|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is wel merkbaar daar Ajax (ineens) in een hoek zit waar de zware klappen vallen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Yeah. Fuck them hard, mothafuckers!!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een totale dictatuur die fuckbond met de naam Uefa.Ik hoop dat Ajax tot het gaatje gaat met de CAS tegen die dictators.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2021 door p111 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ok, we mogen dus wel stellen dat de FIFA en de UEFA behoorlijk hypocriet zijn met hun leus "Say no to racism". Zeker gezien de prijsuitreiking tijdens het WK voor clubteams waarbij een vrouwelijke scheidsrechter geen boks kreeg, enkel en alleen omdat ze vrouw is! En dit is dus ook een vorm van racisme! Ik snap dan ook niet dat de FIFA zulke toernooien organiseert in dit soort landen!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2021 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:Ok, we mogen dus wel stellen dat de FIFA en de UEFA behoorlijk hypocriet zijn met hun leus "Say no to racism". Zeker gezien de prijsuitreiking tijdens het WK voor clubteams waarbij een vrouwelijke scheidsrechter geen boks kreeg, enkel en alleen omdat ze vrouw is! En dit is dus ook een vorm van racisme! Ik snap dan ook niet dat de FIFA zulke toernooien organiseert in dit soort landen!! In en in triest, snap echt niet wat ze ook in dat soort landen zoeken. |
|
|
|