|
|
MightyAce
|
|
|
Beugelsdijk nog geen geel gehad? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diemers ligt in een wedstrijd meer op de grond , dan een gemiddelde judoka in zijn hele carriere. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2021 - 13:56 schreef van geil het volgende:Diemers ligt in een wedstrijd meer op de grond , dan een gemiddelde judoka in zijn hele carriere. Voor dat achterlijke neppe geschreeuw gelijk rood geven. Mieten voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Higler fluit bijna alles af, dan krijg je dat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Berghuis heeft wat moeite om het verdediged gezien te belopen, zo lijkt het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgende keer schriftelijk afdoen aub |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Serieus gelijk een regel van maken. Ik haat dat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jens probeert niet eens Nico aan te spelen haha |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eerste helft vond ik zakelijk ok. Na rust wat domme krachten erin (die vooral steeds verkeerd lopen), en dan wordt het geluksvoetbal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Selectie een beetje klaar met Nico zo oogt het... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Wie niet? Als hij zich de pleuris zou werken zou het al snel goed zijn. Maar verliest ieder duel, loopt als een kip zonder kop en mist altijd als het erom gaat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen gewoon nooit meer opstellen
Verliest elk duel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt, wat een complete wanprestatie weer die 2e helft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi, 300.000 erbij op de vraagprijs |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Haps. Man man man.daarna goed herstelt natuurlijk. Fijn voor Nico. En blij dat de punten binnen zijn! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jorgensen!!!! Mooi voor die gozer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten. Eerste helft oké, tweede helft dramatisch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3 punten. Maar weinig vertrouwen richting de volgende wedstrijd... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: :) maar mooi dat het zo beslist wordt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
2e helft zwaar kut. 3 punten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
jorgensen held! Contract openbreken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Piet had weer gelijk........... Maar effe dit omhooggelulde Sparta, met hun zgn pareltjes. Heb er niet een gezien die ik van meerwaarde zou vinden voor Feyenoord. Ook die Haramdoiui kom op zit totaal geen dreiging in. Gewoon een zakelijke overwinning, en kunstgras is niet ons ding. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Matige wedstrijd, 3 punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 punten in de tas. Sparta is nauwelijks gevaarlijk geweest. En wij hebben een handvol goede kansen gehad. Voetbal was niet best, zeker tweede helft niet, maar wel verdiend gewonnen. Pratto en Sinisterra missen nog wat ritme duidelijk. Vond Pratto overigens wel handig aan de bal. Besluitvaardiger dan Jorgensen ook. Wel lekker voor die laatste dat hij nog even scoort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu door, vond Fer goed. En voor een goede wedstrijd heb je 2 ploegen nodig. En Sparta is omhooggeluld, AZ in het klein |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je kan zulke wedstrijden ook verliezen, nu winnen maakt een belangrijk verschil. Prima als we dit zo vast weten te houden en onze directe tegenstander ook nog gaan weten te pakken. Motivatie hiervoor is in ieder geval veel makkelijker op te brengen en voetballend heel anders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over Pratto valt nog amper iets te zeggen. Dus verbetering op wat we al hebben is maar te bezien. Wel ziet Jorgensen er stoethaspelig uit. De overtuiging ontbreekt gewoon. Botteghin erbij en het horrordenken krijgt weer overhand.
Linssen scoort hattrick en mag meteen niet meer invallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Henk kijk een positief, je hebt weer een redelijke bank. Haps ,Fer, Sinistera, zijn meerwaarde. Deze ploeg js goed als de tegenstander aanvallend speelt. Mijn glas is halfvol |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2021 - 14:38 schreef piet de paler het volgende:Henk kijk een positief, je hebt weer een redelijke bank. Haps ,Fer, Sinistera, zijn meerwaarde. Deze ploeg js goed als de tegenstander aanvallend speelt. Mijn glas is halfvol Ben gematigd positief, piet. Met deze selectie verwacht ik 3e plek. En dat is echt niet verkeerd, op basis van de begroting. Verdedigend is het heel goed, middenveld en voorhoede ontberen nog snelheid en scorend vermogen. Botteghin is in deze afwachtende tactiek een onzekere factor. Meer aanvallend en meer naar de middenlijn gedijt hij beter. Jorgensen zit eenvoudigweg niet (meer?) goed in z'n vel. We hebben eindelijk meer keus. Eind deze maand weten we echt waar we staan. Ik hoop 3e, ik verwacht 4e. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2021 - 15:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ben gematigd positief, piet. Met deze selectie verwacht ik 3e plek. En dat is echt niet verkeerd, op basis van de begroting. Verdedigend is het heel goed, middenveld en voorhoede ontberen nog snelheid en scorend vermogen. Botteghin is in deze afwachtende tactiek een onzekere factor. Meer aanvallend en meer naar de middenlijn gedijt hij beter. Jorgensen zit eenvoudigweg niet (meer?) goed in z'n vel. We hebben eindelijk meer keus. Eind deze maand weten we echt waar we staan. Ik hoop 3e, ik verwacht 4e. mee eens hoor , 3e plek zou top zijn , er ontbreekt teveel kwaliteit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste 5 competitiewedstrijden maar 1 doelpunt tegen. Dat zegt wel iets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezien de begroting moet je altijd 2de of 3de worden. Het gat naar de rest eronder is enorm . |
|
|
|