|
|
Fart
|
|
|
Ja he.....
Als je bij hem het gevoel niet krijgt om er eens een keer oveerheen te willen rijden zou ik er een sessie aan wagen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dat kunnen we niet gebruiken hier, maar ik gun hem op zeker ook 3 op een rij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 09:51 schreef Fart het volgende:Ja he..... Als je bij hem het gevoel niet krijgt om er eens een keer oveerheen te willen rijden zou ik er een sessie aan wagen. Nee. Dat heb ik niet zo bij voetballers. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Denk dat dickie gewoon aan pratto vast houd. Nog wat pech met de afronding maar hij staat wel waar die moet staan. Een balletje met zijn baard binnen knikken is genoeg! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik wel bij sommige Matavs was er ook zo 1, schoot in de lach toen ie z'n kakken brak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Suarez ook Als ik zijn gebit zag kreeg ik flashbacks naar dr stoeprand scene van American history x
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door Fart -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 - 21:58 schreef Fart het volgende:Uitslag ken mij niet zo veel schelen. Klassieker is niet zo boeiend meer. Als Stuntelaar een hersenbeschadiging op loopt ben ik al tevreden. Lol typisch fart haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal boeit de opstelling me niet zo , maar vandaag wel. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 10:31 schreef Fart het volgende:Suarez ook Als ik zijn gebit zag kreeg ik flashbacks naar dr stoeprand scene van American history x Ketsman was ook zon enorme lul met ze juigen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die was Servisch, die worden vals geboren |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En daarvabpn akte hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linkse vleugel open laten . Jorgensen Pratto in de spits, Berghuis op rechts. Sinistera erachter |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Erg aanvallend, ik denk dat dick gaat spelen met Sinistera in spits Linssen op links en Berghuis op rechts En misschien Jorgensen achter Sinistera
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sini gewoon op z'n plek laten, Jens op 10 Spits.. dan denk ik Pratto. Sterk, kan een bal vasthouden en blijft in de 16, waardoor betere aansluiting met de omschakeling. Maarja blijft lastig. Gelijkspel is winst. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Met het hart spelen ,en alles doen voor 3 punten..... rammen ,beuken,knallen en gras opvreten!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, maar vooral ook nadenken |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Anders heb je weer rood in de 8ste minuut of zoiets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lage verwachtingen. Gewoon hopen dat we niet voor lul staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je haps Sinisterra en Narsingh voorin kan zetten ,dan heb je de snelheid dat we nodig zullen hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Haps-Jorgensen-Berghuis voorin. Voor de rest de normale opstelling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt op eerst tegenhouden en 2de helft eventueel nog aanvallend wisselen met keuze uit onder meer Sinisterra, Kokcu en Pratto. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als ploeg wakker blijven vanaf de eerste tot de laatste seconde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als kapstok blijkbaar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt op eerst tegenhouden en 2de helft eventueel nog aanvallend wisselen met keuze uit onder meer Sinisterra, Kokcu en Pratto. Zorgwekkend |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of misschien realistisch. Ook omdat bijvoorbeeld Sinisterra nog veel ritme mist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 15:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Lijkt op eerst tegenhouden en 2de helft eventueel nog aanvallend wisselen met keuze uit onder meer Sinisterra, Kokcu en Pratto. Ik was er al bang voor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben meer bang voor Diemers op het middenveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bijzonder dat Pratto niet start... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Of misschien realistisch. Ook omdat bijvoorbeeld Sinisterra nog veel ritme mist. Vind het realistisch om in de verdediging te duiken ,maar zou wel snelheid voorin creëren . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2021 - 16:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind het realistisch om in de verdediging te duiken ,maar zou wel snelheid voorin creëren . Vandaar Haps. Sinisterra is niet fit genoeg voor veel meer dan een helft. Verder heb je alleen nog Narsingh eigenlijk. Is/was een mogelijkheid ipv Jorgensen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op Feyenoord. Houd de 0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 1e helft aankijken. 2e helft zie ik dan wel weer.
Een beetje hoopgevend voetbal en verliezen is genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is godvergeten toch erg. Zo waardeloos als t daar ieder jaar gaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Succes jongens . Word een gekke uitslag ,komen eerst met 2 - 0 achter om vervolgens met 2 - 3 terug te reizen naar Rotterdam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ze het koppie er maar bij houden. Dat is vaak het probleem |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijk maar ff op Rijnmond gesynct, dat neuzenkanaal is meestal ergerlijk op een gegeven moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout