|
|
Loetje
|
|
|
Zeker de basisregels moeten altijd intact blijven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een kutbal van Rensch. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ten Hag weet de puzzel nu goed neer te leggen, lijkt mij. Misschien even aangesproken door de hoge heren ? ? ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Haller wordt tot nu toe te weinig gezocht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schuurs wederom niet heel sterk |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
iedereen eigenlijk prima vandaag... alleen haller ondanks het passje op anthony wat eigenlijk ook geen beste bal was, voor mij tot nu toe de zwakste.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: loopt ook overal en nergens.. en als die een bal aangespeelt krijgt springt die van zijn voet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:15 schreef nummer10 het volgende:iedereen eigenlijk prima vandaag... alleen haller ondanks het passje op anthony wat eigenlijk ook geen beste bal was, voor mij tot nu toe de zwakste.. En Tadic en Schuurs.
Tadic zou ik alleen nooit wisselen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ook die indd, klopt en met je eens.. net weer bijna dat het fout ging.. en indd tadic maar die kan uit het niks wat geks doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is minder druk aan het zetten of Ajax krijgt minder druk op de bal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom stopt Ajax nou met vroeg druk zetten? Juist dat was de reden dat AZ er niet aan te pas komt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch blijft het oppassen geblazen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar kom je voor het eerst goed weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar staat Martinez en Gravenberg. te slapen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax ook de rust en balvastigheid voorin kwijt. Daar kan Brobbey nog wel eens een rol in gaan spelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Weer geen penalty. Zou hij graag willen, maar nee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
2e schwalbe van dezelfde speler en weer geen geel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus. Godsamme. Die moet binnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die had er in gemoeten.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dit gaat je straks gewoon weer opbreken |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ik vind hem toch al ondermaats spelen. Heb hem veel beter gezien. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hij mist gogme. Is groot en sterk, heeft een goede inspeelpas maar verdedigend mist hij cruciale intelligentie. Zijn kleine dingetjes die tegen goede tegenstanders grote gevolgen hebben! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klaasseen wederom niet best op bepaalde momenten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou boys, spannende pot maar Ajax had er toch al minimaal twee in moeten hebben liggen. Prima eerste helft zonder dat het sprankelend is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen weer een wedstrijd heel goed begonnen om dan flink terug te zakken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Onana. Onvoorstelbare held. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een redding van Onana |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik vind Klaassen echt prima spelen en vooral de absolute leider in het druk zetten. Dat zet hij helemaal uit.
Haller ondanks zijn assist wel weer zeer zwak
Brobbey is nodig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Blijft ongekend bepalend in het druk zetten gap |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gelukkig werkt Az net zo slecht af als Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kom je toch weer goed weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja en dat gebeurt nu dus te weinig. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Op enkele schoonheidsfoutjes ( zoals bij Klaasen, Schuurs, Tadic ) is het fijn, de 0 - 1 ruststand. En Onana heeft tocht 3 reddingen verricht voor ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom gaat iedereen liggen met Nijhuis? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Beide keepers voorkomen meer goals |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wellicht de taak, dat het geen 45 minuten vol te houden is?
Zeiden we over Barca ook vaak, 90 minuten druk zetten gaat niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
AZ had net zo goed 2x kunnen scoren, wat een held Onana |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Verrassende positiewisselingen in onze achterhoede. Als onze voorhoede dit ook wat meer zou kunnen doen... zou best mogen van mij. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax 25 minuten ongekend goed, tactisch ijzersterk gezien en neergezet door Ten Hag.
Ajax gaat daarna minder hoog druk zetten en alleen om die reden komt AZ in het spel, die komen anders namelijk totaal niet in het spel voor. En denk dat dit bewust gebeurd namelijk.
3 grote kansen weer gemist, hun inmiddels ook 2. Toch had het wederom op slot moeten zitten.
Haller ondanks zijn assist en Tadic matig. Haller ook veel wedstrijden gespeeld. Wellicht Brobbey daar, iets meer rust voorin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:31 schreef Loetje het volgende:[..] Wellicht de taak, dat het geen 45 minuten vol te houden is? Zeiden we over Barca ook vaak, 90 minuten druk zetten gaat niet Dat klopt. Alleen doe je daardoor wel een hoop dingen niet goed. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het zit ze in de studio niet lekker dat ajax gewoon met 0-1 voor staat, wat een zeikerds..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:33 schreef Loetje het volgende:Ajax 25 minuten ongekend goed, tactisch ijzersterk gezien en neergezet door Ten Hag. Ajax gaat daarna minder hoog druk zetten en alleen om die reden komt AZ in het spel, die komen anders namelijk totaal niet in het spel voor. En denk dat dit bewust gebeurd namelijk. 3 grote kansen weer gemist, hun inmiddels ook 2. Toch had het wederom op slot moeten zitten. Haller ondanks zijn assist en Tadic matig. Haller ook veel wedstrijden gespeeld. Wellicht Brobbey daar, iets meer rust voorin. Het lukt Ajax normaliter een stuk langer. Ik denk dat het vermoeidheid is waardoor het minder lang vol te houden is.
Stengs en koopmijners komen er niet aan te pas de eerste 25 minuten. Daarna komen ze veel te veel aan de bal.
En als het wel het plan is, voeren ze deel 2 van het plan knap beroerd uit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Het lukt Ajax normaliter een stuk langer. Ik denk dat het vermoeidheid is waardoor het minder lang vol te houden is. Stengs en koopmijners komen er niet aan te pas de eerste 25 minuten. Daarna komen ze veel te veel aan de bal. En als het wel het plan is, voeren ze deel 2 van het plan knap beroerd uit. Daarom kan het goed zijn als dit niet veranderd, de bal wat sneller diep te spelen. Brobbey is daar ideaal in gebleken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat gaat op een een of andere manier ook niet samen steeds. Blijkbaar wordt bij minder druk de taak toch ineens totaal anders, waardoor de meeste of hun rol niet weten of niet kennen/snappen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:39 schreef Ronald 1960 het volgende:Het zit ze in de studio niet lekker dat ajax gewoon met 0-1 voor staat, wat een zeikerds..... Perez is een tyfushond en Been een ordinaire havenslaaf. Van Gangelen is al een mongool sinds zijn indient met Pelle |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Perez is een tyfushond en Been een ordinaire havenslaaf. Van Gangelen is al een mongool sinds zijn indient met Pelle Klopt, ik moet ze allen niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Perez is een tyfushond en Been een ordinaire havenslaaf. Van Gangelen is al een mongool sinds zijn indient met Pelle Behoeft geen aanvulling hahahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Succes mannen in de 2e helft |
|
|
|