet doen . En dan ieder keer komt met Bannis, die het op de trainig niet laat zien. Je moet accepteren tot aan de winterstop en niet blijven praten over talent. Dat is er wel maar niet nu Jij vraagt om Azarkan en de ander om Bannis. Vind beide vragen terecht . Direct na de 0 - 3 had Dick ook Azarkan kunnen brengen . Dat had ik toegejuicht ,en had Berghuis een blessure bespaart gebleven ,al is dat koffiedick kijken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Rare opmerking, hij is er niet klaar voor, en je hebt niet anders wat heeft dat gvd te maken of ik Jorgensen verdedig. Als hij zo goed is Bannis zou Dick hem dan niet inzetten......Dick ziet die jongen bijna elke dag. Dus die beoordeelt hem niet op 10 minuten. Jorgensen is er al 4 jaar niet klaar voor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2020 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:Ja hoor hahaha, ik kan er alleen slecht tegen,als je weet dat er geen geld is,en dat je het hier mee moet doen . En dan ieder keer komt met Bannis, die het op de trainig niet laat zien. Je moet accepteren tot aan de winterstop en niet blijven praten over talent. Dat is er wel maar niet nu Jorgensen laat al 4 jaar niks zien. |
|
|
|