|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:[..] dan voerden klaassen en gravenberch hun taken niet uit want ze kunnen het wel.. dus geef je ze op hun flikker, maar dat gebeurt blijkbaar niet.. Jij zit in de kleedkamer en weet wat de afspraken zijn? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom wisselt hij nu toch?
Niet voor niets Klaassen op 10 en niet Labyad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of het tactische plan is nu op details anders. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat kots ik van de instelling van de heren Gravenberch, Promes, Haller en Klaassen vandaag.
Bijna schandalig gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alvarez met afstand de beste tot op heden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alvarez gewoon de beste man van Ajax zover hoor. Blind speelt ook prima. Aanvallers allemaal echt droevig slecht. Klaassen begin goed maar nu ook matig. Gravenberg aan de bal gewoon ronduit slecht.
En de backs doen niet mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:36 schreef Loetje het volgende:Wat kots ik van de instelling van de heren Gravenberch, Promes, Haller en Klaassen vandaag. Bijna schandalig gewoon Klaassen is geen instelling. Die begon goed en loopt zich het snot voor zijn ogen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vind hem ook veel te veel niet aanspeelbaar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dus het is de afspraak continue dat ze zo hoogstaan waardoor ze verdedigend teweinig dien en we in de problemen komen ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
De drive van Alvarez zou inderdaad iedereen moeten hebben. Prima wedstrijd. Blind ook prima, wel een flink andere rol, ook prima. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Misschien is dat zijn probleem juist wel.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic en Neres aan de warming up laten beginnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Al veel meer als promes of Labyad en je ziet hem wel lopen en zoeken.
Niet goed ben ik mee eens, maar Klaassen is echt niet te betrappen op een slechte instelling. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Een heel heel heel matig Ajax tot nog toe. Is Willem II ineens onze angstgegner? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:40 schreef freakie het volgende:De drive van Alvarez zou inderdaad iedereen moeten hebben. Prima wedstrijd. Blind ook prima, wel een flink andere rol, ook prima. Defensief is het uiterst effectief inderdaad.
Voorin het slechtste Ajax dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:[..] dus het is de afspraak continue dat ze zo hoogstaan waardoor ze verdedigend teweinig dien en we in de problemen komen ? Er zouden meer dingen kunnen zijn afgesproken dan alleen deze twee mogelijkheden hé. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Gaat Ten Hag de 80ste minuut doen. Kunnen ze 5 minuten mee voetballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Al veel meer als promes of Labyad en je ziet hem wel lopen en zoeken. Niet goed ben ik mee eens, maar Klaassen is echt niet te betrappen op een slechte instelling. Het zal zo wel lijken, en wellicht komt het door de rest.
Maar wat bedroevend
Na gister verwacht je een getergd Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zou het koppel Tadic/Klaassen wel eens willen zien op 9 en 10 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou het is nog we slechter geweest. Ajax voetbalt nog gewoon 4 goede kansen bij elkaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller, wat speel je belabberd slecht |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja zeker, tsja dan mis je Tadic dus enorm. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zelden gezien dat de voorhoede zo onbereikbaar was als vandaag. Hooguit Atalanta slechter. Dat was het wel een eind. Komt overeen met Groningen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tadic zeg ik al heel lang op 9.. maar dat wil meneer niet, dus gebeurt het niet.. tenminste heb ik hier meerdere malen meegekregen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:41 schreef Loetje het volgende:[..] Het zal zo wel lijken, en wellicht komt het door de rest. Maar wat bedroevend Na gister verwacht je een getergd Ajax Het is vooral idee loos. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit tempo speel je ze ook niet kapot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Al weken alles recht op keepers af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Dat wil ik van Haller zien. Goed jagen door bewegen en een grote kans creëren voor Klaassen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nou godverdomme een donderspeech waar de groep bang van wordt.
Wanvertoning |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tadic en Neres in brengen na de rust |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is nodig ook.
Nou, heb Ajax één keer op winst gezet, nooit meer.
Dit wordt gewoon morsen zo hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dé kans om je concurenten (op psv na)op een grotere achterstand te zetten, en dan die kans laten liggen. Zou niet voor het eerst zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tadic en Neres brengen, het is veel te voorspelbaar en te mak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Onana staat goed te voetballen. |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Wat een slappe pot. Promes zoekt geen enkele keer zijn tegenstander op om er langs te gaan...iedere keer tikkie terug en een keer tikkie breed. wow... Haller mag ook zelf gewoon schieten op de goal. Hij is de spits...Alvarez de beste man tot nu toe en dat zegt alles over de anderen. Aanscherping door de coach is noodzakelijk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Er moet meer voetbal komen en het tempo omhoog |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:Dé kans om je concurenten (op psv na)op een grotere achterstand te zetten, en dan die kans laten liggen. Zou niet voor het eerst zijn.... Je zou bijna denken dat we in het verleden leven! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2021 - 21:53 schreef Ronald 1960 het volgende:Dé kans om je concurenten (op psv na)op een grotere achterstand te zetten, en dan die kans laten liggen. Zou niet voor het eerst zijn.... Moet je toch niet aan denken dat die straks op 1 of 2 punten staat? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic gaat komen. Bizar dat dit moet tegen de nummer 17 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Lekker Tadic zo er in! Beter dit. Altijd gezeik over hem(hier niet zo), je ziet hoe belangrijk hij is. Aanvallend. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tadic erin, dan zal Promes wel achterblijven in de kleedkamer! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Promes er uit, samen met Klaassen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Tsja dat is dan ook weer waar, geen echte opties zo. Als alles tegenvalt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Klaassen er uit en dan Promes naar 10 en Tadic aan de zijkant
Edit: Sarcasme.... he. Ik hoop toch echt van niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat mag ik hopen ja...
Zal mij benieuwen als het Klaassen is |
|
|