|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:13 schreef freakie het volgende:Ik moet tot nu toe zeggen dat Martinez en Schuurs het prima doen. Gravenberch zo neerzetten is echt geweldig. Valt niet tegen tot nu toe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Zeker niet, ja aanvallend weten we dat dit niet goed genoeg is met Promes en Labyad en Ekkelenkamp als 10. Maar opbouwend en verdedigend is het helemaal niet slecht, waar ik echt zeker was dat dit 100% minder zou zijn. Alleen Gravenberch komt elke keer de bal op halen, soort Frenkie de Jong gevoel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Erg veel over links, terwijl je met een cross pass naar rechts Neres weg kan sturen door een bal achter de verdediging te leggen. Dat kan Blind wel erg goed.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Saaie bedoening. Paar aardige acties maae er gebeurt gewoon niet veel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker en verdiend inderdaad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hoppaa nog 14 te gaan en nog 4 labyad erbij |
|
|
|
|
Sjaakgroen
|
|
|
Promes mist hem weer eens, gelukkig staat labyad erbij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Shit ik kan niet tellen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dit was 1, 14-1=13 .....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Martinez en Schuurs beiden prima.
Promes 1 prachtige actie en daarna de vedette uitgehangen en alles weer verkeerd gedaan.
Alvarez wint zn duels maar is voetballend niet aanwezig. Labyad niet gezien maar scoort wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze kaart is ronduit belachelijk.
Tagliafico naar je toe roepen die daardoor volledig uit positie is. Dat veroorzaakt de scheids. |
|
|
|
|
Guus Til
|
|
|
Zien ze Nerres niet vrijlopen steeds??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg laat Stengs veel doen met de bal en makkelijk aan de bal komen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Verdiende voorsprong voor ajax bij rust |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Promes loopt er ook bij alsof hij een geweldige eerste helft speelt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:40 schreef remco k het volgende:Martinez en Schuurs beiden prima. Promes 1 prachtige actie en daarna de vedette uitgehangen en alles weer verkeerd gedaan. Alvarez wint zn duels maar is voetballend niet aanwezig. Labyad niet gezien maar scoort wel. Eens. Alvarez met de bal echt niks, verdedigend prima. Dat is ook waarom gravenberch bijna de verdediging in komt om de opbouw te verzorgen. Dit kan Blind ook wel. Dus ik ben om Blind maar eens daar proberen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hij had iig één fantastich schot.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Promes echt niks goed gedaan behalve dat schot. Klopt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja ik dacht 14-1=14. Uiteindelijk is 13 ook prima. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:40 schreef remco k het volgende:Martinez en Schuurs beiden prima. Promes 1 prachtige actie en daarna de vedette uitgehangen en alles weer verkeerd gedaan. Alvarez wint zn duels maar is voetballend niet aanwezig. Labyad niet gezien maar scoort wel. zat er ook een paar keer naast (ritme) en een bijna penal (niet gegeven, geen var).. rest gewoon volledig eens.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: verschrikkelijk indd |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
2de helft word stukken lastiger.. met tegenwind is gewoon kut |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:47 schreef freakie het volgende:[..] Eens. Alvarez met de bal echt niks, verdedigend prima. Dat is ook waarom gravenberch bijna de verdediging in komt om de opbouw te verzorgen. Dit kan Blind ook wel. Dus ik ben om Blind maar eens daar proberen. Gravenberg doet wat hij altijd doet, dat uitzakken doet hij ook regelmatig met Blind er gewoon bij. Tagliafico gaat dan hoger spelen zodat Gravenberg makkelijker in balbezit komt.
Dit doen ze Deen deel van het seizoen al. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wel belangrijk te zeggen dat inderdaad met een Var we zomaar 1-0 achter hadden kunnen staan. Ook Alvarez niet te best. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:[..] zat er ook een paar keer naast (ritme) en een bijna penal (niet gegeven, geen var).. rest gewoon volledig eens.. Daar zal geen penalty voor gegeven worden, geloof ik niks van, overigens wel onhandig.
Hij speelt als een centrale verdediger op het middenveld. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Gravenberg doet wat hij altijd doet, dat uitzakken doet hij ook regelmatig met Blind er gewoon bij. Tagliafico gaat dan hoger spelen zodat Gravenberg makkelijker in balbezit komt. Dit doen ze Deen deel van het seizoen al. Niet zoals hij nu voetbalt. Dit echt nog nooit zo vaak zien doen. Normaal gaat de bal van Blind naar Gravenberch dieper op het middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ALs er een VAR was geweest......, maar die is er lekker niet.... ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind het best een prettig idee dat als we slecht spelen, toch ook kunnen winnen. Dat is wel eens anders geweest..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Daar zal geen penalty voor gegeven worden, geloof ik niks van, overigens wel onhandig. Hij speelt als een centrale verdediger op het middenveld. goddank typte ik het voor dat het op tv gezegt werd :P maar ben het zeker met je eens dat het niet zijn positie is... maar wat tenhag al doorliet schemeren voor de tijd, die gaat nooit cv spelen... onbegrijpelijk eigenlijk.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:56 schreef remco k het volgende:[..] Gravenberg doet wat hij altijd doet, dat uitzakken doet hij ook regelmatig met Blind er gewoon bij. Tagliafico gaat dan hoger spelen zodat Gravenberg makkelijker in balbezit komt. Dit doen ze Deen deel van het seizoen al. Hij komt nu namelijk gewoon de hele wedstrijd de bal halen bij Martinez. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik vind het best een prettig idee dat als we slecht spelen, toch ook kunnen winnen. Dat is wel eens anders geweest..... wacht de 2de helft ff af.. word echt lastig met tegenwind.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik vind het best een prettig idee dat als we slecht spelen, toch ook kunnen winnen. Dat is wel eens anders geweest..... Het is niet eens zo heel slecht. Veel de bal, alleen de aanvallers zijn gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
az gaat dus veel lange ballen geven..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 21:58 schreef freakie het volgende:[..] Niet zoals hij nu voetbalt. Dit echt nog nooit zo vaak zien doen. Normaal gaat de bal van Blind naar Gravenberch dieper op het middenveld. Nee hoor. Die zakt zo vaak ver uit naasts Blind of op de plek tagliafico. Dat deed Frenkie ook al. Echt niks nieuws. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hou op man. Martinez speelt zelfs vaak gewoon andere spelers in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer goed van Alvarez hoor. En uiteraard verneukt Promes de grote kans. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dan heb je AZ gezien tegen PSV... en dan dit. Tering, Ajax met alle reserves eigenlijk best prima maar AZ echt mijlenver ondermaats. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
prima bal alvarez.. mjah... laatste pot promes hoop ik ? haller nog niet gezien, ja een bal verkeerd raken |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: eens.. heel eerlijk mis ik blind niet... integendeel vind het achterin sterker staan.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2021 - 22:16 schreef Eide het volgende:Dan heb je AZ gezien tegen PSV... en dan dit. Tering, Ajax met alle reserves eigenlijk best prima maar AZ echt mijlenver ondermaats. Ook mede de verdienste van ajax door vroeg druk te zetten.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok klaiber dus echt 3de keus... onnodige fuck aankoop dus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker hoor. Klaassen op 10. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alle drie waren een tijd geblesseerd. Wie had er dan moet spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: geblesseerd tijdens het aantrekken ? wist ik niet, in dat geval snap ik hem |
|
|
|