|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had eerder mogen komen. Aanspeelpunt was keihard nodig |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja dat klopt. Nu nog 8 spannende minuten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Na woensdag waarschijnlijk wat meer rust, want op deze manier zeilen ze linea recta de beker uit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Woensdag tegen AZ zal het ook heel erg moeilijk gaan worden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: daarom was haller toch gekocht.. voor 22.5 mil.. ik zie vooralsnog geen meer waarde in hem maar goed... vriendje van... ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:27 schreef pth het volgende:Na woensdag waarschijnlijk wat meer rust, want op deze manier zeilen ze linea recta de beker uit. Zou we lekker zijn. Alles op de competitie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die twee centrale verdedigers van Feyenoord laten de hele pot al zien hoe je als cv een duel aan moet gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die gelijkmaker valt gewoon hoor. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Sjezus wat slecht opening vooruit bal naar de keeper man man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:30 schreef remco k het volgende:Die twee centrale verdedigers van Feyenoord laten de hele pot al zien hoe je als cv een duel aan moet gaan. Indd dekken fel door |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sorry hoor maar Haller staat met Promes.. die heeft echt helemaal niks goed gedaan, moeilijk voetballen zo lijkt me? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Brobbey doet ook geen fuck |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alvarez is zo onzeker geworden dst die alleen nog maar terug durft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:33 schreef freakie het volgende:Sorry hoor maar Haller staat met Promes.. die heeft echt helemaal niks goed gedaan, moeilijk voetballen zo lijkt me? haller was gewoon kut.. kut aannames en in duels gewoon slap.. zoals velen vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alvarez valt echt goed in. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:[..] haller was gewoon kut.. kut aannames en in duels gewoon slap.. zoals velen vandaag Ja hij was niet best, maar als je Promes achter je hebt staan dan kan je het sowieso wel vergeten.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:33 schreef freakie het volgende:Sorry hoor maar Haller staat met Promes.. die heeft echt helemaal niks goed gedaan, moeilijk voetballen zo lijkt me? Dan kun je zelf nog steeds wel je duels proberen te winnen en af en toe een actie maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En toch wint hij wel alle duels tot nu toe en lijdt hij geen balverlies. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Eens, niet zo gek dat hij geen risico in zijn spel legt met moeilijke acties |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Onana wint de werdstrijd voor ons.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:35 schreef remco k het volgende:[..] Dan kun je zelf nog steeds wel je duels proberen te winnen en af en toe een actie maken. Ja zeker. Dat moet je ook. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
onana motm... meerdere belangrijke redding en heeft meer te doen gehad dan de feyenoord keeper volgens mij.. wat al heel triest is... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gvd wat kom je hier goed weg... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Weer Onana. Een hele wedstrijd slecht gespeeld, ondanks de drie punten winst. Echt dramatisch, dit. Was echt niet om aan te zien ! ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Maar een redelijk tot goede maand tot nu toe. In ieder geval qua resultaat...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk hoor.
Van Feyenoord winnen in zo’n slechte wedstrijd.
Lekker man. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Tegen de kleintjes wordt je kampioen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waardeloos Ajax, onverdiend gewonnen! Wel 3 hele, hele belangrijke punten.
Makkelie liet merken uit Dordrecht te komen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heel, heel, heel, heel, heel erg slecht! En verder laat ik het erbij voor vandaag, voordat men mij weer beticht van het zijn van een nep Ajacied
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:Heel,heel, heel, heel, heel erg slecht! En verder laat ik het erbijvoor vandaag, voordat men mij weer beticht van het zijn van een nep Ajacied Nonderju gap, sloeg echt totaal nergens op dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:42 schreef Loetje het volgende:Waardeloos Ajax, onverdiend gewonnen! Wel 3 hele, hele belangrijke punten. Makkelie liet merken uit Dordrecht te komen Ajax slecht gespeeld.
Maar Ajax krijgt ook een hoop goede kansen toch. Ik vind dat Ajax verdient wint als je de kansen bekijkt.
Desalniettemin gewoon heel slecht vandaag.
Wel weer blijven knokken en dat verdient wederom een compliment |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:45 schreef remco k het volgende:[..] Ajax slecht gespeeld. Maar Ajax krijgt ook een hoop goede kansen toch. Ik vind dat Ajax verdient wint als je de kansen bekijkt. Desalniettemin gewoon heel slecht vandaag. Wel weer blijven knokken en dat verdient wederom een compliment Mee eens amigo, jammer dat ze het in de 2e helft niet afgemaakt hebben Ze dachten er te makkelijk over terwijl Feyenoord heel weinig verloren heeft Ergens dan toch knap, slecht spelen en toch winnen van een ploeg die al een poos niet vaak verliest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Winnen is winnen maar wat een beroerde tweede helft zag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:Heel, heel, heel, heel, heel erg slecht! En verder laat ik het erbij voor vandaag, voordat men mij weer beticht van het zijn van een nep Ajacied Klopt helemaal, waardeloze partij! Alvarez mag trouwens in de basis voortaanspeelt niet mooi maar is wel effectief |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:45 schreef remco k het volgende:[..] Ajax slecht gespeeld. Maar Ajax krijgt ook een hoop goede kansen toch. Ik vind dat Ajax verdient wint als je de kansen bekijkt. Desalniettemin gewoon heel slecht vandaag. Wel weer blijven knokken en dat verdient wederom een compliment Ik vraag me af of dit verdedigen waar wij het over hebben aan de verdediging ligt. Als ik de kansen zie, dan is het Klaassen die zijn man vergeet te dekken. Dan staat het middenveld gewoon heel erg fout. Wat ook wel klopt, vanuit Promes kan je gewoon niet voetballen, nooit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ook de 1e helft was niet best, Feyenoord was bang om er uit te komen daarom leek het goed toen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt helemaal, waardeloze partij! Alvarez mag trouwens in de basis voortaanspeelt niet mooi maar is wel effectief ahjo ga weg.. omdat die paar balletjes terug speelt ? volgens mij is al gebleken dat die tekort komt (voor het middenveld) laat hem gewoon rcv spelen, dan kan je er misschien nog wat aan hebben.. maar dat doet tenhag niet.. maar dat is dan ook gewoon een clown |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:51 schreef freakie het volgende:[..] Ik vraag me af of dit verdedigen waar wij het over hebben aan de verdediging ligt. Als ik de kansen zie, dan is het Klaassen die zijn man vergeet te dekken. Dan staat het middenveld gewoon heel erg fout. Wat ook wel klopt, vanuit Promes kan je gewoon niet voetballen, nooit. Berghuis is een aanvaller en kreeg alle ruimte van Tagliafico wat zijn man is.
Jorgensen mag iedere bal aannemen wat de man is van ons centrale duo. Dat zijn tevens de mensen die de kansen hebben gekregen op die van Fer na waar Alvarez net iets te laat is.
Dat zijn gewoon zaken die de defensie zeg onder controle moet hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ook de 1e helft was niet best, Feyenoord was bang om er uit te komen daarom leek het goed toen Echt goed is het nooit geweest erg slordig. 3 punten en door! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:51 schreef freakie het volgende:[..] Ik vraag me af of dit verdedigen waar wij het over hebben aan de verdediging ligt. Als ik de kansen zie, dan is het Klaassen die zijn man vergeet te dekken. Dan staat het middenveld gewoon heel erg fout. Wat ook wel klopt, vanuit Promes kan je gewoon niet voetballen, nooit. Klopt Klaassen is de laatste tijd niet best, geef Alvarez of Martinez maar meer speeltijd, die willen zich nog wel bewijzen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:[..] ahjo ga weg.. omdat die paar balletjes terug speelt ? volgens mij is al gebleken dat die tekort komt (voor het middenveld) laat hem gewoon rcv spelen, dan kan je er misschien nog wat aan hebben.. maar dat doet tenhag niet.. maar dat is dan ook gewoon een clown Omdat Alvarez wel al zijn duels heeft gewonnen en daarmee wat rust bracht. Daarom mag hij naast Martinez in het centrum spelen |
|
|
|