|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou Malacia wel eens linkshalf willen zien. Kereltje is een lastige vlieg in bal afpakken en is wel rap. Linkerkant met Haps > Malacia > Sinisterra... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ideale blue-tooth speakert gevonden voor komende wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij heeft wel wat te kiezen. Bijlow Nieuwkoop-Geert-Senesi-Haps Toornstra-Fer-Kokcu Berghuis-Bozenik-Sini Zou eigenlijk zoiets wel eens willen zien. Speelt in ieder geval zo'n beetje iedereen op de eigen positie. Fer en Kokcu hebben geen vorm, maar ik zie eigenlijk niet zoveel alternatieven. Of je zou een van de aanvallers naar 10 moeten halen. En dan Linssen erbij. Die is btw ook een van onze betere spelers in 2021 dus die zou je misschien sowieso voorlopig moeten opstellen. Ik ben voor deze opstelling T. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Doorgeven aan Dickie dan maar ;)
Maar goed, als je de bal zo kwijt raakt als tegen Twente, dan maakt het niet zo veel uit hoe of wie er speelt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 - 16:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij heeft wel wat te kiezen. Bijlow Nieuwkoop-Geert-Senesi-Haps Toornstra-Fer-Kokcu Berghuis-Bozenik-Sini Zou eigenlijk zoiets wel eens willen zien. Speelt in ieder geval zo'n beetje iedereen op de eigen positie. Fer en Kokcu hebben geen vorm, maar ik zie eigenlijk niet zoveel alternatieven. Of je zou een van de aanvallers naar 10 moeten halen. En dan Linssen erbij. Die is btw ook een van onze betere spelers in 2021 dus die zou je misschien sowieso voorlopig moeten opstellen. Bijna, probeer Balde maar eens voor Luisje, want die is overspannen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja, Aliou Badara Baldé. Nooit van gehoord?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inmiddels gekeken, kende ik echt niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laatste aankoop. Kom nog net voor de loonoffers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we hopen op een goede speler erbij . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: +4 is 18, moet ie ergens op een zolderkamertje eerst het voetbal verleren of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die is niet voor t eerste gehaald |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Waar moet ie nu spelen dan, dan maar laten verpieteren. Ja logisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij krijgt eerst samen met zijn familie tijd om te acclimatiseren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is natuurlijk noodzakelijk, thuis moest ie werken en nu niet meer. Z'n omslag komt nogal aan natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
haps voor malacia? geert in het midden is wel gaaf denk ik na al die foutjes mag die zich daar revanceren.
T ik heb er wel vertrouwen in. zet ik in op winst maar hoeveel... dat weet ik niet hoor. zou al blij zijn als we winnen met overtuiging maar dat is wachten op slot denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Diemers, Fer, Toornstra; Berghuis, Linssen, Sinisterra. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij Haps voor Sinistera |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2021 - 14:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Diemers, Fer, Toornstra; Berghuis, Linssen, Sinisterra. Tyf toch eens op met die Diemers. Echt een schandaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dickie luistert. Geen Diemers. Kokcu speelt in zijn plaats, verder de opstelling zoals het AD die verwachtte. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2021 - 18:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dickie luistert. Geen Diemers. Kokcu speelt in zijn plaats, verder de opstelling zoals het AD die verwachtte. Weer die Botteghin. Zet Geertruida nou eens centraal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit er klaar voor, buikje vol, colatje tot in de rust
Hup Feyenoord de dood of de gladiolen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yes! Draaikont op de bank! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo’n begin als dit het. Alles volledig in stilstand aannemen en spelen. Dan weet je alweer wat t gaat worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb wat gemist, is Geert stuk? Aangezien Nieuwkoop speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar zijn we weer.. the torture never stops |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zul je Nico niet zien doen, zo'n bal onderscheppen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ah, dacht dat hij weer ging starten, maar blijkbaar krijgt Nieuwkoop idd gewoon de voorkeur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar