|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] Kudus was gisteren met Thomas van Psv de slechte twee van het veld in de minuten die ze kregen. Laat die eerst maar eens in vorm komen en ritme opdoen. ja tuurlijk moet die ritme op doen, en hoe doe je ritme op ? 10 minuten invallen ? ik ben ervan overtuigd dat je meer aan hem had gehad dan promes op 10.. maar dat is niet zo lastig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:[..] een leuke discussie waar meerdere personen ook tenhag noemen en dan zeg je niks whahaha Die noemen hem op een normale manier en hebben kritiek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:[..] ja tuurlijk moet die ritme op doen, en hoe doe je ritme op ? 10 minuten invallen ? ik ben ervan overtuigd dat je meer aan hem had gehad dan promes op 10.. maar dat is niet zo lastig Je bedoelt meer dan de gevaarlijkste man bij Ajax gisteren die ook de aansluitingstreffer maakte?
Kudus was gister dramatisch. Promes niet goed maar wel prima en maakt een belangrijke goal.
Ritme doe je inderdaad op door veel trainen en langzaam aan meer en meer minuten te maken. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Die gaat niet gehaald worden. Men is namelijk tevreden over de ontwikkeling van Schuurs. Degene die tevreden is over de ontwikkeling van Schuurs die krijgt een bewijs van onvermogen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: die noemen hem op een normale manier.... whahahahahaha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Je bedoelt meer dan de gevaarlijkste man bij Ajax gisteren die ook de aansluitingstreffer maakte? Kudus was gister dramatisch. Promes niet goed maar wel prima en maakt een belangrijke goal. Ritme doe je inderdaad op door veel trainen en langzaam aan meer en meer minuten te maken. 1 goal.... voor de rest toch echt weinig van gezien.. ohja over de bal heen maaien voor de 3-2 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:[..] 1 goal.... voor de rest toch echt weinig van gezien.. ohja over de bal heen maaien voor de 3-2 Heel onbelangrijk die goal. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zeer belangerijke goal. maar mag je niet iets meer verwachten van de 10 bij ajax dan 1 goal en een paar verprutste kansen ? Ik vermoed dan ook dat kudus meer waarde had gehad.. iedereen weet dat je met inval beurtjes vaak niet veel kan laten zien, en al helemaal niet in die hectische minuutjes van vd week
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2021 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:[..] zeer belangerijke goal. maar mag je niet iets meer verwachten van de 10 bij ajax dan 1 goal en een paar verprutste kansen ? Ik vermoed dan ook dat kudus meer waarde had gehad.. iedereen weet dat je met inval beurtjes vaak niet veel kan laten zien, en al helemaal niet in die hectische minuutjes van vd week Eerlijk is eerlijk, in deze heeft Remco gelijk.
Kudus was 3 maanden weg. Dat kun je niet ineens in zo'n wedstrijd laten starten. En je zag ook dat deze 10 minuten de max was.
Ik opperde hem ook, maar het was gewoon te vroeg. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gelukkig weten we dat Promes veel beter kan dan hij nu laat zien, maar op de 10 is hij niet de Promes die we vorig seizoen hebben gezien dus aub als je hem opsteld dan op de linker spits positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:[..] zeer belangerijke goal. maar mag je niet iets meer verwachten van de 10 bij ajax dan 1 goal en een paar verprutste kansen ? Ik vermoed dan ook dat kudus meer waarde had gehad.. iedereen weet dat je met inval beurtjes vaak niet veel kan laten zien, en al helemaal niet in die hectische minuutjes van vd week Als je nummer tien iedere wedstrijd een goal maakt vind ik het prima.
En hij deed meer dan alleen dit. Hij was een van onze gevaarlijkste spelers.
Het is juist algemeen bekend dat spelers zich moeten laten zien met invalbeurten de vervanger zijn van een geblesseerde speler of onbelangrijke wedstrijden. Daar laat je zien dat je goed genoeg bent en recht zou hebben op meer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Er ging ook nog wel behoorlijk wat fout bij Promes, maar met labyad in de spits met deze tegenstanders ben je al bijna kansloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben geen fan van Promes hoor. Totaal niet zelfs en begreep het hele aantrekken van hem al niet. Maar hij speelde wel een prima wedstrijd tegen psv. Een van zijn betere in tijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar hij mag van mij vandaag nog vertrekken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2021 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry hoor APIK, heb je hoog zitten maar we moeten nu niet doen alsof de halve finale CL behalen een vrijbrief is om Ten Hag niet meer kritisch te beoordelen. Tactisch is hij gewoon ontzettend zwak gebleken, en ook zijn wisselbeleid en zijn opstellingen zijn soms onbegrijpelijk. Daarnaast was het halen van de EL finale niet de verdienste van Ten Hag, maar van Bosz. Oke over dat tweede eens, excuses voor de foute interpretatie, maar mijn gevoel en mening zijn dat Ten Hag het gewoon goed doet en er niet alleen staat voor de centen...sterker nog, hij is zelfs in z'n 'vrije' tijd bezig met analyses en voorbereidingen naar de volgende wedstrijd.
Ik vind hem juist goed voor de club en spelersgroep, ook al maakt hij soms keuzes die ik anders zou doen...maarja, welke trainer doet dat niet?
Heb jou ook nog steeds hoog zitten hoor lelijkerd...das ook aan Pè te danken ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
freakie//sinds 2008!///⊂(◉‿◉)つᕦ(ಠ_ಠ)ᕤ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
nummer10//sinds 2008/// ☞ ̄ᴥ ̄☞(。◕‿◕。)➜ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
remco k//sinds 2009///(⊙_◎)ಠ ͜ʖ ಠ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Loetje//sinds 2010///¯\_ʘ‿ʘ_/¯¯\(◉‿◉)/¯ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Eide//sinds 2010///¯\_༼ᴼل͜ᴼ༽_/¯¯\_(ツ)_/¯ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Pth//sinds 2009///◖⚆ᴥ⚆◗(◕ᴥ◕) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Haha. APIK, kunstenaar!!! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jack Huntelaar//sinds 2008///(((;ꏿ_ꏿ;)))(●__●) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Pietje//sinds 2008///♥╣[-_-]╠♥( ◜‿◝ )♡ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hummel10//sinds 2010///(◕દ◕)⊂(・﹏・⊂) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dat zijn de bazen hier...punt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hé Wout, je moet je kunstige portretjes gaan exposeren. Ze zien er mooi uit gap! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En vergeet jezelf niet! Punt! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gaat er niet om hoe het eruit ziet, ten Hag ziet er ook niet uit, maar meent wel waar hij mee bezig is. Dat is waar het om gaat!
Interpretatie... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: APIK//sinds 2008///(◠‿◕)。◕‿◕。 Hoofdbaas! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 16:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Gaat er niet om hoe het eruit ziet, ten Hag ziet er ook niet uit, maar meent wel waar hij mee bezig is. Dat is waar het om gaat! Interpretatie... Ik ben het volstrekt met je eens hoor. Ik heb steeds gezegd en geschreven dat Erik ten Hag naast de kritieken toch vooral ook de credits verdient. Ik ga dan ook niet in discussie over zijn kale hoofd en/of zijn Tukkers accent, maar zie hem hard werken voor onze mooie club, en dat waardeer ik zeer. Zijn wisselbeleid snap ik overigens niet altijd, maar dat zal zonder twijfel met de beste bedoelingen zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Dat had je gedroomd, grote vriend. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 16:28 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het volstrekt met je eens hoor. Ik heb steeds gezegd en geschreven dat Erik ten Hag naast de kritieken toch vooral ook de credits verdient. Ik ga dan ook niet in discussie over zijn kale hoofd en/of zijn Tukkers accent, maar zie hem hard werken voor onze mooie club, en dat waardeer ik zeer. Zijn wisselbeleid snap ik overigens niet altijd, maar dat zal zonder twijfel met de beste bedoelingen zijn. Dat is een zeer eerlijke post. EENS!
Pietje//hoofdbaas! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Grapjas. Niks hoofdbaas. Die tijd heb ik gehad, maar dat ambieer ik totaal niet meer. De jongeren zijn nu aan bod. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 16:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Oke over dat tweede eens, excuses voor de foute interpretatie, maar mijn gevoel en mening zijn dat Ten Hag het gewoon goed doet en er niet alleen staat voor de centen...sterker nog, hij is zelfs in z'n 'vrije' tijd bezig met analyses en voorbereidingen naar de volgende wedstrijd. Ik vind hem juist goed voor de club en spelersgroep, ook al maakt hij soms keuzes die ik anders zou doen...maarja, welke trainer doet dat niet? Heb jou ook nog steeds hoog zitten hoor lelijkerd...das ook aan Pè te danken ;) Warrior is een eikel en dat blijft die ook ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ben helemaal vereerd ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahaha..(. ❛ ᴗ ❛.) •́ ‿ ,•̀ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 14:12 schreef remco k het volgende:Ik ben geen fan van Promes hoor. Totaal niet zelfs en begreep het hele aantrekken van hem al niet. Maar hij speelde wel een prima wedstrijd tegen psv. Een van zijn betere in tijden. Ik denk dat Promes best prima de rol achter Haller kan uitvoeren, hij heeft zeker diepte en Haller kan net als Tadic langer de bal vasthouden. Het vreemde is dat Ten Hag denkt met Labyad en Promes als combinatie te kunnen spelen. Dan moet Tadic spits staan en Labyad daar achter ofzo. Er zou wel een reden voor zijn. Maar dat kan gewoon nooit lopen, voor de wedstrijd begon kon iedereen dat al vertellen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 - 22:42 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dat Promes best prima de rol achter Haller kan uitvoeren, hij heeft zeker diepte en Haller kan net als Tadic langer de bal vasthouden. Het vreemde is dat Ten Hag denkt met Labyad en Promes als combinatie te kunnen spelen. Dan moet Tadic spits staan en Labyad daar achter ofzo. Er zou wel een reden voor zijn. Maar dat kan gewoon nooit lopen, voor de wedstrijd begon kon iedereen dat al vertellen. Voor spits is labyad net helemaal niks. Tegen PSV ook elke diepte bal werd hij ingehaald. Bal vast houden, koppen kan hij ook niet. Totaal ongeschikt.
Promes speelde laatst leuk op 10 maar tegen PSV was hij ook redelijk onzichtbaar wel een goal. Het zou nog kunnen op 10 met Haller in de spits. Labyad op 10 misschien ook nog. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou lijkt mij niet dat zal Kudus wel worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als je naar de passmaps van het duel tegen PSV kijkt zie je duidelijk dat het probleem op het middenveld lag. Promes heeft de eerste 30 minuten letterlijk geen bal gehad. Hij kwam gewoon totaal niet in het stuk voor. Dat veranderde pas toen Haller in de spits kwam te spelen en dat Ajax daarmee een target kreeg voorin.
In de opbouw waren Blind Gravenberch de belangrijkste spelers. Omdat die beide van nature meer naar links neigen liep het spel ook vooral over links. Tadic speelde heel diep en Promes was nauwelijks aanspeelbaar waardoor Gravenberch en Blind eigenlijk alleen over Tagliafico konden voetballen, of als Klaassen als die inzakte. Klaassen kreeg dus veel de bal met de rug richting het PSV doel. Dat maakte het moeilijk om met veel versnelling vanaf het middenveld te spelen.
Vanaf de tweede helft werd dat wel anders. Tadic bleef met afstand de diepste speler, maar er kwam iets meer ruimte rond de spitspositie waarde veldbezetting ook wat beter werd. Ook werd de rechterkant beter gevonden waar Mazraoui en Antony een prima tweede helft speelde toen ze eindelijk ballen begonnen te krijgen.
Dit als draaide echt wel om veldbezetting op het middenveld en dan vooral het ontbreken van een 10 die actief in het spel betrokken wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2021 - 09:32 schreef Eide het volgende:Als je naar de passmaps van het duel tegen PSV kijkt zie je duidelijk dat het probleem op het middenveld lag. Promes heeft de eerste 30 minuten letterlijk geen bal gehad. Hij kwam gewoon totaal niet in het stuk voor. Dat veranderde pas toen Haller in de spits kwam te spelen en dat Ajax daarmee een target kreeg voorin. In de opbouw waren Blind Gravenberch de belangrijkste spelers. Omdat die beide van nature meer naar links neigen liep het spel ook vooral over links. Tadic speelde heel diep en Promes was nauwelijks aanspeelbaar waardoor Gravenberch en Blind eigenlijk alleen over Tagliafico konden voetballen, of als Klaassen als die inzakte. Klaassen kreeg dus veel de bal met de rug richting het PSV doel. Dat maakte het moeilijk om met veel versnelling vanaf het middenveld te spelen. Vanaf de tweede helft werd dat wel anders. Tadic bleef met afstand de diepste speler, maar er kwam iets meer ruimte rond de spitspositie waarde veldbezetting ook wat beter werd. Ook werd de rechterkant beter gevonden waar Mazraoui en Antony een prima tweede helft speelde toen ze eindelijk ballen begonnen te krijgen. Dit als draaide echt wel om veldbezetting op het middenveld en dan vooral het ontbreken van een 10 die actief in het spel betrokken wordt. las ook ergens op een andere fora dat promes 1 van de 10 persoonlijke duels verloor kan het niet terug vinden helaas ergens in cijfers.. ik snapte dan ook oprecht het ophemelen van tenhag over promes niet maar goed.. op die ene goal na dan, een intikkertje die wss een andere betere 10 ook gewoon in had getikt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2021 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:[..] las ook ergens op een andere fora dat promes 1 van de 10 persoonlijke duels verloor kan het niet terug vinden helaas ergens in cijfers.. ik snapte dan ook oprecht het ophemelen van tenhag over promes niet maar goed.. op die ene goal na dan, een intikkertje die wss een andere betere 10 ook gewoon in had getikt... Om een goal te maken moet je ook in die positie komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2021 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:[..] las ook ergens op een andere fora dat promes 1 van de 10 persoonlijke duels verloor kan het niet terug vinden helaas ergens in cijfers.. ik snapte dan ook oprecht het ophemelen van tenhag over promes niet maar goed.. op die ene goal na dan, een intikkertje die wss een andere betere 10 ook gewoon in had getikt... Ga eens na Whoscored en kijk dan eens naar de stats van wedstrijden. Leer je wat meer over dan ergens wat lezen van iemand. |
|
|
|