|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee alleen als Huntelaar er 2 in legt is het een topspeler natuurlijk haha xD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gezien de geschiedenis van huntelaar in vergelijking met de anderen is huntelaar indd en topspeler ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Feyenoord met Haps voorin. Soort 4-4-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax met Timber. Schuurs dus echt even eruit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Huntelaar er helemaal niet bij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook verassend, Neres op de bank, Kudus niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
geen kudus.... wat is dat toch.. volledig hersteld toch ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja als Timber het goed doet he. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tot ziens Huntelaar!! Succes bij Schalke! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:gezien de geschiedenis van huntelaar in vergelijking met de anderen is huntelaar indd en topspeler ;) Tsja het verleden maakt Huntelaar een held en een legende. Maar het is geen topspeler meer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 15:44 schreef freakie het volgende:[..] Tsja het verleden maakt Huntelaar een held en een legende. Maar het is geen topspeler meer. ik weet zeker dat hij topscore was geworden mits genoeg minuten natuurlijk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ok had ik nog niet gelezen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het feit dat Huntelaar weg gaat, ligt im mijn optiek aan de trainer. Hij heeft hem te vaak te weinig speelminuten gegeven. Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat hij er niet meer bij is.... Mijn voorspelling is dat het een heel lastige pot gaat worden. Ik ga wel uit van winst, maar erg makkelijk zal het niet gaan. Ik denk met hangen en wurgen een krappe 2-1, of 3-2 overwinning. Overigens is de maand januari dan al met al een redelijke tot goede maand tot dan toe..... Succes mannen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Huntelaar heeft een kuitblessure opgelopen en kan niet spelen en Kudus heeft inderdaad een terugslag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch jammer dat KJH niet mee doet. Nu maar op voor de overwinning. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Denk het ook, helaas!
Maar gelukkig hebben we Promes op 10. Vraag me af hoeveel steekballen hij vandaag zal geven |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 16:50 schreef AkaS het volgende:[..] Denk het ook, helaas! Maar gelukkig hebben we Promes op 10. Vraag me af hoeveel steekballen hij vandaag zal geven Gaat Promes (denkelijk) terugkeren naar de Russen ? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Denk het wel. Maar heb hier geen echte basis voor om dit te veronderstellen. Maar het zou me niet verbazen |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Het inspelen mag van mij best sneller |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alles mag vandaag tot nu toe sneller. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik vind het een viezerik die Berghuis |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Vooral de 1-0 voorsprong voor ons ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zijn toch al twee echt grote kop kansen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Dat is wel een hele grote kans. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Feyenoord wil zo vaak mogelijk de spel dood maken (met overtredingen en bal uitspelen) om alleen zo de tussenstand van 0 - 0 zo lang mogelijk vast te houden en om ons uit het spel te brengen daar waar kan. Nu weer met Antony. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
knappe goal van Gravenbergch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa.
Blind heel belangrijk en weer een assist voor Haller. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
JAAAAAA! Lekker Daley! Ryan prima afgemaakt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik wilde net vragen of Feijenoord Ajax zand in de ogen strooit of dat die kakkies echt zo slecht zijn ....... want pfffff wat heeft Ajax elke keer snel de bal terug. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Alleen nu verder uitbouwen als enigste. 1 - 0 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zal het eerlijk zeggen... credits voor meneer Blind ook al er vlakvoor met een heerlijke lange bal. Prachtig |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zal het eerlijk zeggen... credits voor meneer Blind ook al er vlakvoor met een heerlijke lange bal. Prachtig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:09 schreef AkaS het volgende:Zal het eerlijk zeggen... credits voor meneer Blind ook al er vlakvoor met een heerlijke lange bal. Prachtig +1, hoef ik het zelf niet uit mijn vingers te typen! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik verbaas me over de taktiek van Advocaat. Ajax zo vrij laten voetballen zonder druk op de bal of naar voren is een doodvonnis. Vol op de organisatie leunen klinkt leuk, maar gelukkig borrelt Ajax over van voetballend vermogen dat daar wel raad mee weet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax doet te weinig met de ruimte. Er hadden al een handvol meer kansen gecreeerd kunnen worden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 16:50 schreef AkaS het volgende:[..] Denk het ook, helaas! Maar gelukkig hebben we Promes op 10. Vraag me af hoeveel steekballen hij vandaag zal geven hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha. Dat is te makkelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Promes de minst goede ajacied.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:13 schreef remco k het volgende:Ajax doet te weinig met de ruimte. Er hadden al een handvol meer kansen gecreeerd kunnen worden. Passing is af en toe dramatisch ...... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ondanks de 1-0 wat een saaie pot.. |
|
|
|