|
|
Stylzz
|
|
|
T probleem is t middenveld. Daar moet Dick wat aan doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ze hebben maar 1 opdracht bij Heerenveen. Diep, diep en nog eens diep (zowel lopen als spelen).. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer heeft t ook al weken niet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sinisterra ook niets gebracht en traag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn gewoon twee prima kansen trouwens die laatste 2. Had er wel een van in gemogen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:45 schreef Alexmem het volgende:Ze hebben maar 1 opdracht bij Heerenveen. Diep, diep en nog eens diep (zowel lopen als spelen).. Ja dat breekt misschien op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen enkele verrassing, ze doen maar wat, creativiteit nul. En al overtuiging en werken ontbreekt is het nog meer niets.
De 2e helft moet aantonen of ze nog willen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
komt er iemand boven de 3 uit? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ook dat hij een rare rol heeft. Komt nog maar zelden in zijn kracht. Speelt al tijden heel anoniem. Draait een beetje rondjes, doet van alles wat, maar van niets veel.
Denk dat het komt doordat hij niet meer de inhoud van voorheen heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Beste middenvelder vandaag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Goh, ehhhh. Nou eh... Misschien Nico net aan. Volgens mij is de rest zonder uitzondering een 1. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Respect voor ons. Altijd maar denken, mits , als , tenzij. Het kan niet slechter. Dit was krankzinnig slecht ,alles! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ik ben stonud en ik zou er niet op komen sorry |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:49 schreef van geil het volgende:Respect voor ons. Altijd maar denken, mits , als , tenzij. Het kan niet slechter. Dit was krankzinnig slecht ,alles! Lol |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
wat is de positie van Berghuis nu eigenlijk? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , fer loopt met een zak aardappelen op zijn rug , diemers wind nooit een duel en draait er maar op los zonder dat ie weet waar de bal heen moet , toornstra moet het van zijn loopvermogen hebben maar is ook niet top |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Fer doet alles op één tempo...diemers is een draaitol, toornstra heeft iets verkeerds gegeten |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:51 schreef kenny het volgende:[..] eens , fer loopt met een zak aardappelen op zijn rug , diemers wind nooit een duel en draait er maar op los zonder dat ie weet waar de bal heen moet , toornstra moet het van zijn loopvermogen hebben maar is ook niet top Hij heeft tog niks op de bank? Kom zeg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: berghuis is ook een weer een drama , sinesterra mogen we niet beoordelen die is er 1 jaar uitgeweest , jorgensen doet het nog redelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heerenveen 2e helft slopen. Zo niet, dan is het wel klaar dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goede analyse , tactisch echt n zooitje. Heerenveen net als AZ man meer op t middenveld , en Feyenoord is de kluts kwijt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: nee duidelijk maar moeten we ze dan maar goed vinden ??? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:53 schreef van geil het volgende:Goede analyse , tactisch echt n zooitje. Heerenveen net als AZ man meer op t middenveld , en Feyenoord is de kluts kwijt. klopt , lopen zonder enig idee als kippen zonder kop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:53 schreef van geil het volgende:Goede analyse , tactisch echt n zooitje. Heerenveen net als AZ man meer op t middenveld , en Feyenoord is de kluts kwijt. En op t veld niet in staat dit op te lossen. Nu heb je een leider nodig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Hoe naïef kun je zijn om te denken dat ze zouden gaan winnen. Ze starten na de winterstop altijd dramatisch. Het probleem zit wel zo diep dat ik er de komende 5 jaar weinig vertrouwen in heb. Geen spelers, geen jeugd, geen beleid ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Advocaat ziet t niet |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Dan bel dickie, ik bedoel dat je het hiermee MOET doen omdat er geen keuze is. Ik vind dit ook belachelijk en idd ze zijn de kluts kwijt maar het is dust... Daar komen we vaak goed uit, kom dus niet met van die goedkope intikkers man |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
je kunt een slag slaan vandaag en wat doen we....echt treurig.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Je zag t hier al aankomen. Toornstra die dacht krijg allemaal de pleuris maar. Vier verdedigers waarvan er niet eentje doordekt op het middenveld. Vervolgens wordt hij helemaal dronken gespeeld door Joey Veerman. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Los daarvan, wederom slordig, steeds maar weer bal opzij en in de 16 vastlopen in de drukte. En het lijkt wel steeds meer apatisch en traag te worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg dat laten je directe concurrenten punten leggen, kom je zo voor de daag. Wandaad van uitzonderlijk formaat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2021 - 21:57 schreef pat het volgende:[..] Dan bel dickie, ik bedoel dat je het hiermee MOET doen omdat er geen keuze is. Ik vind dit ook belachelijk en idd ze zijn de kluts kwijt maar het is dust... Daar komen we vaak goed uit, kom dus niet met van die goedkope intikkers man ga ik doen , als jij eens stopt met onzin hier te schrijven |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ahhh bedankt
Koestsie koetsie koestsie |
|
|