|
|
freakie
|
|
|
Wie staat hem te verdedigen? Klaassen? Mag daar toch gewoon bij zitten? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twee mega kansen achter elkaar. Die laatste bal van Tadic was gewoon slecht.
Ajax moet hier a gewoon 5-1 voor staan hoor. Man man.
Ajax voetbalt dus goed maar beloont zich niet voldoende. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat is er toch de laatste weken met Davy Klaassen aan de hand? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:51 schreef remco k het volgende:Twee mega kansen achter elkaar. Die laatste bal van Tadic was gewoon slecht. Ajax moet hier a gewoon 5-1 voor staan hoor. Man man. Ajax voetbalt dus goed maar beloont zich niet voldoende. En zeker niet voor het eerst |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 12:51 schreef remco k het volgende:Twee mega kansen achter elkaar. Die laatste bal van Tadic was gewoon slecht. Ajax moet hier a gewoon 5-1 voor staan hoor. Man man. Ajax voetbalt dus goed maar beloont zich niet voldoende. Scherpte... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat is denk ik de grootste vraag, laat alles lopen echt alles. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is totaal onnodig dat ons centrum vaak meegaat. Nu ook weer een dikke counter doordat Schuurs balverlies lijdt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is inmiddels gewoon al 2 maanden zo. Lekker naar 10 toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schuurs koestert nou eenmaal warme gevoelens voor Sittard ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gravenberch doet vandaag aan wandelvoetbal. Z'n oude ziekte dit. Elke bal 5 keer willen aan raken, voet op de bal en dan uiteindelijk naar achter. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zeker! Dat is toch echt "zijn" positie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als Ajax gewoon zijn kansen afmaakt is er geen vuiltje aan de lucht. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat hij verkeerd staat. "Tien" is zijn plek. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt. En kansen waren er zat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nogmaals, Labyad doet vrij weinig echt verkeerd. Een hele verademing vergeleken met Promes |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:00 schreef freakie het volgende:Nogmaals, Labyad doet vrij weinig echt verkeerd. Een hele verademing vergeleken met Promes Nou ja, slechter dan Promes is nauwelijks mogelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax speelt vrij aardig deze eerste helft. Achterin oogt het wel kwetsbaar in de counter maar het voetbal is van een zeer acceptabel niveau. Het afmaken van kansen is echter het grote probleem vandaag. Een 1-3 tussenstand bij de rust had het spelbeeld recht gedaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hahahaha ja das waar. Maar hij doet niet zo veel fout. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:00 schreef freakie het volgende:Nogmaals, Labyad doet vrij weinig echt verkeerd. Een hele verademing vergeleken met Promes Labyad is normaliter natuurlijk 2e keuze op die plek achter Kudus. Zeker als 12e of 13e man is Labyad een gewoon een hartstikke waardevolle speler voor Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan krijg je 5/6 100% kansen en mag je toch weer billenknijpen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:01 schreef Eide het volgende:Ajax speelt vrij aardig deze eerste helft. Achterin oogt het wel kwetsbaar in de counter maar het voetbal is van een zeer acceptabel niveau. Het afmaken van kansen is echter het grote probleem vandaag. Een 1-3 tussenstand bij de rust had het spelbeeld recht gedaan. Dat klopt zeker, Eide, maar waar ligt dat ineens aan. Kijk wat dat betreft naar het doelsaldo van Ajax en de rest. Ze scoorden er een paar maanden geleden op los en nu, de laatste weken is het ineens hommeles. Onverklaarbaar voor mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelt gewoon de bal en er wordt eerst een overtreding gemaakt op Blind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dom dom dom van Anthony. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:03 schreef Eide het volgende:[..] Labyad is normaliter natuurlijk 2e keuze op die plek achter Kudus. Zeker als 12e of 13e man is Labyad een gewoon een hartstikke waardevolle speler voor Ajax. Ja zeker, heel waardevol |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind hem eerlijk gezegd niet actief genoeg voor een "tien". |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:03 schreef Eide het volgende:[..] Labyad is normaliter natuurlijk 2e keuze op die plek achter Kudus. Zeker als 12e of 13e man is Labyad een gewoon een hartstikke waardevolle speler voor Ajax. Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, maar daar speelt hij wel. Hij is daar al vaker "getest", en dat is niet goed bevallen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dat kan inderdaad, hij heeft de eerste helft 21 passes gehad met 30 balcontacten. Gravenberch is voor ons de nummer 1 balcontacten en heeft er 57. Tsja je hebt er 1 die heel erg aanwezig moet zijn. Van Labyad is het meeste dat je van hem moet verwachten, dat hij niet alle ballen moet verspelen(promesjes achtig) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben wel een beetje klaar met Antony ook. Laat Neres daar maar weer spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:03 schreef Eide het volgende:[..] Labyad is normaliter natuurlijk 2e keuze op die plek achter Kudus. Zeker als 12e of 13e man is Labyad een gewoon een hartstikke waardevolle speler voor Ajax. Zeker waar.
Hij lijkt zich alleen vaak te verstoppen en is weinig aan de bal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Toch zie ik Neres het liefst op links |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Waarom gaat Antoni nooit is door richting het doel,en hij verdedigd ook amper mee effe de zweep er over aub. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Tagliafico en Tadic overigens ook weer een stuk beter dan voorheen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom? Ik heb hem daar nog niet goed zien spelen en vanaf rechts is hij gewoon wel bij veel kansen betrokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wederom lang 1-0.
Dat gaat een x verkeerd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat schreef ik ook al eerder. Je kunt er op wachten... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: speelt brugge ook dan? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Waarom? Ik heb hem daar nog niet goed zien spelen en vanaf rechts is hij gewoon wel bij veel kansen betrokken. Hij is voor op links gehaald destijds , heeft daar ook de meeste wedstrijden gespeeld met name als Tadic in de spits stond, Zyech kwam altijd vanaf rechts |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mazraoui wisselen. Die is echt dramatisch vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die gemiste kansen gaan ons nog opbreken dit seizoen hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is voor op links gehaald destijds , heeft daar ook de meeste wedstrijden gespeeld met name als Tadic in de spits stond, Zyech kwam altijd vanaf rechts Nee hij is gehaald om Neres te vervangen of Ziyech.
Je zal Neres wel bedoelen. Maar die speelt ook het meeste vanaf rechts en deed dat ook bij zijn vorige ploeg.
Neres heeft vanaf links overigens wel goede wedstrijden gespeeld. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja hoor, en Ajax maakt het zichzelf gelukkig weer moeilijk. |
|
|