|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Komt door Berghuis, die trekt steeds naar binnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laten liggen, gore kutspeler die Tannane |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik heb hem nooit afgezeken, de trainer zegt hij is niet goed genoeg , en ik geloof een trainer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die heb ik in zijn huidige vorm niet gemist |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 e helft redelijk maar te laat |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1 goal 1 assist in 130 minuten? Waar staat Nico op? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je doet hetzelfde over bv. Diemers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik heb hem nooit afgezeken, de trainer zegt hij is niet goed genoeg , en ik geloof een trainer Die laat Jorgensen weer 90 minuten staan. Dan kan je de trainer niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En weer niet tussen de palen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die gaat zijn eigen gelijk niet in gevaar brengen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was Berghuis er maar, die scoort wel eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon niet goed afronden allemaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tering, wat een onverdiende nederlaag. Spel is al beter dan afgelopen weken. Zegt ook wel iets over Vitesse. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jammer, klaar. 2e helft kansen zat op de 1-1, maar kwalitatief gewoon arm. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We hebben in deze 2e helft nog nooit zoveel kansen gehad als verder in dit seizoen. Door bangepoeperig de 1e helft in te gaan verlies je deze wedstrijd... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een idioten. Pleur die bal dan in de 16 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is niet op basis van 5 minuten volgens mij? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een grafwedstrijd weer. Ellendige bende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zo’n Spajic ook joh. Wat een zak. Kan je nog een keer naar voren, speel je m achteruit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja laten we woensdag maar skippen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,als het bij elke wissel beter gaat lopen dan klopt er iets niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft leek het ergens op, je had op basis van kansen minstens gelijk moeten spelen en eigenlijk moeten winnen denk ik. Niet dat het goed was, maar er werd ten minste weer wat gecreeerd. Nou nog spelers vinden die een goal kunnen maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch vond ik de 2 e helft r e d e l i j k. wat zal er schande gesproken worden over de ivertreding op Tanane, als dit in Italie gebeurd vinden de reporters het prachtig. Ik ben hoopvol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:11 schreef piet de paler het volgende:En toch vond ik de 2 e helft r e d e l i j k. wat zal er schande gesproken worden over de ivertreding op Tanane, als dit in Italie gebeurd vinden de reporters het prachtig. Ik ben hoopvol Die Tanane is de grootste bloedhond die er rondloopt. Wens hem ale blessures van de wereld toe |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Legio kansen in de 2e helft en dat niemand scoort, pfff onbegrijpelijk dat niemand die bal in de touwen jaagt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tweede helft leek het ergens op, je had op basis van kansen minstens gelijk moeten spelen en eigenlijk moeten winnen denk ik. Niet dat het goed was, maar er werd ten minste weer wat gecreeerd. Nou nog spelers vinden die een goal kunnen maken. Dit zat helaas op de Tribune |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat vind ik ook maar de anti rascime commissie op het forum gaat dan de vingerheffen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ergens wel. Maar het is zeker ook tactiek. Eerste helft een blok waarop Vitesse zich kapot zou moeten spelen. Daarna zelf steeds aanvallender gaan spelen. Tis alleen net niet gelukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ergens wel. Maar het is zeker ook tactiek. Eerste helft een blok waarop Vitesse zich kapot zou moeten spelen. Daarna zelf steeds aanvallender gaan spelen. Tis alleen net niet gelukt. Ik denk dat dit toeval was |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch zie ik Bozenik als hij beter is, simpele doelpunten wel make. Die kan en probeert geen mooie bewegingen tw maken. Maar gewoon afdruken. Ik denk dat we dat missen. Verdedigend zat het redelijk Spajic en Senesi , Malacia . Botje valt uit de toom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ergens wel. Maar het is zeker ook tactiek. Eerste helft een blok waarop Vitesse zich kapot zou moeten spelen. Daarna zelf steeds aanvallender gaan spelen. Tis alleen net niet gelukt. lijkt mij niet...de kleine generaal werd gedwongen omdat we achter stonden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, maar blijven roepen over uitsluitend wat een speler fout doet is ook gekleurd kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2020 - 14:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, maar blijven roepen over uitsluitend wat een speler fout doet is ook gekleurd kijken. Dan kunnen we dit forum beter opheffen want dan word er niks meer gepost. Alles gaat fout.
Te beginnen bij de grootste kneuzen Jorgensen, Linssen en Diemers. |
|
|
|