|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:[..] Ik snap werkelijk niet dat je zo op Alvarez staat te letten en je überhaupt post over die 2/3 mindere passes, maar de allerslechtste gister in je eigen posts amper belicht. Gaat er bij mij niet in. En mijn reactie is omdat je reageert over het aantal keer dat ik het fout vind wat Haller deed. Ik zei bij die interpretatie van jou namelijk al dat het over een andere situatie ging. Ik typ traag, gebroken hand. Weet je nog? Lopen de posts wel eens wat achter. Heb ik gisteren tijdens de wedstrijd ook maar iemand echt aangevallen? Ik zeg toch ook dat Haller slecht was? Dat je traag typt maakt niet uit toch? Ik merk er weinig van. Alleen reageerde ik op die post omdat ik zag dat wat Haller deed gewoon prima was(niet bijzonder ofzo) dus ik heb daar geen rekening mee gehouden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 14:21 schreef Loetje het volgende:[..] Met name dat gewoon de ander zijn mening niet accepteren vind ik ook raar. Helemaal dat die doet alsof dat Helemaal niet het geval is. Al vind die Haller een lekker stuk ;-), laat de ander er van vinden wat die wilt, ook als dat 35x slecht is. Moest bovendien zelf tijdens Ajax - PSV 25x opkomen voor Blind die toen zwak speelde. Accepteer ik ergens een mening niet? Ja sorry hoor. Warrior komt met belachelijke opmerkingen, boeit me vrij weinig. Als je ergens tegenkomt dat ik jou mening niet accepteer dan mag je dat zeggen hoor. Dat is namelijk nooit de bedoeling. Als het goed is hebben we discussies op een forum en hoef je het niet eens te zijn. Als dat het niet accepteren is van een mening, snap ik het niet meer hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker mensen. Wijntje erbij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:26 schreef freakie het volgende:[..] Heb ik gisteren tijdens de wedstrijd ook maar iemand echt aangevallen? Ik zeg toch ook dat Haller slecht was? Dat je traag typt maakt niet uit toch? Ik merk er weinig van. Alleen reageerde ik op die post omdat ik zag dat wat Haller deed gewoon prima was(niet bijzonder ofzo) dus ik heb daar geen rekening mee gehouden. Dan snap ik nogmaals niet waarom je aanhaalt dat ik het falen gister van Haller gister meermaals benoemde. Daarom gaat die discussie immers door. Is je al lang uitgelegd waarom.
En dat is ook wat Warrior op doelt. Het oogt alsof het heel erg lastig voor je is wanneer iemand anders denkt als jij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:30 schreef freakie het volgende:[..] Accepteer ik ergens een mening niet? Ja sorry hoor. Warrior komt met belachelijke opmerkingen, boeit me vrij weinig. Als je ergens tegenkomt dat ik jou mening niet accepteer dan mag je dat zeggen hoor. Dat is namelijk nooit de bedoeling. Als het goed is hebben we discussies op een forum en hoef je het niet eens te zijn. Als dat het niet accepteren is van een mening, snap ik het niet meer hoor Die indruk maak je inderdaad ontzettend.
En eerlijk, ik ga dat niet weer uitleggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Baco slome, wijn is voor wijven ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:30 schreef freakie het volgende:[..] Accepteer ik ergens een mening niet? Ja sorry hoor. Warrior komt met belachelijke opmerkingen, boeit me vrij weinig. Als je ergens tegenkomt dat ik jou mening niet accepteer dan mag je dat zeggen hoor. Dat is namelijk nooit de bedoeling. Als het goed is hebben we discussies op een forum en hoef je het niet eens te zijn. Als dat het niet accepteren is van een mening, snap ik het niet meer hoor Belachelijke opmerkingen? Was jij niet die sneuneus die even geleden hier een aantal mensen op de korrel nam en ze belachelijk maakte, omdat zij een andere mening waren toegedaan dan je eigen mening? En dit terwijl je maanden zo niet jaren weg was van hier. Had je gewoon normaal opgesteld en was normaal een discussie ingegaan in plaats van hoe jij jezelf toen verwoorde richting hen die hier al heel lang hun mening verkondigen, dan had je wat mij betreft nu geen dikke middelvinger gekregen van mij! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe maar niet ouwe! Sommigen zijn je tijd niet waard, zeker niet omdat je al heel veel moeite moet doen een verhaal te plaatsen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wijn? Gadverdamme man! Je bent toch een bouwvakker? Dan gewoon bier ouwe!! Wijn is voor wijven op kantoor ......... ow wacht kut, jij werkt ook op kantoor! ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:50 schreef Loetje het volgende:[..] Dan snap ik nogmaals niet waarom je aanhaalt dat ik het falen gister van Haller gister meermaals benoemde. Daarom gaat die discussie immers door. Is je al lang uitgelegd waarom. En dat is ook wat Warrior op doelt. Het oogt alsof het heel erg lastig voor je is wanneer iemand anders denkt als jij Wat zeg je nou? Nou echt. Het zou wel haha, wat een grap zijn jullie zeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Doe maar hahah wat een onzin allemaal zeg |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou als je dat de volgende keer vind, kan je het gewoon zeggen. Ik geloof dat iedereen zijn mening kan geven. Dus ik ook over dat jij Haller afbrand. Daar ging het over voor de rest is er toch niks? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Belachelijke opmerkingen? Was jij niet die sneuneus die even geleden hier een aantal mensen op de korrel nam en ze belachelijk maakte, omdat zij een andere mening waren toegedaan dan je eigen mening? En dit terwijl je maanden zo niet jaren weg was van hier. Had je gewoon normaal opgesteld en was normaal een discussie ingegaan in plaats van hoe jij jezelf toen verwoorde richting hen die hier al heel lang hun mening verkondigen, dan had je wat mij betreft nu geen dikke middelvinger gekregen van mij! Je bent gvd een wijf zeg. Ik was jaren weg en dan wat boeit dat? Je blijft hangen in je emotie. Ik heb alleen heftige discussies gehad met Remco geloof ik. Dat hebben we nog steeds. Ik snap echt niet waar je het over hebt. Echt serieus niet. Jij bent degene die me vanaf begin af aan al aanvalt. Prima hoor, je praat alleen niet over voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2021 door freakie -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:20 schreef freakie het volgende:[..] Nou als je dat de volgende keer vind, kan je het gewoon zeggen. Ik geloof dat iedereen zijn mening kan geven. Dus ik ook over dat jij Haller afbrand. Daar ging het over voor de rest is er toch niks? Volgens mij zeg ik nergens dat je dat niet mag, toch? Ik zeg alleen dat ik dat doe wanneer ik dat wil
En inderdaad, je hebt al diverse keren de grootste moeite met de acceptatie naar anderen. Dat valt gewoon op.
Meer is er voor mij niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:20 schreef freakie het volgende:[..] Nou als je dat de volgende keer vind, kan je het gewoon zeggen. Ik geloof dat iedereen zijn mening kan geven. Dus ik ook over dat jij Haller afbrand. Daar ging het over voor de rest is er toch niks? Volgens mij zeg ik het ook gewoon, toch? Nu, gister en ook tegen PSV dit al gezegd. Dis wat moet ik nog aangeven dan?
Wordt nu wel slaapverwekkend dit, hou er immers niet van een autocue van mezelf te moeten zijn.
Heb gezegd wat ik vind en waarom. Zullen we het daarbij laten? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:23 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij zeg ik nergens dat je dat niet mag, toch? Ik zeg alleen dat ik dat doe wanneer ik dat wil En inderdaad, je hebt al diverse keren de grootste moeite met de acceptatie naar anderen. Dat valt gewoon op. Meer is er voor mij niet Hoezo heb ik daar moeite mee? Het begint hier met Haller, zeg dat het een kut reactie is na een prima moment van Haller. Dat is dan toch mijn mening? En dan maak je er dit van? Als ik iets heb gemist, zeg het maar hoor. Ik zeg trouwens ook meerdere keren dat ik Alvarez goed vond spelen en Haller niet goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:24 schreef Loetje het volgende:[..] Volgens mij zeg ik het ook gewoon, toch? Nu, gister en ook tegen PSV dit al gezegd. Dis wat moet ik nog aangeven dan? Wordt nu wel slaapverwekkend dit, hou er immers niet van een autocue van mezelf te moeten zijn. Heb gezegd wat ik vind en waarom. Zullen we het daarbij laten? Lijkt mij meer dan prima. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:26 schreef freakie het volgende:[..] Hoezo heb ik daar moeite mee? Het begint hier met Haller, zeg dat het een kut reactie is na een prima moment van Haller. Dat is dan toch mijn mening? En dan maak je er dit van? Als ik iets heb gemist, zeg het maar hoor. Ik zeg trouwens ook meerdere keren dat ik Alvarez goed vond spelen en Haller niet goed. Klaar nu, oke? Ik ga het niet meer uitleggen. Zijn leukere discussies hier om aan deel te nemen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:30 schreef Loetje het volgende:[..] Klaar nu, oke? Ik ga het niet meer uitleggen. Zijn leukere discussies hier om aan deel te nemen Zoals ik zei, ik vind het prima. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 22:21 schreef freakie het volgende:[..] Je bent gvd een wijf zeg. Ik was jaren weg en dan wat boeit dat? Je blijft hangen in je emotie. Ik heb alleen heftige discussies gehad met Remco geloof ik. Dat hebben we nog steeds. Ik snap echt niet waar je het over hebt. Echt serieus niet. Jij bent degene die me vanaf begin af aan al aanvalt. Prima hoor, je praat alleen niet over voetbal. Hahaha mooi man, boeltje omdraaien! Echt, je blijft een sneuneusje! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gelukig dragen wij allemaal het zelfde shirt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 - 21:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wijn? Gadverdamme man! Je bent toch een bouwvakker? Dan gewoon bier ouwe!! Wijn is voor wijven op kantoor ......... ow wacht kut, jij werkt ook op kantoor! ;-) Ik drink eigenlijk alles wel. En en goede rode wijn wordt ik wel blij van af en toe.
En hey. Ik zit tegenwoordig op kantoor maar heb 15 jaar met de poten in de klei gestaan kerel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Ik drink eigenlijk alles wel. En en goede rode wijn wordt ik wel blij van af en toe. En hey. Ik zit tegenwoordig op kantoor maar heb 15 jaar met de poten in de klei gestaan kerel. Hahaha dat zit je nu toch op kantoor? ;-)
Wat mij betreft eigenlijk altijd bier, en af en toe een mixdrank! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 18:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha dat zit je nu toch op kantoor? ;-) Wat mij betreft eigenlijk altijd bier, en af en toe een mixdrank! Baco en wiskey is ook heerlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk ouwe, nu kunnen we praten! |
|
|
|