|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vind ik wel mee vallen, vaak aan de bal en ze komen altijd aan. Het is wel allemaal te statisch bij Ajax, tjonge jonge en zo traag Blind in zijn passing weer geweldig op een schoonheidsfoutje na Lijdt vandaag juist heel veel balverlies. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nou promes gewoon nog erin... manmanman kut tenhag en zijn maatjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Alsnog Ekkelenkamp voor Gravenberg.
Sorry, maar ik vind dit een hele slechte wissel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vind ik wel mee vallen, vaak aan de bal en ze komen altijd aan. Het is wel allemaal te statisch bij Ajax, tjonge jonge en zo traag Blind in zijn passing weer geweldig op een schoonheidsfoutje na passing ? die balletjes op gravenberch bedoel je en naar timber... voor de rest geen toegevoegde waarde vandaag.. nog niet |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat Blind vaak balverlies lijd, heeft (in)direct te maken omdat de verdediging niet optimaal functioneert met de medespelers. Hij kan ook niet alles oplossen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ekkelenkamp.... wat is dat nu weer voor een wissel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:48 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dat Blind vaak balverlies lijd, heeft (in)direct te maken omdat de verdediging niet optimaal functioneert met de medespelers. Hij kan ook niet alles oplossen. Ik heb het over Haller. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
alvarez dus geen 2de wissel meer voor geen enkele positie... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus. Hoe slecht kan je dit uitspelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan per wedstrijd ook wel verschillen natuurlijk. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Kom ik weer terug op eerder gemaakte punt... Er zit op een of andere manier geen chemie in dit team. Het lukt ten Hag niet om er een swingend geheel van te maken. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 17:52 schreef AkaS het volgende:Kom ik weer terug op eerder gemaakte punt... Er zit op een of andere manier geen chemie in dit team. Het lukt ten Hag niet om er een swingend geheel van te maken. Dat klopt inderdaad, dat hadden we bij Peter Boz namelijk wel. Ik vind hem twee klasse beter dan ten Hag. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik zou bijvoorbeeld Tadic en Promes van positie wisselen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat is de passing DRAMATISCH! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zojuist ook...Tadic Helemaal vrij op een eiland op links, krijgt de bal maar heeft vervolgens niemand om hem heen om de combinatie te zoeken en heeft niet de snelheid om zelf dreigend op te dribbelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haller en mag wel wat attenter zijn, scherper... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heeft Promes al een bal goed geraakt? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Omdat we tig keer overtredingen hebben gehad waardoor het spel steeds stil ligt, spelen we daardoor geen goede wedstrijd omdat we steeds uit de ritme worden gehaald. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
geen muur en dan toch tegen een tegenstander aan schieten..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat kansen betreft is Feyenoord de bovenliggende partij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat Promes hier nog speelt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit gaan we niet de hele 2e helft volhouden op deze manier...... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Promes is echt ongelofelijk slecht. Ten Hag hier zo veel te laat met wisselen..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 27 balcontacten. 2 niet verloren.
Of zoiets. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Attentie attentie, wil de heer ten Hag zich naar de uitgang begeven... dank u!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We moeten ons schamen van hoe zeer matig we spelen. Echt DRAMATISCH ! ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit CV duo is net zo slecht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat senesindoet is toch gewoon een overtreding man. Hij duwt hem in zn rug. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waarom staat Promes nog in het veld.... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ, PETER BOSZ.
Hij heeft et al laten zien bij ons dat hij Ajax wél goed aan het spelen krijgt. Zolang Ten Hag trainer blijft, blijven wij sukkelend spelen. Echt dramatisch dit ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daar was die splijtende pass van Promes dan eindelijk. Stuurt zo Toornstra weg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Toch weer verdedigend heel slecht. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zeldzaam slecht dit ... tegen PSV niet het gewenste resultaat maar wel een behoorlijke pot ... maar dit is echt om te janken. Kom je nu ook nog lekker weg ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je mag Ten Hag wel echt verwijten dat hij Promes laat staan. Wat een dissonant |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha dat was mijn gedachte ook! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Kun je ipv met Promes niet beter met z'n tienen gaan spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Breng Neres maar voor promes. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Promes eruit, Labyad erin! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind de voorsprong inmiddels ook niet verdiend meer |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Dit zijn toch allemaal stuk voor stuk goede spelers maar het geheel klopt niet. De instelling deugt niet. Wandelend voetbal. Geen drive weinig beweging, grote afstanden in de posities etc etc. Verantwoording.... DE FUCKING TRAINER!!!
OF WIL HIJ NOG 10 AANKOPEN VAN 20MLN + |
|
|
|