|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 mei 2024 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jij mag komend december gewoon geen olliebollen meer bakken van je vrouw. En geen sex op dagen onder de 30 graden hahaha Ghehe.. Dat word emigreren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja. Weet je Dick Schreuder heeft nog niets laten zien op niveau. Maar blijkbaar is ie heel goed. Pusic eigenlijk idem. Kampioen in een bijna derdewereldland is niet echt een wereldprestatie, van de KKD ook niet. En verder is t een prima assistent.
Maar als men die gok wil nemen in de komende heel belangrijke jaren voor onze club, definitief aanhaken of echt een achterstand oplopen die je nooit meer inhaalt, be my guest.
Ik hoop gewoon op iets beters. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 09:31 schreef Stylzz het volgende:Ach ja. Weet je Dick Schreuder heeft nog niets laten zien op niveau. Maar blijkbaar is ie heel goed. Pusic eigenlijk idem. Kampioen in een bijna derdewereldland is niet echt een wereldprestatie, van de KKD ook niet. En verder is t een prima assistent. Maar als men die gok wil nemen in de komende heel belangrijke jaren voor onze club, definitief aanhaken of echt een achterstand oplopen die je nooit meer inhaalt, be my guest. Ik hoop gewoon op iets beters. Dat laatste zinnetje...dat hopen we allemaal. Maar wie zou dat moeten zijn? En wat is realistisch? Een gearriveerde toptrainer kunnen we vergeten. Dus alles is in principe een gok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doen we toch Ruud van Nistelrooij samen met Fred Rutte . Kunnen zij zich revancheren en Fred kent de club. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat niet meevallen nu, ook voor die club uit riooldorp,, de echt goeie keuzes lijken niet voor het oprapen,, maar 1 ding is zeker onze volgende trainers hebben meer te besteden dan in ons verleden dankzij afgelopen 3 seizoenen dus moeten de spelers dan maar wat beter zijn die gehaald kunnen worden hopelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Doen we toch Ruud van Nistelrooij samen met Fred Rutte . Kunnen zij zich revancheren en Fred kent de club. Gekke is. Dat idee had ik bij v Bommel. Die was weggestuurd met betere resultaten dan degene na m. Speler die ik graag ooit bij ons als speler gezien had. Paste als klootzak goed bij ons.
Maar als trainer 🤷🏽♂️ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 10:21 schreef Stylzz het volgende:[..] Gekke is. Dat idee had ik bij v Bommel. Die was weggestuurd met betere resultaten dan degene na m. Speler die ik graag ooit bij ons als speler gezien had. Paste als klootzak goed bij ons. Maar als trainer 🤷🏽♂️ Van Bommel zag ik ook wel zitten maar toen zag ik zijn speech in de kleedkamer van Antwerp en dacht toen doe maar niet . Maar dat is dan een oordeel en gevoel van mij persoonlijk wat verders geen enkele waarde heeft behalve speculatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 10:19 schreef bijft007 het volgende:Gaat niet meevallen nu, ook voor die club uit riooldorp,, de echt goeie keuzes lijken niet voor het oprapen,, maar 1 ding is zeker onze volgende trainers hebben meer te besteden dan in ons verleden dankzij afgelopen 3 seizoenen dus moeten de spelers dan maar wat beter zijn die gehaald kunnen worden hopelijk Tja we gaan het zien ,tis allemaal lastig inderdaad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben het met Stylzz eens.
Ik hoop op iemand anders, maar weet niet wie. En dat is meer omdat ik de bekende Nederlandse namen/Pusic ongeschikt vind. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Pusic: - kampioen KKD - landskampioen met Feijenoord in de rol van Assistent trainer - Landskampioen Shaktar
Eigenlijk is het een no-brainer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, dat kampioenschap in Oekraïne moet je ook wel in het juiste perspectief zien. Kijk naar het materiaal wat de verschillende clubs beschikbaar hebben.
Via transfermarkt, de totale marktwaarde van de 3 meest waardevolle selecties:
Shakhtar: 135 miljoen Dynamo: 58 miljoen Dnipro: 20 miljoen
De overige clubs hebben dus een selectie die nog minder waard is. En ter vergelijking, die selectie van Dnipro (op papier het op 2 na beste team) is qua waarde vergelijkbaar met GAE, Fortuna of PEC. Dat is dus het niveau daar momenteel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pusic is wel een optie, maar -als eerder gezegd- omdat de gekende alternatieven minder aansprekend zijn/de club en speelstijl niet kennen. Rogier Meijer van NEC. Contract loop eind juni af. Bevalt me wel. Maar ook hier een risico.
Maar goed welke nieuwe trainer is geen risico? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rogier Meijer is toch totaal ongeschikt voor Feyenoord..
Heel eerlijk? Iedereen die wij kennen is of ongeschikt of onhaalbaar. Dus het roepen van bekende namen is compleet zinloos
Feyenoord moet het in een buitenlandse categorie zoeken waar niemand van ons wedstrijden van ziet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 16:11 schreef MMM het volgende:Rogier Meijer is toch totaal ongeschikt voor Feyenoord.. Wat een lulletje is dat. Heel eerlijk? Iedereen die wij kennen is of ongeschikt of onhaalbaar. Dus het roepen van bekende namen is compleet zinloos Feyenoord moet het in een buitenlandse categorie zoeken waar niemand van ons wedstrijden van ziet. Blijft ook lastig oordelen. Maar heeft wel met stel routiniers te dealen in zijn selectie. Moet je wel beetje ballen hebben. Maar misschien heb je gelijk. Het is gissen wie er uberhaupt in het profiel zou passen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 16:11 schreef MMM het volgende:Rogier Meijer is toch totaal ongeschikt voor Feyenoord.. Heel eerlijk? Iedereen die wij kennen is of ongeschikt of onhaalbaar. Dus het roepen van bekende namen is compleet zinloos Feyenoord moet het in een buitenlandse categorie zoeken waar niemand van ons wedstrijden van ziet. Dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 15:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, dat kampioenschap in Oekraïne moet je ook wel in het juiste perspectief zien. Kijk naar het materiaal wat de verschillende clubs beschikbaar hebben. Via transfermarkt, de totale marktwaarde van de 3 meest waardevolle selecties: Shakhtar: 135 miljoen Dynamo: 58 miljoen Dnipro: 20 miljoen De overige clubs hebben dus een selectie die nog minder waard is. En ter vergelijking, die selectie van Dnipro (op papier het op 2 na beste team) is qua waarde vergelijkbaar met GAE, Fortuna of PEC. Dat is dus het niveau daar momenteel. Heb je ook even hun europese wedstrijden bekeken sinds Pusic er is
Poznan Porto marsellie Barcalona en Gdansk . En dan ook de wedstrijden in de competitie voordat en het moment dat hij hij bij Shaktar kwam.
Dat jullie hem niet willen is gewoon op basis van jullie gevoel en niet op zijn resultaten. Het is wel logisch dat als iemand ergens geen goed gevoel bij heeft mensen er afstand van nemen..Dat begrijp ik want dat heeft ieder mens . Vorig seizoen won Dordrecht nog met 5 - 0 van ze in een oefenpotje voorafgaand aan het seizoen. Hoeveel wonnen wij van ze 7 - 1?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik wil een trainer die beter is dan Slot. Geen idee wie.🤡 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 17:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb je ook even hun europese wedstrijden bekeken sinds Pusic er is Poznan Porto marsellie Barcalona en Gdansk . En dan ook de wedstrijden in de competitie voordat en het moment dat hij hij bij Shaktar kwam. Dat jullie hem niet willen is gewoon op basis van jullie gevoel en niet op zijn resultaten. Het is wel logisch dat als iemand ergens geen goed gevoel bij heeft mensen er afstand van nemen..Dat begrijp ik want dat heeft ieder mens . Vorig seizoen won Dordrecht nog met 5 - 0 van ze in een oefenpotje voorafgaand aan het seizoen. Hoeveel wonnen wij van ze 7 - 1? Zijn die Europese resultaten zo indrukwekkend? Niet dat ze slecht zijn, maar hij wint van Barca en Antwerp. Verloren van Marseille en Porto + nog een gelijkspelletje tegen Marseille.
Maar goed, ik wil hem zijn succes niet ontzeggen, want hij is kampioen geworden. Alleen je moet ook eerlijk zijn dat de weerstand niet bijzonder is.
De reden dat ik mijn twijfels heb zit hem overigens niet in dat half jaartje Shakhtar, maar dan kijk ik vooral naar zijn periode bij Twente en bij ons als assistent. Dat jaar in de eredivisie valt niet zo positief uit en bij zijn periode bij Feyenoord zie ik meer een assistent in hem. Goed in de groep, maar ook heel emotioneel. Eigenlijk een tegenpool van Slot in veel opzichten.
Vind het trouwens ook niet zo voor de hand liggend om hem terug te halen, ook vanuit zijn perspectief, hij is net vertrokken. Het was toen toch ook al volkomen duidelijk dat Slot hier niet nog jaren trainer zou zijn. Hij was vorige zomer al op een haar na weg. Dan proef ik van beide kanten ook niet heel veel vertrouwen dat hij de natuurlijke opvolger van Arne is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, hij gaat morgen pas toiletten schoonmaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is dat een goeie trainer? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nooit gezien, dus dat is een plus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie maar niet bij Shakhtar heeft getraind. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En dan tegen Liverpool loten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tussen een trainer willen hebben en een trainer kunnen krijgen zit een wereld van verschil. We kunnen heel gauw bedenken wat we tegen bepaalde mensen hebben maar maar weinigen komen met suggesties wie wel haalbaar is en waar ze wel vol overtuiging kunnen zeggen dit is de man. Om eerlijk te zijn heb ik ook geen verassende originele ideeën, maar luister ik ook maar wat de geleerden te melden hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gunder Bengtsson heet ook Arne. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 19:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn die Europese resultaten zo indrukwekkend? Niet dat ze slecht zijn, maar hij wint van Barca en Antwerp. Verloren van Marseille en Porto + nog een gelijkspelletje tegen Marseille. Maar goed, ik wil hem zijn succes niet ontzeggen, want hij is kampioen geworden. Alleen je moet ook eerlijk zijn dat de weerstand niet bijzonder is. De reden dat ik mijn twijfels heb zit hem overigens niet in dat half jaartje Shakhtar, maar dan kijk ik vooral naar zijn periode bij Twente en bij ons als assistent. Dat jaar in de eredivisie valt niet zo positief uit en bij zijn periode bij Feyenoord zie ik meer een assistent in hem. Goed in de groep, maar ook heel emotioneel. Eigenlijk een tegenpool van Slot in veel opzichten. Vind het trouwens ook niet zo voor de hand liggend om hem terug te halen, ook vanuit zijn perspectief, hij is net vertrokken. Het was toen toch ook al volkomen duidelijk dat Slot hier niet nog jaren trainer zou zijn. Hij was vorige zomer al op een haar na weg. Dan proef ik van beide kanten ook niet heel veel vertrouwen dat hij de natuurlijke opvolger van Arne is. In dat laatste stukje heb je punt al zal het bedrag dat hij bij Shaktar ging verdienen net zoveel zijn als hij in zijn hele carierre bij elkaar gesprokkeld had. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2024 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] In dat laatste stukje heb je punt al zal het bedrag dat hij bij Shaktar ging verdienen net zoveel zijn als hij in zijn hele carierre bij elkaar gesprokkeld had. Misschien ja. Maar goed, we wachten het wel af. Wellicht dat Te Kloese bij het uitkomt. Er zijn natuurlijk ook wel wat dingen die in zijn voordeel spreken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het ging mij er meer om dat Pusić wel wat kan en dat hij 1 van de namen is . Wie het ook word ik vertrouwen in de keuze die Feyenoord gaat maken. |
|
|
|