|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:12 schreef freakie het volgende:[..] Martinez gaat er dit seizoen nooit inkomen. Daar is Blind veel te belangrijk voor en daar komen we hier echt niet uit. Is al weer gebleken. Martinez gaan we volgend jaar gewoon op LB zien. Alvarez snap ik gewoon helemaal niet. Die heeft duidelijk te weinig kansen gehad. op 4 wel ja, middenveld weer teveel... maar dat is niet alvarez zijn schuld..
iemand nog suggesties voor een goede rcv aangezien alvarez het toch niet mag/kan proberen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:14 schreef nummer10 het volgende:[..] op 4 wel ja, middenveld weer teveel... maar dat is niet alvarez zijn schuld.. iemand nog suggesties voor een goede rcv aangezien alvarez het toch niet mag/kan proberen.. Volgend seizoen Alderweireld? Hahahaha nee sorry. Dat kan toch niet? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:59 schreef Loetje het volgende:Wat heeft achter Schuurs ooit 6/7 wedstrijden de kans gehad om te laten zien dat hij beter of minder is dan Schuurs? En hoeveel fouten mag Schuurs maken voordat die ander een eerlijke kans krijgt? Fout/Blunder van onze trainer !!! genoeg kansen gehad nu de kans geven aan Alvarez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:59 schreef Loetje het volgende:Wat heeft achter Schuurs ooit 6/7 wedstrijden de kans gehad om te laten zien dat hij beter of minder is dan Schuurs? En hoeveel fouten mag Schuurs maken voordat die ander een eerlijke kans krijgt? Ik denk dat het grootste deel van dit forum deze mening wel deelt.
En je zult zien hé. overmars gaat Schuurs gewoon voor 20 miljoen plus verkopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:01 schreef Loetje het volgende:[..] Dan zien we dat anders. En weet je Remco, dat moet toch ook gewoon niet uitmaken? Kijk, Blind is geen complete speler, maar de kwaliteiten die die jongen heeft passen veel meer bij een middenvelder dan bij een verdediger. Ofwel, je moet hem nu beoordelen over kwaliteiten die nodig zijn daar en hij regelmatig niet heeft. Tsja, dat is wel verdomd lastig. En Daley was tot voor de eerste inzinking nog vrij goed, kon zijn zwakte prima camoufleren. Maar sinds de ellende is het heel, heel erg veel minder geworden. Ik weet niet of je de laatste tijd mijn huidige ideale opstelling langs hebt zien komen. Maar daar staat blind naast Gravenberg met Klaassen op 10. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het grootste deel van dit forum deze mening wel deelt. En je zult zien hé. overmars gaat Schuurs gewoon voor 20 miljoen plus verkopen. Sowieso... alles van Ajax is al gauw 20 miljoen waard.. haha het is echt ongelofelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet niet of je de laatste tijd mijn huidige ideale opstelling langs hebt zien komen. Maar daar staat blind naast Gravenberg met Klaassen op 10. Dan zet je Kudus dus niet in? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet je Remco, ik ben nooit fan geweest van de komst van Ten Hag. Ben blij geweest tijdens het hele geweldige seizoen met de dubbel en de halve finale van de CL. Overigens een wedstrijd waarin de tactische zwakte van Ten Hag de 2e helft werd blootgelegd. Daarna is het helaas bergafwaarts gegaan en ik zie ook gewoon geen verbetering meer sindsdien. Ajax lijkt zijn opleiding ineens niet zo heel belangrijk meer te vinden. In Jong Ajax zit geen lijn en kwaliteit meer omdat Ten Hag ze allemaal bij het eerste wilde hebben om ze vervolgens te laten verpieteren op de bank. De verkeerde spelers lijken te worden verhuurd of verkocht terwijl wij middelmatige spelers kopen. Ik maak mij echt zorgen en het lijkt alsof Overmars en v.d. Sar Ten Hag volledige vrijheid hebben gegeven. Maar de resultaten blijven ondermaats en de CL is nu al 2 jaar achter elkaar op knullige wijze weggegeven. De zorgen om het eerste elftal deel ik volledig met je.
Ik weiger echter te geloven dat ze ten Hag zo belangrijk hebben gemaakt dat hij de inkomende transfers beoordeelt.
Wat de jeugd betreft denk ik dat er een verbindings man mist die jonge gasten begeleid naar het eerste toe. Ik denk daarnaast dat ze Reiziger daar niet weg hadden moeten halen omdat de huidige trainer jongens niet beter weet te maken.
Dat regeer unuvar en Hansen echt helemaal de weg kwijt zijn kan geen toeval zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nope, Timber is misschien nu op hetzelfde niveau. Wel hebben we gewoon 2 spelers op de bank zitten die ook goed kunnen verdedigen. Dat zijn Martinez en Alvarez. Maar deze lijken van Ten Hag geen kans te krijgen. Martinez heeft pas 450 minuten gemaakt in 15 wedstrijden. Dat is een gemiddelde van 30 minuten per wedstrijd. Maar als je deze spelers niet gebruikt lijkt het me handig echt te gaan zoeken naar een verdediger die er wel direct staat en mogelijk een verbetering kan wezen. En laat deze jongens dan gaan. Ik denk dat ze die jongens we goed genoeg vinden maar dat ze Schuurs beter vinden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:14 schreef nummer10 het volgende:[..] op 4 wel ja, middenveld weer teveel... maar dat is niet alvarez zijn schuld.. iemand nog suggesties voor een goede rcv aangezien alvarez het toch niet mag/kan proberen.. Die gaat niet gehaald worden. Men is namelijk tevreden over de ontwikkeling van Schuurs. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:09 schreef freakie het volgende:[..] Vorig jaar hebben ze gewoon heel veel pech gehad he;) Dat je buitenspel staat wat niet buitenspel is en je 2 rode kaarten krijgt is niet iets waar je kan tegen voetballen. Uiteindelijk hadden we het de laatste wedstrijd zelf in de hand en verneukten we het ook zelf! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee die is niet beter dan die drie.
Hij bewees gister ook mijn gelijk dat je niet direct na zijn blessure wonderen mag verwachten.
Hij lijdt in 15 minuten 4 gevaarlijke counters in die door Klaassen blind Schuurs en Gravenberg ( allemaal 1 onderschepping ) eruit worden gehaald.
Die jongen heeft het talent, maar moet gewoon weer kalm aan in zijn ritme komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:14 schreef freakie het volgende:[..] Tsja dan heb je eerder Blind als CM en Gravenberch als aanvallende middenvelder. Klaassen als verdedigende middenvelder. Kudus op de bank? Blind gaat het niet om zijn snelheid maar vooral dat hij op het middenveld veel meer moet lopen dan hij in de verdediging moet. Eerlijk?
Blind en Gravenberch, Kudus en Klaassen laten uitmaken wie op 10
Ik vind Klaassen ook al weken echt uit vorm. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Nee die is niet beter dan die drie. Hij bewees gister ook mijn gelijk dat je niet direct na zijn blessure wonderen mag verwachten. Hij lijdt in 15 minuten 4 gevaarlijke counters in die door Klaassen blind Schuurs en Gravenberg ( allemaal 1 onderschepping ) eruit worden gehaald. Die jongen heeft het talent, maar moet gewoon weer kalm aan in zijn ritme komen. Ja das waar. Tsja dat gaat Ten Hag ook nooit doen.. haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het grootste deel van dit forum deze mening wel deelt. En je zult zien hé. overmars gaat Schuurs gewoon voor 20 miljoen plus verkopen. Dat is mooi voor de pot. Maar daar is wel alles mee gezegd.
Overmars verkoopt de bidons nog wel voor 3 miljoen per stuk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik weet niet of je de laatste tijd mijn huidige ideale opstelling langs hebt zien komen. Maar daar staat blind naast Gravenberg met Klaassen op 10. Weet ik. Maar soms zijn reacties wel eens in het algemeen bedoeld. Was in deze ook.
Ik zou de opstelling ook echt helemaal om gaan gooien in de as. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die moet eerst weer ritme vinden en zijn oude draad oppakken. Die hebben we beoordeeld op 5 potjes.
Had hem gister graag eerder zien invallen voor dat ritme. Maar viel wel slordig in |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:25 schreef remco k het volgende:[..] De zorgen om het eerste elftal deel ik volledig met je. Ik weiger echter te geloven dat ze ten Hag zo belangrijk hebben gemaakt dat hij de inkomende transfers beoordeelt. Wat de jeugd betreft denk ik dat er een verbindings man mist die jonge gasten begeleid naar het eerste toe. Ik denk daarnaast dat ze Reiziger daar niet weg hadden moeten halen omdat de huidige trainer jongens niet beter weet te maken. Dat regeer unuvar en Hansen echt helemaal de weg kwijt zijn kan geen toeval zijn. Ik vermoed het he, ik zeg niet dat het waarheid is want ik kan het niet bewijzen.
Misschien moet Ajax de jeugd eens doorlichten want ik denk dat dit niet de wenselijke situatie is op dit moment. En dan geef ik Loetje gelijk dat onze club een koopzieke club begint te worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Eerlijk? Blind en Gravenberch, Kudus en Klaassen laten uitmaken wie op 10 Ik vind Klaassen ook al weken echt uit vorm. Ja dat kan wel ja. Alleen moet Blind niet het hele veld hoeven overlopen. Probleem met Blind op het middenveld is dat er altijd nog een pass moet komen vanuit de verdediging. Waar Blind staat is het dan altijd druk. Hij is geen Frenkie de Jong. Martinez gaat geen Bal in de voet van Blind spelen als er iemand achter staat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Er is hoop, ik win net met Ajax de 6e wereldbeker op rij in Football Manager. Je moet alleen de juiste spelers kiezen! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:33 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat kan wel ja. Alleen moet Blind niet het hele veld hoeven overlopen. Probleem met Blind op het middenveld is dat er altijd nog een pass moet komen vanuit de verdediging. Waar Blind staat is het dan altijd druk. Hij is geen Frenkie de Jong. Martinez gaat geen Bal in de voet van Blind spelen als er iemand achter staat. Stel he, als je Klaassen op 10 zet... Eventueel kan Tadic in de spits dan weer een optie zijn als Haller niet loopt. Tadic heeft met Van de Beek laten zien prima met zo'n speler te kunnen functioneren. Op die positie was hij ook altijd zeer belangrijk trouwens.
Het middenveld hoeft geen 3 lopers te hebben. Klaassen en Gravenberch zijn dan je lopers en Blind kan gewoon in zijn kwaliteit spelen. En verliest die dan de bal, staat er wel een echte verdediger in de naam van Martinez achter je. Dan kan een foutje ook gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Onana, Mazraoui, Alvarez, Martinez, Tagliafico, Gravenberch, Blind, Klaassen.
Voorin opties zat nu. En iedereen weet dat ik fan van Neres ben, dus die zou bij mij altijd spelen. Tadic moet spelen. Dus Antony of Haller zou dan de lul zijn bij mij, haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Eerlijk? Blind en Gravenberch, Kudus en Klaassen laten uitmaken wie op 10 Ik vind Klaassen ook al weken echt uit vorm. Klaassen is gewoon een 10. Ondanks dat hij vorm mist wint hij echt veel duels en ik denk dat als je dat combineert met zijn scorende vermogen op 10, dat je het beste elftal op het veld heeft staan.
En als er iemand door een betere uit de basis wordt gespeeld. Lekker toch want daar wordt Ajax beter van. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] Stel he, als je Klaassen op 10 zet... Eventueel kan Tadic in de spits dan weer een optie zijn als Haller niet loopt. Tadic heeft met Van de Beek laten zien prima met zo'n speler te kunnen functioneren. Op die positie was hij ook altijd zeer belangrijk trouwens. Het middenveld hoeft geen 3 lopers te hebben. Klaassen en Gravenberch zijn dan je lopers en Blind kan gewoon in zijn kwaliteit spelen. En verliest die dan de bal, staat er wel een echte verdediger in de naam van Martinez achter je. Dan kan een foutje ook gewoon Haller gaat gewoon goed komen hoor. Heeft wat Tadic ook heeft maar nog meer kracht. Kan niet anders dan goed komen. Blind kan dan alleen niet vanuit de verdediging het voetbal verzorgen. Martinez, kan dat echt niet goed. Dan moet je een Frenkie, Thiago of Busquest hebben die de bal overal kan aannemen en dat Martinez hem daar aan kwijt kan. Zo’n speler is Blind ook niet.
uiteindelijk speel je op de middenlijn 30 wedstrijden in een jaar en moet die splijtende pass van Martinez komen. Ik snap dat het middenveld erg aannemelijk is. Zelfs wel eens gedacht dat hij op LB moest gaan staan als Tagliafico weg is. Dan maar iets minder ver op komen maar minder vervelend als er foutjes door Blind komen. Staat dan ook vaker op het middenveld enzo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vermoed het he, ik zeg niet dat het waarheid is want ik kan het niet bewijzen. Misschien moet Ajax de jeugd eens doorlichten want ik denk dat dit niet de wenselijke situatie is op dit moment. En dan geef ik Loetje gelijk dat onze club een koopzieke club begint te worden. Hahaha. Toen ik dat ander half jaar geleden zei werd ik hier uitgelachen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:33 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat kan wel ja. Alleen moet Blind niet het hele veld hoeven overlopen. Probleem met Blind op het middenveld is dat er altijd nog een pass moet komen vanuit de verdediging. Waar Blind staat is het dan altijd druk. Hij is geen Frenkie de Jong. Martinez gaat geen Bal in de voet van Blind spelen als er iemand achter staat. Martinez is ook gewoon goed aan de bal. Deed het niet zonder reden gewoon goed op het middenveld vorig seizoen tot november. Die kan echt wel een bal inspelen. Het is alleen niet de man die de openingen verzorgt richting aanvallers.
Ik denk dat je Martinez nu echt te kort doet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:39 schreef Loetje het volgende:Onana, Mazraoui, Alvarez, Martinez, Tagliafico, Gravenberch, Blind, Klaassen. Voorin opties zat nu. En iedereen weet dat ik fan van Neres ben, dus die zou bij mij altijd spelen. Tadic moet spelen. Dus Antony of Haller zou dan de lul zijn bij mij, haha Ik zou ook Neres laten spelen hoor. Beter maar niet doen dit jaar meer. Laten invallen voor Antony is ook genoeg, eerst maar eens blessure vrij blijven. Antony flink wat minuten laten maken. Gaat steeds beter voetballen. Haller moet er ook gewoon in staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:45 schreef freakie het volgende:[..] Haller gaat gewoon goed komen hoor. Heeft wat Tadic ook heeft maar nog meer kracht. Kan niet anders dan goed komen. Blind kan dan alleen niet vanuit de verdediging het voetbal verzorgen. Martinez, kan dat echt niet goed. Dan moet je een Frenkie, Thiago of Busquest hebben die de bal overal kan aannemen en dat Martinez hem daar aan kwijt kan. Zo’n speler is Blind ook niet. uiteindelijk speel je op de middenlijn 30 wedstrijden in een jaar en moet die splijtende pass van Martinez komen. Ik snap dat het middenveld erg aannemelijk is. Zelfs wel eens gedacht dat hij op LB moest gaan staan als Tagliafico weg is. Dan maar iets minder ver op komen maar minder vervelend als er foutjes door Blind komen. Staat dan ook vaker op het middenveld enzo. Haller zal ook wel gaan spelen.
Neemt niet weg dat er straks een aantal harde spijkers met koppen geslagen gaan worden.
Want voorin hebben we wel luxe als iedereen fit is.
Haller, Tadic, Neres, Antony... Daar gaat er hoe dan ook al een van sneuvelen. Promes zijn plekje bij oranje loopt gevaar. Kudus moet zich er ook echt gaan in knokken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:48 schreef freakie het volgende:[..] Ik zou ook Neres laten spelen hoor. Beter maar niet doen dit jaar meer. Laten invallen voor Antony is ook genoeg, eerst maar eens blessure vrij blijven. Antony flink wat minuten laten maken. Gaat steeds beter voetballen. Haller moet er ook gewoon in staan. Antony moet zoals gister na rust, gewoon altijd een actie willen maken.
Vind dat die zich nog veel en veel te veel verstopt.
Ja, Neres is mijn pareltje. Omdat niemand zo goed in de kleine ruimte is als hij. Je ziet hem niet en ineens is die daar. En dan is die ook bizar goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] Martinez is ook gewoon goed aan de bal. Deed het niet zonder reden gewoon goed op het middenveld vorig seizoen tot november. Die kan echt wel een bal inspelen. Het is alleen niet de man die de openingen verzorgt richting aanvallers. Ik denk dat je Martinez nu echt te kort doet. Okeoke, bij Martinez is alles een veilige optie. Iets waar het voetbal nu bij Ajax totaal niet op is ingericht. Die gaan uit van de bal uit de verdediging en dan sluiten allerlei spelers zich aan. Als Martinez er staat, moet je totaal anders gaan voetballen. 2 middenvelders laten uitzakken naar de verdediging zodat je vanuit daar kan voetballen. Ook veel makkelijker druk zetten op zo’n soort team trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:49 schreef Loetje het volgende:[..] Haller zal ook wel gaan spelen. Neemt niet weg dat er straks een aantal harde spijkers met koppen geslagen gaan worden. Want voorin hebben we wel luxe als iedereen fit is. Haller, Tadic, Neres, Antony... Daar gaat er hoe dan ook al een van sneuvelen. Promes zijn plekje bij oranje loopt gevaar. Kudus moet zich er ook echt gaan in knokken Neres is nooit fit en zal wel rouleren met Anthony en promes.
Achterin en ons middenveld gaat voorlopig blijven zoals hij was tegen psv. Alleen Haller komt erbij voor Labyad.
Enige wat gaat gebeuren is wat rouleren met alle aanvallers behalve Tadic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:51 schreef freakie het volgende:[..] Okeoke, bij Martinez is alles een veilige optie. Iets waar het voetbal nu bij Ajax totaal niet op is ingericht. Die gaan uit van de bal uit de verdediging en dan sluiten allerlei spelers zich aan. Als Martinez er staat, moet je totaal anders gaan voetballen. 2 middenvelders laten uitzakken naar de verdediging zodat je vanuit daar kan voetballen. Ook veel makkelijker druk zetten op zo’n soort team trouwens. Nee ook niet. Martinez heeft echt veel meer voetballend vermogen dan jij hem toeschrijft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:49 schreef Loetje het volgende:[..] Haller zal ook wel gaan spelen. Neemt niet weg dat er straks een aantal harde spijkers met koppen geslagen gaan worden. Want voorin hebben we wel luxe als iedereen fit is. Haller, Tadic, Neres, Antony... Daar gaat er hoe dan ook al een van sneuvelen. Promes zijn plekje bij oranje loopt gevaar. Kudus moet zich er ook echt gaan in knokken Ik denk dat je met Tadic ook niet zo heel lang meer door zou moeten gaan. Iemand moet dat gaan oppakken. Het is ook wel heerlijk om wat meer te kunnen wisselen en wie zegt dat Neres niet verkocht gaat worden? Luxe is wel heerlijk in dit geval. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
blind was al getest op dit middenveld, die kan dat tempo helemaal niet meer aan en word aan alle kanten voorbij gelopen... tegen kleine pis clubjes kan het maar voor de rest ook niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Neres is nooit fit en zal wel rouleren met Anthony en promes. Achterin en ons middenveld gaat voorlopig blijven zoals hij was tegen psv. Alleen Haller komt erbij voor Labyad. Enige wat gaat gebeuren is wat rouleren met alle aanvallers behalve Tadic. en kudus komt op 10 vermoed ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:51 schreef remco k het volgende:[..] Neres is nooit fit en zal wel rouleren met Anthony en promes. Achterin en ons middenveld gaat voorlopig blijven zoals hij was tegen psv. Alleen Haller komt erbij voor Labyad. Enige wat gaat gebeuren is wat rouleren met alle aanvallers behalve Tadic. Voorin zal het straks kiezen worden.
Ook Neres speelde voor zijn blessure weer stukken beter.
En dat is wat ik bedoel ook.
Maar er zal ook niet veel aangepast worden, maar de risico's als het mis gaat deze maand zullen duur betaald gaan worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan moet die het weer gaan laten zien. Ben ik heilig van overtuigd dat die gaat spelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Nee ook niet. Martinez heeft echt veel meer voetballend vermogen dan jij hem toeschrijft. Als dat zo is, waarom waren bijvoorbeeld tegen Atalanta 90% van de ballen terug of breed? Zo is dat ook op het middenveld geweest vorig jaar hoor. Verdedigend echt prima, beter dan Blind. Voetballend beter dan Alvarez maar net zo goed als Schuurs mischien, dat is ook niet veel hoor.
Dat gevoel had ik ook altijd, maar alle statistieken laten toch echt zien dat bijna alles terug gaat. Een beetje een Serero, alleen dan verdedigend meer inhoud, veel meer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: moet tenhagje hem wel opstellen ipv promes of labyad... wat ik niet zal begrijpen overigens als die kudus er niet neerzet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:56 schreef freakie het volgende:[..] Als dat zo is, waarom waren bijvoorbeeld tegen Atalanta 90% van de ballen terug of breed? Zo is dat ook op het middenveld geweest vorig jaar hoor. Verdedigend echt prima, beter dan Blind. Voetballend beter dan Alvarez maar net zo goed als Schuurs mischien, dat is ook niet veel hoor. Dat gevoel had ik ook altijd, maar alle statistieken laten toch echt zien dat bijna alles terug gaat. Een beetje een Serero, alleen dan verdedigend meer inhoud, veel meer. middenveld moet zich ook aanbieden he, en als je de bal niet kwijt kan zoek je via de andere kant een opening.. gravenberch stond toen ook anders overigens dan nu (verder naar voren) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:blind was al getest op dit middenveld, die kan dat tempo helemaal niet meer aan en word aan alle kanten voorbij gelopen... tegen kleine pis clubjes kan het maar voor de rest ook niet Onzin man. Dus omdat iemand er een tijd geleden niet fantastisch speelde kan dat nu ook niet?
Overigens speelde hij toen helemaal niet slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:57 schreef nummer10 het volgende:[..] moet tenhagje hem wel opstellen ipv promes of labyad... wat ik niet zal begrijpen overigens als die kudus er niet neerzet.. Er is gewoon een leuke discussie. En jij moet weer als een of andere idioot gaan reageren over ten Hag.
Sorry hoor, maar kan je nu echt nooit eens gewoon normaal doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:[..] middenveld moet zich ook aanbieden he, en als je de bal niet kwijt kan zoek je via de andere kant een opening.. gravenberch stond toen ook anders overigens dan nu (verder naar voren) Ja dat klopt, in een normaal elftal gaat dat zo. Bij Ajax is het te gewend om niet vanaf de verdediging zo te spelen. Blind zoekt die opening wel, waar dan ook. Hij weet altijd wel de man te vinden die de bal kan hebben. Wat ik al eerder zei is dat geen enkele speler dat op die manier kan. Maar dan moet je dus anders gaan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:57 schreef nummer10 het volgende:[..] moet tenhagje hem wel opstellen ipv promes of labyad... wat ik niet zal begrijpen overigens als die kudus er niet neerzet.. Kudus was gisteren met Thomas van Psv de slechte twee van het veld in de minuten die ze kregen.
Laat die eerst maar eens in vorm komen en ritme opdoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:02 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat klopt, in een normaal elftal gaat dat zo. Bij Ajax is het te gewend om niet vanaf de verdediging zo te spelen. Blind zoekt die opening wel, waar dan ook. Hij weet altijd wel de man te vinden die de bal kan hebben. Wat ik al eerder zei is dat geen enkele speler dat op die manier kan. Maar dan moet je dus anders gaan spelen. Het is in details anders spelen.
Maar ten Hag gaat dit nooit doen. Die wil ervaring in iedere linie. Blind Klaassen en tadic. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Het is in details anders spelen. Maar ten Hag gaat dit nooit doen. Die wil ervaring in iedere linie. Blind Klaassen en tadic. Ja klopt, dat bedoelde ik ook haha. Dit gaat Ten Hag ook nooit doen, zijn goed recht ook. Maar dan moet je wel door hebben dat Schuurs echt, echt niet meer kan. En dat Labyad in spits ook belachelijk is(al weet hij dat wel) als je promes daar achter zet... |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ben heel benieuwd wanneer onze buitenspelers erachter gaan komen dat ze met Haller ook eens moeten komen met voorzetten ipv eindeloos combineren...Deze spits is nl ijzersterk in de lucht en dat moeten we gaan benutten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:08 schreef bertus bikkel het volgende:Ben heel benieuwd wanneer onze buitenspelers erachter gaan komen dat ze met Haller ook eens moeten komen met voorzetten ipv eindeloos combineren...Deze spits is nl ijzersterk in de lucht en dat moeten we gaan benutten. Ja want ze hebben al zo veel en lang met Haller gespeeld tegen PSV hahah daar kunnen we echt wat van zeggen nu. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar toen vond ik het nog niet! Tijden veranderen en ik vind de laatste aankopen nou niet echt noodzakelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Er is gewoon een leuke discussie. En jij moet weer als een of andere idioot gaan reageren over ten Hag. Sorry hoor, maar kan je nu echt nooit eens gewoon normaal doen. een leuke discussie waar meerdere personen ook tenhag noemen en dan zeg je niks whahaha |
|
|
|