|
|
MMM
|
|
|
sc Heerenveen - Feyenoord (woensdag 27 januari 2021, 21.00 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 27 januari 2021, 21.00 uur Locatie: Abe Lenstra Stadion Scheidsrechter: van Boekel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd waar dit om gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bijlow traint weer mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerenveen al maanden uit vorm, dus die winnen vanavond.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind het moeilijk hier wat positiefs over te zeggen, dus stop ik nu ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een luizige 1-2 op traditionele Dickie-speelwijze. Kortom, weer saaie wedstrijd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 9 UUR RELLE BEIJERLANDSE LAAN A MATTIE ! FOK DIE SKOTOE ! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, gezellig. Willem Engel mag ze tot rust brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Disclaimer : dit was sarcasme, en geen oproep om daadwerkelijk de zeeman (wtf) weer te gaan plunderen. Dat er niet straks opeens een arrestatieteam voor mn deur staat hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: EYYYY CONTEBAY MARICOE STINKIE SWA IK GA MET JE MEE DOEN SWA
EDIT: Disclaimer : dit was sarcasme, en geen oproep om daadwerkelijk de zeeman (wtf) weer te gaan plunderen. Dat er niet straks opeens een arrestatieteam voor mn deur staat hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2021 door pat -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je loopt door een winkelstraat, met diverse winkels met dure spullen. En wat plunder je........de Zeeman.... Oppakken vor plunderen en daar bovenop een boete voor slechte smaak. In de gebieden waar ik was, is de straf voor plunderen de kogel...is iets te extreem werkt wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zie nu pas dat Polletje fluit. Vast iets tegen de koppijn innemen dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Goedenavond mannen en vrouwen!
Opstelling bekend? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerenveens karretje zit al effe vast in de poep. Hopen dat ze vanavond niet opeens het licht zien. Want wij lopen ook flink te modderen maar boeken wel meer resultaten dan hun. Inmiddels wel genoeg gezakt op de ranglijst,nu maar weer eens een beetje terugkrabbelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sini zondag dan weer bank.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als de stand zo blijft bij wereldploeg AZ doe je goede zaken mits je wint |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: VVV ook voor maar dat is nog pril. Bij AZ begint de tijd te tikken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Az heel wisselvallig al t hele seizoen Speelden tegen ons top. Kunnen dat nog niet elke week |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tik tik tik tik Leo Driessen heefft het moeilijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een Feyenoord kwaaltje dus :) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Tering ik weet niet wat psv deed maar vvv staan 2-0 voor op fietstas na een half uur en utreg staat op 1-0 tegen az in overtime, Winst is derde??? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tik tik tik tik tik stengs kapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tik tik tik Boadu ga maar liggen wat een topploeg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar heb ik naar zitten kijken........dit is gewoon de nummer 5 en 7 van de competitie. Kom op Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 20:32 schreef pat het volgende:Tering ik weet niet wat psv deed maar vvv staan 2-0 voor op fietstas na een half uur en utreg staat op 1-0 tegen az in overtime, Winst is derde??? Teletekst 819 , nee dus , t gat is groot . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wordt weer eens tijd voor een hattrick, 3 punten en een 0-6 overwinning. Maar ja... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Poef Giomacis ............ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je weet t he.. op dit soort momenten dan gaan we weer de bietenbrug op hahaha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Sorry geile maar me joint geeft me luiheid :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is nu al onbetaalbaar geworden |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Waar heb ik naar zitten kijken........dit is gewoon de nummer 5 en 7 van de competitie. Kom op Feyenoord Lol hebbie zitte kijken piet lachuh |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Zo das een dilemma, die gast heeft echt nooit gescoord. Kost niks he, paar miljoen omdat iedereen twijfelt...
Focking diilemna joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 20:51 schreef pat het volgende:[..] Zo das een dilemma, die gast heeft echt nooit gescoord. Kost niks he, paar miljoen omdat iedereen twijfelt... Focking diilemna joh Dalmau zat in dezelfde situatie. Inmiddels een bijrol bij Utreg. Je weet 't niet he.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 19:55 schreef tomson het volgende:[..] Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra Nou dan mag Sini 't laten zien. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Sini een hele wedstrijd is winst |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jaa pffff diepe fantasie denk ik! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje goed voetbal is al winst |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: 2,5 hoppa gewoon doe we zoeken, nico eruit en voor dat geld gokkie wagen. Zo ff oportunistisch dan maar
#goeiewiet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: We gaan er toch weer voor zitten :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 20:51 schreef pat het volgende:[..] Zo das een dilemma, die gast heeft echt nooit gescoord. Kost niks he, paar miljoen omdat iedereen twijfelt... Focking diilemna joh Bord op schoot |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dick zit lekker in de schaduw |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|