|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 19:37 schreef freakie het volgende:[..] Helemaal met je eens. Een andere trainer gaat het echt niet beter maken. Dat geklaag over allerlei spelers zijn echt onzin. Ik vind ook echt dat Ten Hag het niet al te veel gekke dingen doen. Ook komt hij veel beter over dan de laatste jaren. Het is ook wel lastig om Ten Hag krediet te geven bij het omgooien van de tactiek de 2e helft waardoor PSV echt helemaal niks meer was. Boks gap! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 18:20 schreef freakie het volgende:[..] Grappig ook dat je zegt dat Malen wegloopt bij Blind. Dat is gewoon niet zo. Dan heb je de wedstrijd echt met een anti Blind brilletje gekeken zeg. Grote praat man, poeh poeh. Dus als je kritiek op Blind hebt, ben je anti?
Beetje gehalte als van de week, als je een spits wilt moet je iedere spits accepteren?
Ga eerst stoppen met een ander woorden in de mond leggen, gaan we erna een mooie discussie over Blind voeren, goed? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Malen staat bij de eerste goal met zijn rug naar blind en heeft een prachtige hakbal. Bij de tweede goal stapt blind gewoon te laat in en kan Zahavi die pass geven en doorlopen. daar kan je over discussiëren of dat instappen überhaupt moest daar. Hij zat daarnaast met een gekke hoge bal nog een keer echt verkeerd maar verder zijn er geen kansen door hem ontstaan. Ik zie hem daar niet uit zijn rug weglopen. Blind was een aantal maanden heel matig tot slecht. Gister vond ik hem aan de bal en defensief gewoon prima spelen. Die lijn moet hij doortrekken. Schuurs moet er gewoon vanaf. In mijn optiek kun je nooit goed spelen als je schuldig bent aan een tegengoal. Precies waarom Schuurs vorig jaar zo verbannen werd, ook als doe de 90 minuten om zijn fout heen goed speelde. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:00 schreef Loetje het volgende:[..] Grote praat man, poeh poeh. Dus als je kritiek op Blind hebt, ben je anti? Beetje gehalte als van de week, als je een spits wilt moet je iedere spits accepteren? Ga eerst stoppen met een ander woorden in de mond leggen, gaan we erna een mooie discussie over Blind voeren, goed? Je bent echt de weg kwijt man. Nee kritiek is prima, jij doet ongefundeerd Blind de schuld geven van iets waar duidelijk Schuurs mis staat. En nu is elke Goal de fout van de verdediger. Schei toch uit jo.
Haller is een prima aankoop ja en voordat je dan gaat staan klagen. Wacht even af. Ik weet niet zo goed welke woorden ik in jou mond leg??
Op statistieken kan je alles terug vinden van Blind. Alles wat je zegt is gewoon niet waar. Alleen dat Blind een matige verdediger is. Daar zegt niemand over dat je geen gelijk hebt. Alleen zeg jij dat Blind er helemaal niks van kan. Hij is beter dan Martinez. Je kan dat overal terug vinden. Passes maar ook verdedigend kan je statistieken erbij halen. Wat nog veel mooier is, is dat je ook niet instemt om naar Blind te kijken van de week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:04 schreef freakie het volgende:[..] Je bent echt de weg kwijt man. Nee kritiek is prima, jij doet ongefundeerd Blind de schuld geven van iets waar duidelijk Schuurs mis staat. En nu is elke Goal de fout van de verdediger. Schei toch uit jo. Haller is een prima aankoop ja en voordat je dan gaat staan klagen. Wacht even af. Ik weet niet zo goed welke woorden ik in jou mond leg?? Op statistieken kan je alles terug vinden van Blind. Alles wat je zegt is gewoon niet waar. Alleen dat Blind een matige verdediger is. Daar zegt niemand over dat je geen gelijk hebt. Alleen zeg jij dat Blind er helemaal niks van kan. Hij is beter dan Martinez. Je kan dat overal terug vinden. Passes maar ook verdedigend kan je statistieken erbij halen. Wat nog veel mooier is, is dat je ook niet instemt om naar Blind te kijken van de week. Je voelt je echt ineens heel wat, nietwaar?
Wie ben jij dan, mij in de mond leggen dat ik anti Blind ben... Schei toch uit man, om het in jou woorden te noemen.
Volgens mij heb ik trouwens ook meerdere malen aangegeven dat Schuurs er net zo hard mis zit.
Maar alsjeblieft, als je bij voorbaat gaat invullen wat ik denk, vind of hoe ik naar een speler sta, ga dan lekker reageren op je holmaatjes want in dat geval heeft een discussie zoals eerder gezegd geen enkele zin.
Wat een kneus joh, haha
En Haller, die kijk ik aan voordat ik oordeel, sta er alleen om andere redenen niet achter. Of moet ik daar ook toestemming voor vragen aan jou?
Net als ik Blind ook niet na een matige pot af heb gevallen, geef ik Haller ook een kans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 19:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Al meer dan 20 jaar niet meer zover in de CL gekomen en nog een finale EL gespeeld ook, wat een onnozele trainer ben je dan! Komt omdat hij Verthongen, Alderweireld, Suarez, Zlatan, Chivu enzo had natuurlijk...dan moet je wel zover komen. Sorry hoor APIK, heb je hoog zitten maar we moeten nu niet doen alsof de halve finale CL behalen een vrijbrief is om Ten Hag niet meer kritisch te beoordelen. Tactisch is hij gewoon ontzettend zwak gebleken, en ook zijn wisselbeleid en zijn opstellingen zijn soms onbegrijpelijk.
Daarnaast was het halen van de EL finale niet de verdienste van Ten Hag, maar van Bosz. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:25 schreef Loetje het volgende:[..] Je voelt je echt ineens heel wat, nietwaar? Wie ben jij dan, mij in de mond leggen dat ik anti Blind ben... Schei toch uit man, om het in jou woorden te noemen. Volgens mij heb ik trouwens ook meerdere malen aangegeven dat Schuurs er net zo hard mis zit. Maar alsjeblieft, als je bij voorbaat gaat invullen wat ik denk, vind of hoe ik naar een speler sta, ga dan lekker reageren op je holmaatjes want in dat geval heeft een discussie zoals eerder gezegd geen enkele zin. Wat een kneus joh, haha En Haller, die kijk ik aan voordat ik oordeel, sta er alleen om andere redenen niet achter. Of moet ik daar ook toestemming voor vragen aan jou? Net als ik Blind ook niet na een matige pot af heb gevallen, geef ik Haller ook een kans Ik snap niet helemaal waar ik je wat in de mond leg. Ik zie dat je zegt dat Blind simpele passjes geeft en niet kan verdedigen. Feitelijk is dat onjuist en jij blijft dit opgeven als reden.
Ik snap jou aanvallende toon niet helemaal. Succes ermee in ieder geval;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:28 schreef freakie het volgende:[..] Ik snap niet helemaal waar ik je wat in de mond leg. Ik zie dat je zegt dat Blind simpele passjes geeft en niet kan verdedigen. Feitelijk is dat onjuist en jij blijft dit opgeven. Ik snap jou aanvallende toon niet helemaal. Succes ermee;) Na je laatste zin was ik er wel klaar mee, aanvallende toon .. Gast, je doet bij al je posts niet anders.
Wordt eerst even rustig, leg ik je het ooit nog wel eens uit ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Jammer zo’n corona tikkie. Maar ik doe met jullie “holmaatjes” mee hahah. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:30 schreef Loetje het volgende:[..] Na je laatste zin was ik er wel klaar mee, aanvallende toon .. Gast, je doet bij al je posts niet anders. Wordt eerst even rustig, leg ik je het ooit nog wel eens uit ;-) Holy shit. Doe nu 1 dagje wat typen en ik doe niet anders hahah flikker op man. Je bent echt niet goed he, heb wel wat anders om me over op te winden hahah. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:32 schreef freakie het volgende:[..] Holy shit. Doe nu 1 dagje wat typen en ik doe niet anders hahah flikker op man. Je bent echt niet goed he, heb wel wat anders om me over op te winden hahah. Is anders weinig te merken ;-)
Kun je nagaan, 1 dag en het valt al op.
Dit was verder mijn laatste post aan jou, wordt gezapig namelijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:25 schreef Loetje het volgende:[..] Je voelt je echt ineens heel wat, nietwaar? Wie ben jij dan, mij in de mond leggen dat ik anti Blind ben... Schei toch uit man, om het in jou woorden te noemen. Volgens mij heb ik trouwens ook meerdere malen aangegeven dat Schuurs er net zo hard mis zit. Maar alsjeblieft, als je bij voorbaat gaat invullen wat ik denk, vind of hoe ik naar een speler sta, ga dan lekker reageren op je holmaatjes want in dat geval heeft een discussie zoals eerder gezegd geen enkele zin. Wat een kneus joh, haha En Haller, die kijk ik aan voordat ik oordeel, sta er alleen om andere redenen niet achter. Of moet ik daar ook toestemming voor vragen aan jou? Net als ik Blind ook niet na een matige pot af heb gevallen, geef ik Haller ook een kans Heerlijk he, maanden hoor en zie je ze niet. Maar nu hebben ze elkaar gevonden!
Lach me kapot om die gasten! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:33 schreef Loetje het volgende:[..] Is anders weinig te merken ;-) Kun je nagaan, 1 dag en het valt al op. Dit was verder mijn laatste post aan jou, wordt gezapig namelijk. Maar goed ook. Onzin verkopen en zonder enige gefundeerde uitspraken komen, kom je niet goed uit man. Zoals we allemaal zien hier. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heerlijk he, maanden hoor en zie je ze niet. Maar nu hebben ze elkaar gevonden! Lach me kapot om die gasten! De reden dat ik wat schreef is omdat hier over Haller werd geklaagd meer niet. Dat doe ik wel vaker. Nu over Blind, normaal gesproken wil ik helemaal niet meer in gesprek zijn in mensen zoals jullie. Alleen maar afkraken en totaal geen cijfertjes meenemen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:32 schreef freakie het volgende:[..] Holy shit. Doe nu 1 dagje wat typen en ik doe niet anders hahah flikker op man. Je bent echt niet goed he, heb wel wat anders om me over op te winden hahah. 1 dagje, gozer je bent heel lang weggeweest. Vroeger was je ook al een echte Blind adept. Kon in jouw ogen echt nooit iets fout doen! Is mij om het even, maar ga niet een ander vertellen hoe hij of zij naar je favoriete speler moet kijken. Ik zal de vlag uithangen als Blind beslist te stoppen met voetballen, net als dat ik de vlag uithing toen hij vertrok! Blind is gewoon geen verdediger, en dat vind ik. En dat jij dat wel vind moet je lekker zelf weten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heerlijk he, maanden hoor en zie je ze niet. Maar nu hebben ze elkaar gevonden! Lach me kapot om die gasten! Of niet dan. Ik lig ook oprecht helemaal slap hier. De eigen interpretaties zijn echt heerlijk als je moeite bespaard deze onzin aan te gaan.
Proost ouwe, popcorn time |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:37 schreef freakie het volgende:[..] De reden dat ik wat schreef is omdat hier over Haller werd geklaagd meer niet. Dat doe ik wel vaker. Nu over Blind, normaal gesproken wil ik helemaal niet meer in gesprek zijn in mensen zoals jullie. Alleen maar afkraken en totaal geen cijfertjes meenemen. Cijfertjes? Hier werd door anderen Alvarez keihard de grond in geboord en was er keihard geroep om Schuurs. Heb vanaf het begin gezegd dat Schuurs het niet is. Maar ja, sommigen kijken ook geen Jong Ajax of Ajax o19 en roepen wat de media vind. En nu? Nu gillen diezelfde gasten dat Alvarez de plek van Schuurs verdiend. En dan ga je mij op mijn plek proberen te zetten omdat ik in Blind never nooit een verdediger heb gezien? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:39 schreef Loetje het volgende:[..] Of niet dan. Ik lig ook oprecht helemaal slap hier. De eigen interpretaties zijn echt heerlijk als je moeite bespaard deze onzin aan te gaan. Proost ouwe, popcorn time Heb deze tijd gemist, dus daar ben ik ze beiden wel dankbaar voor! Net als dat je ergens anti in bent je een bord voor de kop hebt of negatief bent. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] 1 dagje, gozer je bent heel lang weggeweest. Vroeger was je ook al een echte Blind adept. Kon in jouw ogen echt nooit iets fout doen! Is mij om het even, maar ga niet een ander vertellen hoe hij of zij naar je favoriete speler moet kijken. Ik zal de vlag uithangen als Blind beslist te stoppen met voetballen, net als dat ik de vlag uithing toen hij vertrok! Blind is gewoon geen verdediger, en dat vind ik. En dat jij dat wel vind moet je lekker zelf weten. Was ik vroeger Blind adept? Zelfs ik weet dat niet hahaha. Heb dat echt nergens gezegd. Ik was net als elk ander die Blind niet zag zitten aan de zijkant. Uiteindelijk heeft hij het prima gedaan bij Ajax voor zijn transfer naar Man U. Ik ben nooit enorme fan geweest van Blind. Het is ook niet mijn favoriete speler.
Dat is ook zo grappig aan dit. Blind zijn statistieken zijn gewoon enorm goed en zijn passes wegstrepen als “simpel” is gewoon onzin. Je kan als je enig zin hebt gewoon zijn pass lijnen vinden op internet.
Mijn Favoriete speler is Tadic trouwens. Als je er nog benieuwd naar bent. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb deze tijd gemist, dus daar ben ik ze beiden wel dankbaar voor! Net als dat je ergens anti in bent je een bord voor de kop hebt of negatief bent. Ik blijf het gewoon schitterend vinden hoe je ineens 'altijd negatief' genoemd wordt, dat je 'anti' bent wanneer je kritiek hebt. De eigen aannames zijn echt fenomenaal. En dan denken ze dat je de discussie niet aan durft, sorry maar die moeite bespaar ik me echt.
De dag dat ik zo wordt, ga ik echt onder de grond liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan heeft Ajax normaal heel weinig ervaren spelers. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Cijfertjes? Hier werd door anderen Alvarez keihard de grond in geboord en was er keihard geroep om Schuurs. Heb vanaf het begin gezegd dat Schuurs het niet is. Maar ja, sommigen kijken ook geen Jong Ajax of Ajax o19 en roepen wat de media vind. En nu? Nu gillen diezelfde gasten dat Alvarez de plek van Schuurs verdiend. En dan ga je mij op mijn plek proberen te zetten omdat ik in Blind never nooit een verdediger heb gezien? Ik zet jou niet op je plek. Jezus wat een mannetjes gedrag zeg, Schuurs en Alvarez is om het even, nu laat Schuurs na 40 wedstrijden geen enkele verbetering zien. Dus logisch dat we als supporters gaan zeuren. Dat zelfde geldt voor Antony trouwens, als die na 40 wedstrijden dit niveau nog zou hebben is er toch ook wat mis? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:01 schreef Loetje het volgende:[..] In mijn optiek kun je nooit goed spelen als je schuldig bent aan een tegengoal. Precies waarom Schuurs vorig jaar zo verbannen werd, ook als doe de 90 minuten om zijn fout heen goed speelde. Dan kan je als spits ook niet goed spelen als je een kans mist.
En ik vind niet dat Blind daar een fout maakt. Hij wordt daar overklast door Malen die sowieso een van zijn beste eerste helften van het seizoen speelde. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:43 schreef freakie het volgende:[..] Was ik vroeger Blind adept? Zelfs ik weet dat niet hahaha. Heb dat echt nergens gezegd. Ik was net als elk ander die Blind niet zag zitten aan de zijkant. Uiteindelijk heeft hij het prima gedaan bij Ajax voor zijn transfer naar Man U. Ik ben nooit enorme fan geweest van Blind. Het is ook niet mijn favoriete speler. Dat is ook zo grappig aan dit. Blind zijn statistieken zijn gewoon enorm goed en zijn passes wegstrepen als “simpel” is gewoon onzin. Je kan als je enig zin hebt gewoon zijn pass lijnen vinden op internet. Mijn Favoriete speler is Tadic trouwens. Als je er nog benieuwd naar bent. Ik heb nergens zijn passes als simpel weggeschreven. Ik heb alleen gezegd en dat heb ik altijd al geroepen dat ik Blind heel, heel, heel erg matig vind als verdediger. En dat vind ik toch echt zijn belangrijkste taak. En vaak staat hij gewoon verkeerd of reageert hij te traag en krijgen we een kans of goal tegen. En dat is echt niet alleen de schuld van Schuurs, maar zeker ook van Blind. Want die overkomt het ook nog weleens. Volg hem anders eens als hij iets vooruit verdedigd en er een tegenaanval komt. Kijk anders eens hoe hij terugsjokt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:44 schreef Loetje het volgende:[..] Ik blijf het gewoon schitterend vinden hoe je ineens 'altijd negatief' genoemd wordt, dat je 'anti' bent wanneer je kritiek hebt. De eigen aannames zijn echt fenomenaal. En dan denken ze dat je de discussie niet aan durft, sorry maar die moeite bespaar ik me echt. De dag dat ik zo wordt, ga ik echt onder de grond liggen. Hahaha lekker toch! Heerlijk man, het feit dat ik mij zorgen maak over de doorstroming vanuit Jong en o19 zal ook wel met negativisme te maken hebben vermoed ik zo? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:47 schreef remco k het volgende:[..] Dan kan je als spits ook niet goed spelen als je een kans mist. En ik vind niet dat Blind daar een fout maakt. Hij wordt daar overklast door Malen die sowieso een van zijn beste eerste helften van het seizoen speelde. Weer zo kortzichtig, maargoed.
Probleem is dat als een verdediger een fout maakt, je het een goal kost 9 vd 10 keer.
Ik zie in Blind gewoon geen verdediger.
En om toch enigzins antwoord te geven, als Haller een cruciale kans mist, faal je ook. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik heb nergens zijn passes als simpel weggeschreven. Ik heb alleen gezegd en dat heb ik altijd al geroepen dat ik Blind heel, heel, heel erg matig vind als verdediger. En dat vind ik toch echt zijn belangrijkste taak. En vaak staat hij gewoon verkeerd of reageert hij te traag en krijgen we een kans of goal tegen. En dat is echt niet alleen de schuld van Schuurs, maar zeker ook van Blind. Want die overkomt het ook nog weleens. Volg hem anders eens als hij iets vooruit verdedigd en er een tegenaanval komt. Kijk anders eens hoe hij terugsjokt. Heb ook nergens gezegd dat Blind geen matige verdediger is. Dat is hij eigenlijk altijd wel geweest, dat wij zo aanvallend goed kunnen zijn is mede door Blind.
Ja ik ga op Blind letten van de week! Zal er dan op terug komen.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry hoor APIK, heb je hoog zitten maar we moeten nu niet doen alsof de halve finale CL behalen een vrijbrief is om Ten Hag niet meer kritisch te beoordelen. Tactisch is hij gewoon ontzettend zwak gebleken, en ook zijn wisselbeleid en zijn opstellingen zijn soms onbegrijpelijk. Daarnaast was het halen van de EL finale niet de verdienste van Ten Hag, maar van Bosz. Ik ben het met je eens zoals je dit stelt.
Echter gaat het ongefundeerde hier vaak wel heel ver door.
Ik ben en blijf van mening dat ten Hag verantwoordelijk is voor het goede en slechte.
Dus voor de defensieve zwakheid die er gewoon nog is. Maar ook voor de vechtlust in de ploeg en de aanvallende mooie dingen die er toch vaak wel zijn. Maar ook voor het vasthouden aan bepaalde zwak spelende spelers en het dan niet een kans geven van een andere speler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha lekker toch! Heerlijk man, het feit dat ik mij zorgen maak over de doorstroming vanuit Jong en o19 zal ook wel met negativisme te maken hebben vermoed ik zo? Club is hartstikke koopziek.
Ik pleit echt voor sommige aankopen, ik pleit niet dat er steeds minder doorstroom en niveau in de jeugd zit.
Edit; En dan heb ik het niet over gastjes die een keer mogen spelen en laten zien dat ze mijlenver van het niveau af zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:49 schreef Loetje het volgende:[..] Weer zo kortzichtig, maargoed. Probleem is dat als een verdediger een fout maakt, je het een goal kost 9 vd 10 keer. Ik zie in Blind gewoon geen verdediger. En om toch enigzins antwoord te geven, als Haller een cruciale kans mist, faal je ook. Niet kortzichtig. Je hoeft mij nu niet aan te gaan spreken zoals je bij de anderen doet, doe je normaal ook niet en doe ik ook niet bij jou. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:46 schreef freakie het volgende:[..] Ik zet jou niet op je plek. Jezus wat een mannetjes gedrag zeg, Schuurs en Alvarez is om het even, nu laat Schuurs na 40 wedstrijden geen enkele verbetering zien. Dus logisch dat we als supporters gaan zeuren. Dat zelfde geldt voor Antony trouwens, als die na 40 wedstrijden dit niveau nog zou hebben is er toch ook wat mis? Net als men nu schreeuwt over Brobbey omdat Traore het niet is, maar niet wetende zijn dat ze precies hetzelfde spel spelen. En ik heb het ook lang gezien in Brobbey, tot iemand mij (en die zat heel dicht op het spel toentertijd) vertelde dat Brobbey echt niet zo goed is als verteld werd
Het moet je toch zorgen baren dat er een relatief middelmatige speler werd gehaald voor de rechtsachter positie? Alsof Ajax niet meer zelf wil opleiden. Er worden nu keiharde miljoenen tegenaan gegooid, maar de resultaten blijven achter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:50 schreef Loetje het volgende:[..] Club is hartstikke koopziek. Ik pleit echt voor sommige aankopen, ik pleit niet dat er steeds minder doorstroom en niveau in de jeugd zit. Edit; En dan heb ik het niet over gastjes die een keer mogen spelen en laten zien dat ze mijlenver van het niveau af zitten. De jeugd moet goed genoeg zijn voor het niveau wat Ajax nastreeft en dat zijn ze op dit moment veelal niet.
Dat is het enige waar ik hier echt misselijk van wordt. Namen van spelers roepen zonder ze ooit gezien te hebben. Net zoals nu met Fosu mensah. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Niet kortzichtig. Je hoeft mij nu niet aan te gaan spreken zoals je bij de anderen doet, doe je normaal ook niet en doe ik ook niet bij jou. Ik vind het kortzichtig als je een verdediger gaat vergelijken met een aanvaller.
Want dat bedoel ik niet en dat weet je dondersgoed.
Ik spreek een ieder aan hoe men mij ook al weken aanspreekt. En dat vind ik prima, maar doe het dan zelf ook.
En verder, volgens mij valt het naar jou reuze mee en fundeer ik ook waarom ik het kortzichtig vind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:54 schreef remco k het volgende:[..] De jeugd moet goed genoeg zijn voor het niveau wat Ajax nastreeft en dat zijn ze op dit moment veelal niet. Dat is het enige waar ik hier echt misselijk van wordt. Namen van spelers roepen zonder ze ooit gezien te hebben. Net zoals nu met Fosu mensah. Als Mensah komt, haal je ook een speler zonder ritme. Ben ik geen voorstander van want die is al afgeschreven voor die begint.
Hoezo is er sinds Jonk amper nog kwaliteit bijgekomen in de jeugd?
Toeval of niet, het valt ongekend op |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Net als men nu schreeuwt over Brobbey omdat Traore het niet is, maar niet wetende zijn dat ze precies hetzelfde spel spelen. En ik heb het ook lang gezien in Brobbey, tot iemand mij (en die zat heel dicht op het spel toentertijd) vertelde dat Brobbey echt niet zo goed is als verteld werd Het moet je toch zorgen baren dat er een relatief middelmatige speler werd gehaald voor de rechtsachter positie? Alsof Ajax niet meer zelf wil opleiden. Er worden nu keiharde miljoenen tegenaan gegooid, maar de resultaten blijven achter. Ja ik ben het wel redelijk met je eens, maar kan je vertellen wat er dan eigenlijk achter Schuurs loopt dat echt van niveau is? Schuurs is ook niet best maar is wat daar achter zit echt wel zo goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het kortzichtig als je een verdediger gaat vergelijken met een aanvaller. Want dat bedoel ik niet en dat weet je dondersgoed. Ik spreek een ieder aan hoe men mij ook al weken aanspreekt. En dat vind ik prima, maar doe het dan zelf ook. En verder, volgens mij valt het naar jou reuze mee en fundeer ik ook waarom ik het kortzichtig vind. Echter vind ik het geen fout. Je tegenstander kan gewoon een keer beter of slimmer spelen of staan. Malen heb ik na de 35e minuut niet meer gezien en is door blind uit de wedstrijd gespeeld. Die werd zelfs gewisseld omdat hij het niet meer kon belopen.
En nogmaals. Blind heeft het matig tot slecht gedaan een periode. Hij leek me gisteren in de buurt komen van zijn oude ik. En als dat echt doorzet hebben we daar allemaal profijt van.
Alleen Schuurs moet of verbeteren of naar de bank. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat heeft achter Schuurs ooit 6/7 wedstrijden de kans gehad om te laten zien dat hij beter of minder is dan Schuurs? En hoeveel fouten mag Schuurs maken voordat die ander een eerlijke kans krijgt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:56 schreef Loetje het volgende:[..] Als Mensah komt, haal je ook een speler zonder ritme. Ben ik geen voorstander van want die is al afgeschreven voor die begint. Hoezo is er sinds Jonk amper nog kwaliteit bijgekomen in de jeugd? Toeval of niet, het valt ongekend op Het talent is er wel, ze weten alleen niet door te stromen of althans weinig.
Overigens doet Rensch het goed, was Dest prima en is Gravenberg er definitief, Timber was ook goed bezig.
Valt mij met name op dat het allemaal defensief ingestelde spelers zijn die het de laatste jaren wel maken op Donny na, maar die komt nog wel uit het Jonk tijdperk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:58 schreef remco k het volgende:[..] Echter vind ik het geen fout. Je tegenstander kan gewoon een keer beter of slimmer spelen of staan. Malen heb ik na de 35e minuut niet meer gezien en is door blind uit de wedstrijd gespeeld. Die werd zelfs gewisseld omdat hij het niet meer kon belopen. En nogmaals. Blind heeft het matig tot slecht gedaan een periode. Hij leek me gisteren in de buurt komen van zijn oude ik. En als dat echt doorzet hebben we daar allemaal profijt van. Alleen Schuurs moet of verbeteren of naar de bank. Dan zien we dat anders. En weet je Remco, dat moet toch ook gewoon niet uitmaken?
Kijk, Blind is geen complete speler, maar de kwaliteiten die die jongen heeft passen veel meer bij een middenvelder dan bij een verdediger. Ofwel, je moet hem nu beoordelen over kwaliteiten die nodig zijn daar en hij regelmatig niet heeft. Tsja, dat is wel verdomd lastig.
En Daley was tot voor de eerste inzinking nog vrij goed, kon zijn zwakte prima camoufleren. Maar sinds de ellende is het heel, heel erg veel minder geworden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:59 schreef Loetje het volgende:Wat heeft achter Schuurs ooit 6/7 wedstrijden de kans gehad om te laten zien dat hij beter of minder is dan Schuurs? En hoeveel fouten mag Schuurs maken voordat die ander een eerlijke kans krijgt? Met Schuurs ben ik het eens. Het is vaak een probleem als je een verdediging uit elkaar haalt. In dit geval kan het toch eigenlijk niet “slechter”. Vooral als je weet dat Blind geen top verdediger is. Maar een redelijke verdediger met hele goede passes. Dan moet er iemand naast die geen of nog minder fouten maakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Het talent is er wel, ze weten alleen niet door te stromen of althans weinig. Overigens doet Rensch het goed, was Dest prima en is Gravenberg er definitief, Timber was ook goed bezig. Valt mij met name op dat het allemaal defensief ingestelde spelers zijn die het de laatste jaren wel maken op Donny na, maar die komt nog wel uit het Jonk tijdperk. En toch was Dest geen onbetwist basisspeler en is er van geen een te zeggen of dat straks ook een basisspeler wordt.
Iets wat we jarenlang van vele spelers min of meer al zagen.
Ajax teert eigenlijk op Gravenberch nu daarin
Die vond ik gister dan wel erg goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:01 schreef freakie het volgende:[..] Met Schuurs ben ik het eens. Het is vaak een probleem als je een verdediging uit elkaar haalt. In dit geval kan het toch eigenlijk niet “slechter”. Vooral als je weet dat Blind geen top verdediger is. Maar een redelijke verdediger met hele goede passes. Dan moet er iemand naast die geen of nog minder fouten maakt. Alvarez, gehaald op 4 en nooit een echte kans gehad op 4.
Volledig verbannen door op een positie te spelen waar zijn kwaliteit niet ligt en totaal uit beeld op zijn eigen positie terwijl die er dit seizoen een aantal keer uitstekend in is gevallen.
Ja, dat vind ik kwalijk. Want niemand gaat het Ten Hag kwalijk nemen als die daar een keer wat anders gaat proberen. Schuurs kan echt niet meer. Voor Blind die ik mogelijkheden genoeg op het middenveld naast Gravenberch. Zou voor Gravenberch ook goed zijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het met je eens zoals je dit stelt. Echter gaat het ongefundeerde hier vaak wel heel ver door. Ik ben en blijf van mening dat ten Hag verantwoordelijk is voor het goede en slechte. Dus voor de defensieve zwakheid die er gewoon nog is. Maar ook voor de vechtlust in de ploeg en de aanvallende mooie dingen die er toch vaak wel zijn. Maar ook voor het vasthouden aan bepaalde zwak spelende spelers en het dan niet een kans geven van een andere speler. Weet je Remco, ik ben nooit fan geweest van de komst van Ten Hag. Ben blij geweest tijdens het hele geweldige seizoen met de dubbel en de halve finale van de CL. Overigens een wedstrijd waarin de tactische zwakte van Ten Hag de 2e helft werd blootgelegd. Daarna is het helaas bergafwaarts gegaan en ik zie ook gewoon geen verbetering meer sindsdien. Ajax lijkt zijn opleiding ineens niet zo heel belangrijk meer te vinden. In Jong Ajax zit geen lijn en kwaliteit meer omdat Ten Hag ze allemaal bij het eerste wilde hebben om ze vervolgens te laten verpieteren op de bank. De verkeerde spelers lijken te worden verhuurd of verkocht terwijl wij middelmatige spelers kopen. Ik maak mij echt zorgen en het lijkt alsof Overmars en v.d. Sar Ten Hag volledige vrijheid hebben gegeven. Maar de resultaten blijven ondermaats en de CL is nu al 2 jaar achter elkaar op knullige wijze weggegeven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:05 schreef Loetje het volgende:[..] Alvarez, gehaald op 4 en nooit een echte kans gehad op 4. Volledig verbannen door op een positie te spelen waar zijn kwaliteit niet ligt en totaal uit beeld op zijn eigen positie terwijl die er dit seizoen een aantal keer uitstekend in is gevallen. Ja, dat vind ik kwalijk. Want niemand gaat het Ten Hag kwalijk nemen als die daar een keer wat anders gaat proberen. Schuurs kan echt niet meer. Voor Blind die ik mogelijkheden genoeg op het middenveld naast Gravenberch. Zou voor Gravenberch ook goed zijn Blind op het middenveld is ook mwa hoor. Moet je flink wat loopvermogen voor hebben. Dat Alvarez geen kans krijgt snap ik ook helemaal niet. Alleen maar op het middenveld als “verdedigende” optie. Belachelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet je Remco, ik ben nooit fan geweest van de komst van Ten Hag. Ben blij geweest tijdens het hele geweldige seizoen met de dubbel en de halve finale van de CL. Overigens een wedstrijd waarin de tactische zwakte van Ten Hag de 2e helft werd blootgelegd. Daarna is het helaas bergafwaarts gegaan en ik zie ook gewoon geen verbetering meer sindsdien. Ajax lijkt zijn opleiding ineens niet zo heel belangrijk meer te vinden. In Jong Ajax zit geen lijn en kwaliteit meer omdat Ten Hag ze allemaal bij het eerste wilde hebben om ze vervolgens te laten verpieteren op de bank. De verkeerde spelers lijken te worden verhuurd of verkocht terwijl wij middelmatige spelers kopen. Ik maak mij echt zorgen en het lijkt alsof Overmars en v.d. Sar Ten Hag volledige vrijheid hebben gegeven. Maar de resultaten blijven ondermaats en de CL is nu al 2 jaar achter elkaar op knullige wijze weggegeven. Vorig jaar hebben ze gewoon heel veel pech gehad he;) Dat je buitenspel staat wat niet buitenspel is en je 2 rode kaarten krijgt is niet iets waar je kan tegen voetballen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:57 schreef freakie het volgende:[..] Ja ik ben het wel redelijk met je eens, maar kan je vertellen wat er dan eigenlijk achter Schuurs loopt dat echt van niveau is? Schuurs is ook niet best maar is wat daar achter zit echt wel zo goed? Nope, Timber is misschien nu op hetzelfde niveau. Wel hebben we gewoon 2 spelers op de bank zitten die ook goed kunnen verdedigen. Dat zijn Martinez en Alvarez. Maar deze lijken van Ten Hag geen kans te krijgen. Martinez heeft pas 450 minuten gemaakt in 15 wedstrijden. Dat is een gemiddelde van 30 minuten per wedstrijd.
Maar als je deze spelers niet gebruikt lijkt het me handig echt te gaan zoeken naar een verdediger die er wel direct staat en mogelijk een verbetering kan wezen. En laat deze jongens dan gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:08 schreef freakie het volgende:[..] Blind op het middenveld is ook mwa hoor. Moet je flink wat loopvermogen voor hebben. Dat Alvarez geen kans krijgt snap ik ook helemaal niet. Alleen maar op het middenveld als “verdedigende” optie. Belachelijk. Met Gravenberch heeft Blind wel iemand met snelheid naast hem. En dan kun je hem dus laten teren op zijn kwaliteit, namelijk crosspases en positie kiezen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nope, Timber is misschien nu op hetzelfde niveau. Wel hebben we gewoon 2 spelers op de bank zitten die ook goed kunnen verdedigen. Dat zijn Martinez en Alvarez. Maar deze lijken van Ten Hag geen kans te krijgen. Martinez heeft pas 450 minuten gemaakt in 15 wedstrijden. Dat is een gemiddelde van 30 minuten per wedstrijd. Maar als je deze spelers niet gebruikt lijkt het me handig echt te gaan zoeken naar een verdediger die er wel direct staat en mogelijk een verbetering kan wezen. En laat deze jongens dan gaan. Martinez gaat er dit seizoen nooit inkomen. Daar is Blind veel te belangrijk voor en daar komen we hier echt niet uit. Is al weer gebleken. Martinez gaan we volgend jaar gewoon op LB zien. Alvarez snap ik gewoon helemaal niet. Die heeft duidelijk te weinig kansen gehad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:10 schreef Loetje het volgende:[..] Met Gravenberch heeft Blind wel iemand met snelheid naast hem. En dan kun je hem dus laten teren op zijn kwaliteit, namelijk crosspases en positie kiezen. Tsja dan heb je eerder Blind als CM en Gravenberch als aanvallende middenvelder. Klaassen als verdedigende middenvelder. Kudus op de bank? Blind gaat het niet om zijn snelheid maar vooral dat hij op het middenveld veel meer moet lopen dan hij in de verdediging moet. |
|
|
|