|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi , deze maakte hij knap af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaaa
Dit doet Linssen echt knap, prima goal |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Linssen maakt z'n fout goed hier |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had gedacht dat ie afgekeurd zou worden. Maar prima goal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij twijfelde zelf ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Linssen heeft zich ook wel de tering gewerkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar scheelt het nooit aan bij hem |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies ja, denk dat hij zelf ook dacht dat ie er misschien net over heen was. Blijkbaar niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Supporters van psv zijn al weg!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op Haps na echt iedereen voldoende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Psv heeft wat wij altijd tegen Ajax hebben |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
WTF is er gebeurd na Heerenveen ? Deze stand is bijna shocking hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vind Fer en ook Toornstra ook matig spelen. Vind ik eigenlijk ook niet voldoende. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Blijf apart he. Ajax heeft het weer tegen PSV vaak. Steen papier schaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Opstelling bepaald na het laatste gesprek. Kan mij voorstellen dat er wordt uitgesproken waar ze zich comfortabel bij voelen. Althans zo komt het op mij over. De stand staaft die gedachte |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Kijk ze kunnen het dus wel, mooi |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klopt zeker , statistieken bewijzen het. Maar zo fraai stonden we er deze maand niet op. Deze tussenstand is best onverwacht op zn zachtst gezegd .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij verdedigd wel fel,weet alleen niet wat tie met de bal moet doen. Maar dat heeft Fer ook vandaag hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2021 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In ieder geval een herkenbaar Feyenoord. Met tempo en passie. En het zit vooralsnog ook niet tegen. Want er had niet zo heel veel hoeven gebeuren om na een half uurtje een paar goals achter te staan.
En dan spelen 3 man nog matig ook bij ons. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:20 schreef R()b het volgende:[..] Opstelling bepaald na het laatste gesprek. Kan mij voorstellen dat er wordt uitgesproken waar ze zich comfortabel bij voelen. Althans zo komt het op mij over. De stand staaft die gedachte Diemers is opgeleefd, zie er medespelers van profiteren en daar word ik vrolijk van :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:21 schreef tomson het volgende:[..] Klopt zeker , statistieken bewijzen het. Maar zo fraai stonden we er deze maand niet op. Deze tussenstand is best onverwacht op zn zachtst gezegd .. Ook gezien het wedstrijdbeeld....redelijk geflatteerd. Kan zomaar 3-3 worden... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:22 schreef tomson het volgende:[..] Diemers is opgeleefd, zie er medespelers van profiteren en daar word ik vrolijk van :) Die is ook vaak wel beter als er iets meer tijd en ruimte ligt. Geldt overigens ook vaak voor Toornstra. Die is meestal gemaakt voor dit soort potje, maar die is gek genoeg nogal matig vandaag. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:22 schreef tomson het volgende:[..] Diemers is opgeleefd, zie er medespelers van profiteren en daar word ik vrolijk van :) Je kan het gewoon zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die is ook vaak wel beter als er iets meer tijd en ruimte ligt. Geldt overigens ook vaak voor Toornstra. Die is meestal gemaakt voor dit soort potje, maar die is gek genoeg nogal matig vandaag. Was die erbij joh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 15:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:In ieder geval een herkenbaar Feyenoord. Met tempo en passie. En het zit vooralsnog ook niet tegen. Want er had niet zo heel veel hoeven gebeuren om na een half uurtje een paar goals achter te staan. En dan spelen 3 man nog matig ook bij ons. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuk voor stuk prima (uitgespeelde) goals. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben er nog niet gerust op. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat uitgerekend Been daar ook aan tafel zit he.. pure nostalgie :p |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha Feyenoorder zeker? :p |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het schijnt.
Tis dat hij de assist bij de derde gaf ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zat er nog eens op te kijken na deze post. Klonk opeens heerlijk dubbel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt he.. net als die 7-1. Zonder Been maar die voelde nadien net zo vies |
|
|
|