|
|
de bluffer
|
|
|
Ben benieuwd hoe veel doelpunten hij gaat maken. in 6 maanden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ik zeg er niks over hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tot nu toe geen valse meldingen gekregen van hem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als ontvanger of gever hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: je moet die media ook met 2 vrachtwagens zout nemen tegenwoordig he hahahahahahahahahahha die turken zeggen dat lens wordt gehuurd door ons, tis elke transfer window weer wat he, zo komt guidetti nog weer een keer voorbij, pele is al geweest hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Cobus, dit is een vrij forum, dus vertel het maar, gooi het eruit! Het wordt natuurlijk niet doorverteld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2021 - 17:56 schreef pat het volgende:[..] je moet die media ook met 2 vrachtwagens zout nemen tegenwoordig he hahahahahahahahahahha die turken zeggen dat lens wordt gehuurd door ons, tis elke transfer window weer wat he, zo komt guidetti nog weer een keer voorbij, pele is al geweest hahaha Anus Achachbar moet nog even genoemd worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Hihi basacicoglu en manu??? Echt he het lijkt alleen maar erger te worruh sinds de corona
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2021 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
Maar een paar doelpunten meer gemaakt dan onze vriend hieronder... (misschien is die ook nog vrij..)
Maargoed..hopen dat het wat wordt, voor verdedigers in de eredivisie heb je normaal gesproken niet zoveel snelheid nodig. Gok alleen dat dickie behoorlijk veel op de counter speelt de 3 ‘top’wedstrijden deze maand, dan is snelheid wel handig ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2021 door Joszef Kiprich -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snelheid moet om m heen zijn. Hij is voor de lange bal naar voren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2021 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Cobus, dit is een vrij forum, dus vertel het maar, gooi het eruit! Het wordt natuurlijk niet doorverteld. Er valt niet zo veel te vertellen, dat is juist het probleem.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als ik geile af en toe hoor en wat die voor sexavonturen allemaal meemaakt, daar verbleekt mijn anusje bij.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel vroeger stonden zijn verhaaltjes in de Candy onder de naam Joop Wilhelmus ( hele oude mannen kennen dit) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2021 - 15:50 schreef CobusIII het volgende:Als ik geile af en toe hoor en wat die voor sexavonturen allemaal meemaakt, daar verbleekt mijn anusje bij.... Hahahahaha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2021 - 17:32 schreef piet de paler het volgende:Heel vroeger stonden zijn verhaaltjes in de Candy onder de naam Joop Wilhelmus ( hele oude mannen kennen dit) Was dat voor of na de watersnoodramp? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2021 - 17:32 schreef piet de paler het volgende:Heel vroeger stonden zijn verhaaltjes in de Candy onder de naam Joop Wilhelmus ( hele oude mannen kennen dit) Chick. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ga naar 4 goals. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De vergelijking werd al gemaakt met vd Beukering brrrrrrrrr doomscenario Ik denk dat die maffeHagenees van Sparta, misschien wel een paar koekies gaat krijgen |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 januari 2021 - 12:30 schreef piet de paler het volgende:De vergelijking werd al gemaakt met vd Beukering brrrrrrrrr doomscenario Ik denk dat die maffeHagenees van Sparta, misschien wel een paar koekies gaat krijgen Hahahahaha! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We weten allemaal toch we dat t een kans van 1 op 10 is dat t wat wordt?
Ik hoop t beste |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zouden ze Leo Driessen deze wedstrijd laten commentarieren ? Die ia al aan het oefenen om Sparta omhoog te lulllen en Prato te kleineren. Aanname van mij bij deze hondenlul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zoals altijd, hoopvol gestemd... Argentijnen, veel passie, en we moesten op die positie iets doen...
Maar Prattocontrol, nee, blijf bij Cruz... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij is al een half jaar overal aangeboden en alleen feyenoord hapt toe , ik hoop echt dat het wat wordt morgen met hem maar vrees toch ook wel dat het weer een misser wordt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten we maar eens kijken en dan oordelen , na 3 wedstrijden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooie tijd, de hoop...
Ik Hoop, op Pratto morgenvroeg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, die hoop, dat geloof, die verwachting. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daar is het leven op gebaseerd .. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En op teleurstelling, en op satehkroketten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sateh kroketten nooit van gehoord, wel duif kroketten , v Dobbe Maar lijkt me wel lekker. Zou Pratto al wakker zijn en nerveus ........... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan er niks van uiteraard |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerste half uur deed hij alles goed. Daarna geen knikker goed geraakt, nog niet fit ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wederom hij staat wel echt in de spits. En dat hebben we gemist. Je zag dat Jorgensen nu ook in de spits ging lopen. Je hebt nu Bozenik, Jorgensen, Pratto. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2021 - 14:14 schreef piet de paler het volgende:En wederom hij staat wel echt in de spits. En dat hebben we gemist. Je zag dat Jorgensen nu ook in de spits ging lopen. Je hebt nu Bozenik, Jorgensen, Pratto. 2 daar van opstellen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kan Perr Schuurs Pratto wél aan het scoren krijgen? ‘Als iemand het kan, dan is hij het’
14 januari 2021 door Jaap van de Venis
Lucas Pratto beleeft bij Feyenoord niet de droomstart die hij voor ogen had. De spits heeft ondanks enkele grote kansen het net nog niet kunnen vinden en supporters en medespelers beginnen moedeloos te worden. Maar ze vinden het nog te vroeg om hem af te schrijven, want er is nog één man die hem misschien aan het scoren kan krijgen: Perr Schuurs.
“We hebben in principe alles geprobeerd, maar die bal wil er niet in bij hem”, vertelt Dick Advocaat. “Het draait bij een spits allemaal om vertrouwen. En als iemand Lucas vertrouwen kan geven dat hem niets in de weg staat om een doelpunt te maken, dan is dat Perr Schuurs. Dus alle hoop is op hem gevestigd zondag.”
Advocaat wil nog niet op de zaken vooruitlopen, maar hij heeft vertrouwen in de Limburger. “Het is hem ook gelukt bij jongens als Zahavi en Kramer, dus waarom niet bij Pratto? Hoe hij dat doet, geen idee, maar als iemand het kan, dan is hij het.” |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prato heeft al veel echt belangrijke goals gescoord en laat dat zondag ook maar zo zijn, lult iedereen een één keer anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuk he al die meningen ( ik ook) maarzou de Argentijnse tv zoveel aandavht geven aan Pratto als het een nobody zou zijn ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ik denk dat ie ons blij gaat maken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor ik begin, ik ben de eerste die toegeeft dat Pratto nog niet veel meer brengt dan een Nico, Vente of Bannis in de spits. Dus vanuit daar bezien mag je jezelf afvragen waarom hij is gehaald. Maar we hebben 17 wedstrijden gespeeld. Er zijn nog flink wat wedstrijden voor de boeg en deze man moet nog wedstrijdfit worden, dus ik zelf vind het te vroeg om hem al af te schrijven.
De pers in Nederland natuurlijk niet, die staan te smullen van ogenschijnlijk de zoveelste mislukte spits van Feyenoord. Nog voor hij 1 bal geschopt had was hij te dik, vergaan en de nieuwe van Burgerking.
Lees bijvoorbeeld dit:
quote: Het is een hilarische scène in de film Allstars uit 1997: noem zoveel mogelijk mislukte spitsen van Feyenoord. Heel voorzichtig wordt er in Rotterdam rekening mee gehouden dat Lucas Pratto straks ook in dat rijtje komt. Nog geen maand draagt de Argentijn het rood en wit van Feyenoord. Indruk wist hij nog niet te maken, laat staan een doelpunt.
De club had hem met een vleugje ironie rond de jaarwisseling nog gepresenteerd als De Beer van La Plata, maar zondag tegen Ajax mocht hij van coach Dick Advocaat alleen in de slotfase nog even meedoen. Gisteravond in de eerste bekerwedstrijd van Feyenoord dit seizoen tegen Heracles stond hij weer in de basis. Wie hem rond zag sjokken, met zijn wat wilde baard, gekromde rug en naar binnen gerichte knieën zag in potentie een Kiprich-achtige cultheld. Maar publiek om hem in de armen te sluiten is ook in de Kuip niet welkom.
In de rust mocht hij van Advocaat alweer achterblijven in de kleedkamer, bij een 1-1 stand na een zeer matige eerste helft van heel Feyenoord. Burgzorg had Heracles op voorsprong gebracht, pal voor rust maakte Sinisterra uit het niets gelijk. Pratto had in 45 minuten slechts een paar balcontacten. Een zwak kopballetje in de 26e minuut was zijn enige echte wapenfeit. “Pratto moet natuurlijk wel bediend worden”, zo was Advocaat nog mild voor hem.
Met de veel beweeglijkere Linssen als zijn vervanger draaide Feyenoord in de tweede helft wat beter. Na acht minuten schoot de Limburger raak (2-1). In de slotfase bracht verdediger Geertruida met een kopbal de Rotterdamse zege in veilige haven. De Almelose tegentreffer van Szöke kwam te laat.
Hier zie je in 1 stuk uit Trouw precies wat ik bedoel, het wijzen naar de historie, het hopen op weer zo'n mislukking en het uitvergroten van zijn wissel en de inbreng van Linssen waardoor het opeens beter ging lopen.
De waarheid is ja, Pratto speelde niet goed, of eigenlijk kwam niet genoeg in t spel voor om überhaupt goed te kunnen spelen. Lag dat aan hem? Misschien, maar onbeweeglijk was hij niet. loopacties zie je m altijd wel maken, ook in de zestien. Is Linssen beweeglijker? Zeker, maar ook daarvan hebben we gezien dat die niet per se zo veel rendement oplevert.
Waar men aan voorbij gaat is dat het spel van verdediging naar middenveld naar aanval nooit tot stand kwam. Het middenveld was in de eerste helft compleet statisch en overvol, de vleugels deden nauwelijks mee en kwamen niet in het stuk voor en voor de backs was er totaal geen ruimte om aanvallend ook maar wat te doen. Tel daarbij op dat het veld veel te lang was omdat een deel wel druk zette, ongecoördineerd, en een deel naar achteren bleef lopen.
Mijn inziens was niet de wissel Linssen voor Pratto de winnende move, maar de wissel Haps voor Kökcü. Er was meteen veel meer dynamiek op het middenveld en in wisselwerking met backs en vleugels, dat er gewoon in een kwartier tijd het verschil gemaakt kon worden.
Maar goed. Hier scoor je natuurlijk geen clicks mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kiprich was ook niet de meest actieve lopert, gaat er ook om hoe je een spits bedient. Met Linsen heb je een andere speler dus ook de perfecte optie om te wisselen als het op de ene manier niet gaat. Kan ook andersom zijn en vooral moet dit er in getraind worden, maar daar heb je met naar binnen trekkende vleugelspelers en backs die het zelf ook proberen voor de goal wat minder resultaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, populisme is ook bij de meer serieuze media niet vreemd. Het verdienmodel (aantal clicks) is een belangwekkend onderdeel. Influencers vind je overal.
Pratto, Linssen, Jorgensen. Het is Dickie's speelwijze die het een spits onmogelijk maakt zich te onderscheiden/bereikbaar te zijn IN de 16 meter. Heeft het met individuele kwaliteit te maken? Anticipeert Dickie op juist dat gegeven? Zeg het maar.
Wel zie ik dat vanaf links (Malacia/Sinisterra) veel vaker ballen voor de doelmond komen dan vanaf rechts. Berghuis trekt vrij vaak naar binnen voor een schot met zn linkerbeen en soms die weergaloze steekpass.
Dickie gaf gister aan dat Linssen lekker kan 'sleuren' en openingen maken. Vind ik ook iets zeggen mbt zijn kijk op en belang van de spitspositie |
|
|
|