|
|
Stylzz
|
|
|
Aliou Balde is officieel Feyenoorder. De 18-jarige aanvaller heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract tot de zomer van 2025. Onder meer Borussia Dortmund had ook interesse in de aanvaller, maar hij koos voor een vertrek naar Rotterdam.
Technisch directeur Frank Arnesen is content. "Het feit dat hij bij ons zijn handtekening zet spreekt boekdelen", aldus Arnesen op de officiële clubkanalen van de club. "Hij heeft vertrouwen in onze plannen met hem, net als dat wij vertrouwen hebben in zijn kunnen. Hij is een zeer talentvolle jongen, die bij ons al een tijd op de radar staat."
Baldé zelf is ook content: "Feyenoord is een grote club dus de keuze om hier te tekenen was een makkelijke. Vanaf nu ben ik Feyenoorder en zal ik keihard werken om hier te slagen", zo geeft hij aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moeilijke stap voor zo'n jochie. Gun m het beste uiteraard, en hopelijk gaat hij het redden bij Feyenoord. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Arnesen zoekt duidelijk snelle buitenspelers , na Conteh weer een rocket man , altijd een plaag voor verdedigers snelle aanvallers |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom Baldé, getekend tot 2025 dat beloofd hopelijk wat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Senegalese competitie en nationale team is niet zo goed Afrikaanse informatie ....hahahahaha Bekenste voelballer Kouilibali
Life is good
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse competitie spelen , wat Senegalezen Maar volgens mij heeft deze jongen nog nooit in Europa gevoetbalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik heb wat beelden van hem gezien, deze is heel snel. meer niet op dit moment. ik denk dat hij netals sini het eerste jaar niet gezien wordt, dat we hier afvragen wat er met em is gebeurt. in de tussen tijd wordt die technisch goed begeleid, netals conteh. het is altijd afwachten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vergelijking met Mané? Ha! wij hadden een Noorse Iniesta. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beetje te koud nog denk ik dit weekend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aliou Baldé maakt een goede indruk bij Feyenoord en zit ook morgen tegen FC Emmen weer bij de wedstrijdselectie. De 18-jarige aanvaller traint voluit mee met de ploeg van Dick Advocaat en maakt een gedreven indruk.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Baldé is een speler voor de toekomst en het lijkt erop dat de Rotterdammers een goede slag hebben geslagen met het binnenhalen van de Senegalees. Op trainingscomplex 1908 laat hij zien dat hij met zijn snelheid en behendigheid een toegevoegde waarde kan zijn. Volgens de krant is het slecht een kwestie van tijd voordat Baldé zijn debuut gaat maken in het eerste. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 - 17:34 schreef RenatoBos het volgende:Aliou Baldé maakt een goede indruk bij Feyenoord en zit ook morgen tegen FC Emmen weer bij de wedstrijdselectie. De 18-jarige aanvaller traint voluit mee met de ploeg van Dick Advocaat en maakt een gedreven indruk. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Baldé is een speler voor de toekomst en het lijkt erop dat de Rotterdammers een goede slag hebben geslagen met het binnenhalen van de Senegalees. Op trainingscomplex 1908 laat hij zien dat hij met zijn snelheid en behendigheid een toegevoegde waarde kan zijn. Volgens de krant is het slecht een kwestie van tijd voordat Baldé zijn debuut gaat maken in het eerste. Dat is mooi om te lezen! Geeft hoop, en beter zo'n jongens binnen halen dan al die krakkemikkige bejaarden, die geen twee halve wedstrijden in een week kunnen spelen.
Laat die gast lekker spelen tegen fucking Emmen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsof Dick dat durft.
Haps er weer in op linksbuiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Baldé op rechts en zet Luisje maar in de as met ? maar zal dan op Linsen uit draaien en Sini gewoon op links. Haps links back en Malacia half met aan de andere kant Toornstra en Geert. Centrum vullen met Senesi en Botje |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Anders Dick er ook maar uit nog. Tegen Fuckin Emmen, beetje avontuur (is niet eens avontuur) mag dan toch wel he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zet mensen op hun eigen plek en ga gewoon voetballen tegen fucking Emmen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel succes die drie minuten invallen tegen Emmen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De jonge aanvaller is geopereerd aan zijn knie en komt dit seizoen niet meer in actie. Naar verwachting duurt het herstel van de 18-jarige Senegalees, die de afgelopen weken juist steeds minuten mocht maken na zijn komst afgelopen winter, enkele maanden in beslag nemen.
De teller van Baldé staat tot dusver op drie officiële optredens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De zoveelste met zijn knie, doen ze wat verkeerd op de training of zo? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit ook weer lekker mee allemaal. Een van de weinige lichtpuntjes en dan stuk. Hopen dat hij begin volgend seizoen er weer bij is. Moet nog stappen maken, maar die jongen heeft wel wat. Wellicht dat hij in de loop van volgend jaar naar een basisplaats kan groeien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teruggezet naar O21.
Slot ontevreden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef iemand uit Senegal de tijd..........mijn vriendin (Mali) moest ook erg wennen aan de westerese samenleving. Van niets kunnen kopen en eten naar een rijkdom waar ze niet mee om kunnen gaan Obiku was ook vreemd ( Nigeria) Quote van mijn vriendin....sommige afrikanen aten 30 jaar geleden nog mensen hahahaahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer je 18 bent is O21 prima |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waasland Beveren wordt helemaal gek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aliou Baldé heeft definitief de overstap gemaakt naar Waasland Beveren. De 19-jarige aanvaller speelt de komende maanden in de Belgische 1B Pro League.
''Ik ben heel blij om in Beveren te zijn. Ik zal er alles aan doen om de club mee te helpen promoveren'', vertelt de aanwinst op de clubwebsite. De huurling van Feyenoord gaat de komende zes maanden met rugnummer tien spelen.
Technisch directeur Frank Arnesen: ''Het plan voor Aliou was dat hij gelet op zijn talent dit seizoen al meer speelminuten zou maken bij Feyenoord 1 nadat hij vorig jaar al was aangesloten, maar door omstandigheden is dat niet gelukt. Door hem te verhuren denken we dat Aliou stappen kan zetten als voetballer door voor het eerste elftal van Waasland-Beveren te spelen. Als ruwe diamant kan hij deze ervaring goed gebruiken.'' |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Rare lui die Belgen. Meervoud van bever is bevers hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slot: Ik vind het gewoon niet zo’n goede speler. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ik bever Hij bevert Wij beveren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aliou Baldé gaat Feyenoord verlaten, zo meldt RTV Rijnmond. De 19-jarige aanvaller vertrekt op huurbasis naar FC Dordrecht. Baldé komt niet meer voor in de plannen van trainer Arne Slot en trainde de laatste weken mee met de beloften van de Rotterdammers.
Balde speelde de afgelopen maanden op huurbasis voor Waasland-Beveren. De Senegalese aanvaller speelde in België zeven wedstrijden en kwam daarin niet tot scoren. Voor zijn komst naar Feyenoord speelde de snelle Baldé voor Diambars FC de Saly.
De kans is klein dat we Baldé, die een contract heeft tot medio 2025 in De Kuip, ooit nog gaan terugzien in het eerste van Feyenoord. Trainer Arne Slot was duidelijk over het toekomstperspectief van Baldé. ''Ik vind Baldé gewoon niet zo’n goede speler.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het waren mooie minuten.. bedankt! |
|
|
|