|
|
remco k
|
|
|
Kom op zeg. Wat is dit voor afwerken zeg. Alleen maar rollertjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Het wordt nu ook wel heel slordig bij Ajax de laatste 10 minuten zeg. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de rust een tweede is nodig.
Twente is zichzelf niet en dat zal na de rust anders zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mazraoui naast Neres ook echt de man van glas. Die heeft toch wel heel vaak iets |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Man man wat is dat met die zwakke balletjes man. Afspraak met drommel gemaakt ofzo. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Na de 0 -1 veel meer controlerend spel, inclusief (teveel) schoonheidsfoutjes. Teveel kansen gehad om op 0 - 2 te komen maar is nog steeds niet bereikt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus en weer een rollertje. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
eigenlijk is Ajax heer en meester, maar er moet gescoord worden.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wij maken teveel verdedigende fouten waardoor Twente steeds weer kansen krijgt om proberen tot scoren te komen. Is bij ins achterin zeker niet echt goed te noemen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Zoveel kansen en dan maakt Twente gewoon gelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
sws buitenspel.. maar dit roep je over jezelf af |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar waar is daar de rugdekking van Timber |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Kan het niet raar vinden. We vragen er zelf om. Moeten we maar goed spelen, maar gelukkig buitenspel. 0 - 1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
bij ons dus niet alleen veel geblesseerde spelers...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg is rijp voor een wissel. Die speelt heel matig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 21:10 schreef Onze Ajax het volgende:Kan het niet raar vinden. We vragen er zelf om. Moeten we maar goed spelen, maar gelukkig buitenspel. 0 - 1 Ajax speelt toch gewoon prima op het afmaken van de kansen na. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
promes gelijk wisselen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus wat een kansen worden er gemist zeg. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Had echt erin gemoeten. Had al 0 - 3 kunnen staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: die had nooit mogen spelen, is geen 10 word nooit een 10... dan kan je nog beter labyad er neerzetten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller doet wel een hoop goede dingen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Tadic en Haller toch echt een goede koppel, vind ik. Heb dat nu al minimal 3x gezien in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor maar wat doen ze allemaal in de 16.
Als het 8-3 had bestaand had ik het ook geloofd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wordt helemaal gek hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Misschien wel 12 kansen gehad en nog geen 0 - 3 of meer. Wel de enigste zwakte bij ons vind ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
promes begrijp ik, ,anthony niet..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: maar is die goed genoeg voor een man van 22.5 mil ? maar goed eerlijk is eerlijk hij is er net |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: het blijft tenhag he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 21:33 schreef nummer10 het volgende:[..] maar is die goed genoeg voor een man van 22.5 mil ? maar goed eerlijk is eerlijk hij is er net Kan mij zijn prijskaartje nou schelen man. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gooi Schone maar een contract voor voor op de 10 positie, eindelijk weer iemand die corners en vrijetrappen kan nemen... puur als backup van Kudus ook...
Promes Labyad
nooit weer daar neerzetten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik wel. Speelt gewoon veel en de tweede helft gewoon niet goed. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was een hele goede actie van Tagliafico. Jammer dat het geen doelpunt werd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 21:34 schreef nummer10 het volgende:Gooi Schone maar een contract voor voor op de 10 positie, eindelijk weer iemand die corners en vrijetrappen kan nemen... puur als backup van Kudus ook... Promes Labyad nooit weer daar neerzetten Die heb jij de afgelopen anderhalf jaar zien spelen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dat maakt jou niet uit ?? Nou mij wel.. als je 22,5 mil betaald voor een speler verwacht ik ook een speler te zien die dat waard is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg vandaag echt heel matig. Er lukt werkelijk niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 21:36 schreef nummer10 het volgende:[..] dat maakt jou niet uit ?? Nou mij wel.. als je 22,5 mil betaald voor een speler verwacht ik ook een speler te zien die dat waard is.. Nou de ligt ging voor 80 miljoen. Haller mag dus 4x zo slecht zijn als dat de ligt goed was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zal vast niet slechter zijn als die 2 op 10.. bijna onmogelijk namelijk.. enige reden dat schone wegging kwam omdat tenhag aangaf weinig plek voor hem te hebben en geen minuten kon garanderen.. en dat kwam mede omdat Tenhag Marin en Alvarez daar had.. Kan je nagaan hoeveel kijk tenhag erop heeft... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen speelt een goede wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2021 - 21:38 schreef nummer10 het volgende:[..] zal vast niet slechter zijn als die 2 op 10.. bijna onmogelijk namelijk.. enige reden dat schone wegging kwam omdat tenhag aangaf weinig plek voor hem te hebben en geen minuten kon garanderen.. en dat kwam mede omdat Tenhag Marin en Alvarez daar had.. Kan je nagaan hoeveel kijk tenhag erop heeft... Het was ook een beetje op aan het gaan met schone. |
|
|
|