|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - PSV (zondag 31 januari 2021, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 31 januari 2021, 14:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
6 - 0, ontketend Feyenoord met een plezante hoofdrol voor Jørgensen met drie goals. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-2 met goals van Linssen, Diemers en Jorgensen. Kejje lachen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar is het feessie? Bij piet is geen feessie!
0-0 kan gewoon niet. Jaag je het publiek mee weg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, loopt de Kuip leeg dat kunnen we niet gebruiken nu! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie ons niet winnen, en er is geen publiek hahahaha Ik hoop dat we winnen maar dat is iets anders |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Ik zie ons niet winnen, en er is geen publiek hahahaha Ik hoop dat we winnen maar dat is iets anders Zie je nou. Daar heb je het al! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Ik zie ons niet winnen, en er is geen publiek hahahaha Ik hoop dat we winnen maar dat is iets anders Oh nou dan wordt het 5-1, Sven komt er in de 2e helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord feyenoord wat gaan we doen vandaag wij gaan..............? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: ... ons weer kapot ergeren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
I had a dream....... Jorgensen op 10 en Pratto in de spits .....fantastische combinatie Marsman die bijna niets te doen heeft Berghuis die als een ware generaal zijn ploeg neerzet Senesi, spajic , en Geertruida geweldig spelen Advocaat die kan blijven zitten op zijn stoel zo goed gaat het.
En nu koffie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen Gótze , dat scheelt , 0-5. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weinig voorpret tegenwoordig. Veel stress en kleine viooltjes :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga zonder illusies kijken.........wie weet ( je zou wel hele goede zaken doen ) Alleen die neuzen lachen, maar net wat Hiddink zegt je wint de competitie neit door van de top 3 te winnen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis een kut met peren jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou piet houdt wel van flinke ietwat hangende peren, maar dit geheel terzijde |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hou jij je wel goed aan je dieet piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja ietwat te zwaar maar conditie als een paard 1.85 m. 99 kg ( moet 95 zijn, in mijn actieve tijd 90 kg) Maar bedankt voor het attentie punt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heerlijk. En niet omdat Berghuis hem maakt, maar ja publiek.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, daar tegenover hebben we Max.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wij hebben......ja wie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een trieste opstelling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pfff, ik word er ook niet vrolijk van. Die variant met Haps heeft 1 keer redelijk gewerkt geloof ik. Voor de rest niet, want hij is geen buitenspeler. En nu weer Linssen in de spits. Tis ook elke week weer iemand anders.
Tis zo te zien weer de boel dichtgooien en hopen dat er op de counter wat kan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Onze gammele middenveld is ongewijzigd. Bizar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Linssen en Diemers waren niet voor de basis. Maar staan er wel vrijwel altijd in . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Linssen staat er niet in toch ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Linssen staat in de spits. Haps op linksbuiten. Botteghin ipv Spajic, verder de min of meer vaste namen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben 3 spitsen op de bank zitten met Jorgensen, Pratto en Bozenik. En vervolgens speelt er een linksbuiten in de punt en een linksback op linksbuiten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Knettergek . Als ik Arnesen was flikkerde ik hem eruit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat hij niet zo blij is met Dickie. Waren geloof ik ook wat verhalen dat het niet meer zo lekker liep tussen die 2. Maar goed, das speculatie.
Maar hij moet bijna wel blijven zitten, al is het maar om dadelijk Slot een eerlijke kans te geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, hier wordt je niet vrolijk van. Pleur die Linssen er nu eens uit, Die kan alleen maar rennen. Botteghin.. 1 balletje erachter en hij is gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En Mark "keer om" Diemers... zucht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 1-5 na zien opstelling. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaan alles opvangen vlak voor ons strafschopgebied. Wat een plan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan de fik in de kuip, het hoofd van Dick, Slot direct aan het hoofd en dan.... Gebeurd er een wonder
Man man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 14:05 schreef piet de paler het volgende:En dan de fik in de kuip, het hoofd van Dick, Slot direct aan het hoofd en dan.... Gebeurd er een wonder Man man Slot nu laten beginnen zou dom zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 13:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We hebben 3 spitsen op de bank zitten met Jorgensen, Pratto en Bozenik. En vervolgens speelt er een linksbuiten in de punt en een linksback op linksbuiten... Bizar. Echt bizar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil