|
|
igor korneev
|
|
|
Verkozen als cult voetballer lees ik net. Dit is echt verdiend vind ik, die man en Feyenoord zijn dezelfde emotie. Ik zat net wat beelden te kijken, interviews met Kieft en vermegen van na zijn carrière.
Het doet gewoon een beetje pijn om te horen dat hij destijds geen vergunning kreeg voor Nederland. Maar hoe zit dat nu? Hongarije zit bij de EU. Heeft hij al een verblijf in Rotterdam?
Zijn zoon is ook wel een echte Feyenoorder in onderstaand filmpje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2020 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
https://youtu.be/TG0f9bM_rs8
Stukje met zijn zoon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 december 2020 door igor korneev -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zat net wat filmpjes te bekijken van good old Jozsef. In wezen ook een beperkte voetballer, ik denk daarom dat als je weet waar je moet staan het niet zoveel uitmaakt. Dus er is hoop voor Bozenik |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2020 - 11:47 schreef igor korneev het volgende:Het doet gewoon een beetje pijn om te horen dat hij destijds geen vergunning kreeg voor Nederland. Maar hoe zit dat nu? Hongarije zit bij de EU. Heeft hij al een verblijf in Rotterdam? Hongarije zit sinds 2004 bij de EU, Jozsef speelde van `89 tot `95 bij ons. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: snap ik, maar hij en zijn zoon geven aan dat ze graag terug zouden willen keren naar rotterdam in die 2 interviews na zijn carriere |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ze hebben nu allebei een bescheiden carrière in Hongarije als speler en trainer |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2020 - 12:41 schreef piet de paler het volgende:Zat net wat filmpjes te bekijken van good old Jozsef. In wezen ook een beperkte voetballer, ik denk daarom dat als je weet waar je moet staan het niet zoveel uitmaakt. Dus er is hoop voor Bozenik dat is heel belangrijk idd, het beste uit je verstand en je lijf halen, ook al lijkt het anders. Kuit was ook belangrijk zonder super vaardig te zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gun hem een mooi stekkie in Rotterdam als hij daar wat in ziet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 31 december 2020 - 12:41 schreef piet de paler het volgende:Zat net wat filmpjes te bekijken van good old Jozsef. In wezen ook een beperkte voetballer, ik denk daarom dat als je weet waar je moet staan het niet zoveel uitmaakt. Dus er is hoop voor Bozenik Kiprich was beter dan je denkt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was ook traag en geen bal kunstenaar. Wel met zijn capaciteien van grote waarde geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: echt he, ik zat het ook een beetje te lezen. ik heb de man in zijn afscheidswedstrijd in zien vallen en direct een goelkans zien creeeren. die man was overal waar hij hoorde te zijn, geweldig schot... er is niemand als jozef |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 januari 2021 - 14:41 schreef piet de paler het volgende:Was ook traag en geen bal kunstenaar. Wel met zijn capaciteien van grote waarde geweest Geen kunstenaar ,maar de tovenaar van Tatabanja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|