|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of zullen we hem voor het gemak Diemers noemen? Haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zouden bij ons ook elke week basis staan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vraag was niet of we achter zouden komen maar wanneer. En Vitesse is geen Fortuna of Emmen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ga weg dat is toch ook geen topploeg, wij nu ook niet aar dit is niet heel goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dickie hoopte op 0-0. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We zijn gewoon kansloos Piet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een zielige vertoning weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al voetballen we vijf uur. We gaan zo nul kansen creƫren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel te veel afwezigen. Opstelling angstig, maar niet onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga maar weer een hertog Jan opentrekken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sinisterra zal wel redelijk snel voor Botteghin komen mag je verwachten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze werken wel. maar veel poppetjes staan verkeerd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wel onbegrijpelijk. Je weet vantevoren dat je zo nooit tot voetballen komt. Dick is echt een veel te behouden trainer. Neem risico. Breng spelers op hun eigen positie. Dat is altijd beter dan zogenaamde betere spelers op hun niet natuurlijke positie.
Dick beu. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat een opstelling....kansloos. 2e helft de boel omgooien en dan niet wachten tot de 60e of 80e minuut...Sinistera erin, Wehrman voor Diemers, Botje eruit, banis erin, jorgensen op 10. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 13:06 schreef CobusIII het volgende:Wat een opstelling....kansloos. 2e helft de boel omgooien en dan niet wachten tot de 60e of 80e minuut...Sinistera erin, Wehrman voor Diemers, Botje eruit, banis erin, jorgensen op 10. Jorgensen veel beter op het middenveld zetten ja, 2 snelle mensen voorin. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bazoer wordt weer lekker opgepijpt...overrated.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:[..] Wel onbegrijpelijk. Je weet vantevoren dat je zo nooit tot voetballen komt. Dick is echt een veel te behouden trainer. Neem risico. Breng spelers op hun eigen positie. Dat is altijd beter dan zogenaamde betere spelers op hun niet natuurlijke positie. Dick beu. Da's Dick al jaren ten voeten uit. Nu zijn de keuzes ook deels voortkomen uit de vele blessures, dus ook spelers op eigen positie maakt het niet per definitie kansrijker. Staat selectie (dus met blessures) op dit moment is subtop. Maximaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat Z zegt, bij ons basis hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tot 2 keer toe ,en dan niks aan t handje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een hele goede sterke voetballer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Analyse goed in mijn ogen , Feyenoord 5 achterop die achterop blijven . Dan krijg je problemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens vind ik Fer vandaag de Diemers . Maar goed is er ook ff uitgeweest natuurlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op Feyenoord. Sini erin, risico nemen. Ik vind het goed, of 4-0 of 1-4 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het begint me allemaal steeds minder te boeien eigenlijk.
14.15 weer lekker wat anders doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als je speelt, moet je er staan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hebben er wel eens meer gemist, dat valt echt mee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 13:10 schreef van geil het volgende:Analyse goed in mijn ogen , Feyenoord 5 achterop die achterop blijven . Dan krijg je problemen. Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Scheelt wel, heb echt nul behoefte om overige wedstrijden te volgen dit seizoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eens. Zou het goed doen bij ons. Misschien dat bluffer een lijntje kan uitgooien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 13:10 schreef van geil het volgende:Analyse goed in mijn ogen , Feyenoord 5 achterop die achterop blijven . Dan krijg je problemen. Die middenvelders ervoor sluiten ook bijna niet aan. Maar die zijn waarschijnlijk bang een gapend gat te laten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat hebben we hierna nog..Heerenveen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 13:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Die middenvelders ervoor sluiten ook bijna niet aan. Maar die zijn waarschijnlijk bang een gapend gat te laten En wat je overhoudt is een counteropstelling met nul snelheid haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja thuis. Maar dat zegt ook geen reet meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ook. Normaal zat ik eigenlijk altijd wel Eredivisie te kijken tenzij er een topper was in het buitenland.
Nu zonder publiek en weinig aantrekkelijke wedstrijden kijk ik alleen Feyenoord nog live. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
als je met 5 man achterin speelt laat dan iemand inschuiven naar het middenveld, dan zorg je voor verrassing en een vrije man, maar dat gebeurd helemaal niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Berghuis checkt headliner |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen wissels. Dan snap je er weinig van |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nope. Putten uit geeft dezelfde beleving |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het zou toch beter gaan zonder hem volgens een aantal kenners hier?
Kan die bullshit ook de kast weer in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kan Dick het nog schelen |
|
|
|