|
|
Pietje
|
|
|
Godverdomme!! En daar is de goal van Fortuna. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En Tagliafico en Mazraoui en Tadic die niet mee liep en onze centrale middenvelders.
Man man man wat een gemakzucht weer in die kut ploeg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] En Tagliafico en Mazraoui en Tadic die niet mee liep en onze centrale middenvelders. Man man man wat een gemakzucht weer in die kut ploeg Klopt. Een collectief manco. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En daar ga je! Deze gasten moet je op strafkamp sturen en tot diep in de nacht laten trainen op afwerken.
Nou, nu is het wel weer tijd voor een stel krankzinnige wissels |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dan zal de 2-1 er zo ook wel aan komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:25 schreef remco k het volgende:[..] Nee hij is gehaald om Neres te vervangen of Ziyech. Je zal Neres wel bedoelen. Maar die speelt ook het meeste vanaf rechts en deed dat ook bij zijn vorige ploeg. Neres heeft vanaf links overigens wel goede wedstrijden gespeeld. Ik bedoelde idd Neres, die zie ik liever op links dan Tadic al speelt hij de laatste tijd weer wel goed |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ga je serieus onze centrale verdedigers de schuld geven? Hahah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kloteteam dit, structureel probleem alom |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:27 schreef remco k het volgende:[..] En Tagliafico en Mazraoui en Tadic die niet mee liep en onze centrale middenvelders. Man man man wat een gemakzucht weer in die kut ploeg Tadic is goddomme een aanvaller? Lijkt me niet dat hij onze centrale verdediger met taken moet vervangen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hoe is het mogelijk. Al die kansen... Hoeveel heeft Ajax er wel niet om zeep geholpen! Onvoorstelbaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alle kansen komen vanaf onze rechterkant. Echt alle kansen.
En gewoon niet ingrijpen door Mazraoui te wisselen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk Freaky. Ook nu zakt Gravenberg regelmatig terug naast Blind. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit gaat hem niet worden vandaag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daar waren velen al bang voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Blind was er, die dekte de penaltystip af. Ik neem aan dat Schuurs met hun spits liep.
Tagliafico mee vanuit de linksback, Tadic die met hun rechtsback mee moet. Wederom een situatie waar een middenveld de ruimte die Tagliafico achterlaat moet overnemen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dit heeft hij nauwelijks gedaan de eerste helft. Ik zie het inderdaad haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Waarom grijpt Ten Hag niet in??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waar zijn centrale verdedigers anders voor? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook toen twee keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja lekker lachen man. Je moet godverdomme die bal gewoon binnen werken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Door Onana te wisselen voor een middenvelder?
Want alles wat er gebeurd is zo structureel als wat
Willem II had de eye-opener moeten zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi op tijd ten Hag.
Was al na 20 minuten duidelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja sorry maar dat was deze hele situatie toch niet? Spelers die weglopen, wie scoorde er? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:34 schreef Loetje het volgende:[..] Door Onana te wisselen voor een middenvelder? Want alles wat er gebeurd is zo structureel als wat Willem II had de eye-opener moeten zijn Echt al eerder hoor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ow wacht, ik ga hem geven. De rechtsback van Fortuna scoort, dan mag er toch wel iemand meelopen zeg. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En Klaas Jan Huntelaar kan ons niet (meer) redden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax heeft ervoor weinig punten laten liggen.
Groningen uit verliezen we vaker. Twente thuis mag niet, maar dat is nog wel een serieuze tegenstander. Dit mag echt niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:36 schreef freakie het volgende:[..] Ow wacht, ik ga hem geven. De rechtsback van Fortuna scoort, dan mag er toch wel iemand meelopen zeg. Die man mag toch ook gewoon wel worden overgenomen als je een Sprint duel verliest. Je hele middenveld doet gewoon niet mee daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fortuna heeft gedaan 120 minuten in de benen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:36 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax heeft ervoor weinig punten laten liggen. Groningen uit verliezen we vaker. Twente thuis mag niet, maar dat is nog wel een serieuze tegenstander. Dit mag echt niet Een trainer moet het zien op basis van het spel. Niet de uitslagen. En dat spel is al tijden minder goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:37 schreef remco k het volgende:[..] Een trainer moet het zien op basis van het spel. Niet de uitslagen. En dat spel is al tijden minder goed. In dat geval is het al 14 maanden kut |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2021 - 13:37 schreef remco k het volgende:[..] Die man mag toch ook gewoon wel worden overgenomen als je een Sprint duel verliest. Je hele middenveld doet gewoon niet mee daar. Ik ben het helemaal met je eens. Dat snapte je toch? Haha je kan van je centrale verdediging niet verwachten dat ze 6 man opvangen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: daarvoor is haller gekomen.. tadic kan de punt ook in, maar dat wil meneertje niet en tenhag wil aan zijn eisen voldoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het is ook geen tijd om eens iets nieuws te gaan doen he
Kutploeg dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fortuna speelde zelf eerst door. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele knappe goal van Haller. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Terecht dat Ajax doorspeelt. Fortuna speelt initieel zelf gewoon door. Dan moeten ze nu niet zeuren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: was ook helemaal niets aan de hand |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hele knappe goal van Haller. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en dan moet je zo scoren.. prima goal haller overigens |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sorry hoor maar we kunnen wel allemaal gaan piepen. Als we gewoon scoren en 50% van de kansen benutten dan is het gewoon 4-2 voor Ajax. |
|
|
|