|
|
remco k
|
|
|
In de eerste helft niets bijtellen en nu 5. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En nu ook man achter houden en tevens blijven voetballen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:50 schreef Eide het volgende:Die felheid van MArtinez en Alvarez is heerlijk. Die accepteren dat dus echt niet als een teamgenoot zo wordt behandeld. Lekker zuid Amerikaanse temperament Precies wat we echt nodig hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller doet vandaag een hoop goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Absoluut, bijna alles zelfs |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: vind hem totaal anders dan voorheen, wellicht toch het familie ding.... maar ik vond in ditnopstootje martinez nog mooier om te zien die kleine pitbull haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Psv geen enkel schot op de goal deze wedstrijd. Je kan er dus donder op zeggen dat die nog een hele grote kans krijgen zo laat in de pot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blessuretijd en PSV duren lang |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:50 schreef Eide het volgende:Die felheid van MArtinez en Alvarez is heerlijk. Die accepteren dat dus echt niet als een teamgenoot zo wordt behandeld. taqi ook, in dat soort landen is dat gewoon heel anders en zijn gek op het fysieke |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:[..] vind hem totaal anders dan voorheen, wellicht toch het familie ding.... maar ik vond in ditnopstootje martinez nog mooier om te zien die kleine pitbull haha Kwestie van in zijn kwaliteit laten spelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Niet allen Alvarez en Martinez waren erg goed. Ik vond Haller ook erg goed moet ik zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch waren er toen ook al mensen die hem deze dingen zagen doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfoeh, ik dacht die zit erin |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tot nu toe de beste pot van hem vind ik... paar aannames mogen nog wel beter maar zal wedstrijdritme zijn.. dus als die dit doorzet ben ik overtuigd ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:52 schreef remco k het volgende:Psv geen enkel schot op de goal deze wedstrijd. Je kan er dus donder op zeggen dat die nog een hele grote kans krijgen zo laat in de pot. Dat was hem dan haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:52 schreef remco k het volgende:Psv geen enkel schot op de goal deze wedstrijd. Je kan er dus donder op zeggen dat die nog een hele grote kans krijgen zo laat in de pot. Je hebt verdomme gelijk ook zeg. De tering. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Yep, echter waren er ook die van hem spelverdeler wilde maken ofzo. En dat kan niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
neres wat doe je vandaag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Neres wint tijd. Maar wat valt die slecht in. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En dan verkloot Neres de 3-1.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Neres toch. Zo kan die bal er nooit in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut Neres!
Voor straf zaterdag niet invallen.
Laten zien dat je weer beter wordt, vandaag doe je alles fout |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer een topper gewonnen.
Maar wat maakt Ajax het zichzelf onnodig last de tweede helft. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. halve finale |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, hoopte een keer op de slachting naar hetgeen ik de grootste hekel aan heb.
Nou, nu Feyenoord of Vitesse uit he |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee denk ook dat, dat eerlijk gezegd wel een keuze was. Corner of goal? Of goal of counter tegen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Indd. Dit doet Ajax compleet zelf |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En dan nu halve finale tegen Vitesse en finale tegen die kakkerlakken! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
motm ? meerdere denk ik gebasseerd op de eerste helft |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Haller en Klaassen de twee besten bij Ajax.
Defensie inclusief middenveld een dikke voldoende
Psv geen enkel schot op de goal deze wedstrijd.
Vleugels waren slecht vandaag. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
jjvg zit bijna te janken in de studio |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax de gelukkige? Zelfs na rust meer kansen als PSV gehad.
Val kapot Van Gangelen Even kijken waar je Ajax kan afzeiken. Smerige kuthond |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Stekelenburg 6.5 Mazraoui 6.5 Timber 7 Martinez 7.5 Tagliafico 6.5 Alvarez 8 Blind 8 Klaassen 7.5 Antony 5 Haller 8.5 Tadic 5
Rensch 6.5 Neres 4 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:Haller en Klaassen de twee besten bij Ajax. Defensie inclusief middenveld een dikke voldoende Psv geen enkel schot op de goal deze wedstrijd. Vleugels waren slecht vandaag. Eens alleen Tadic was niet best, Antony speelde een hele goede wedstrijd was veel aan de bal Dus niet beide vleugels in mijn opzicht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uitstekende eerste helft van Ajax. Tweede helft stukken minder maar verreweg de beste kansen voor Ajax. PSV met geluk op het scorebord maar uiteindelijk heeft PSV maar drie kansen gehad. Daarmee een meer dan terechte uitslag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens alleen Tadic was niet best, Antony speelde een hele goede wedstrijd was veel aan de bal Dus niet beide vleugels in mijn opzicht Defensief was die goed, aanvallend echt niet. En daar staat die voor.
Aanvallend kwam alles van Haller, Klaassen en Blind. Antony op een schotje na niet gezien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:59 schreef Loetje het volgende:Stekelenburg 6.5 Mazraoui 6.5 Timber 7 Martinez 7.5 Tagliafico 6.5 Alvarez 8 Blind 8 Klaassen 7.5 Antony 5 Haller 8.5 Tadic 5 Rensch 6.5 Neres 4 Eens alleen op Antony na, die verdiende wel een voldoende |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Aanvallend echt helemaal niets laten zien Dan scoor je gewoon onvoldoende Tadic had nog een assist, anders had ik hem een 4 gegeven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:59 schreef Eide het volgende:Uitstekende eerste helft van Ajax. Tweede helft stukken minder maar verreweg de beste kansen voor Ajax. PSV met geluk op het scorebord maar uiteindelijk heeft PSV maar drie kansen gehad. Daarmee een meer dan terechte uitslag. In de 2e helft was PSV dreigender omdat ze simpel weg achter stonden, ze moesten wel aanvallen...Ajax kon geen stempel drukken omdat PSV agressiever ging spelen.
Over heel de wedstrijd hebben we verdiend gewonnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 22:04 schreef Loetje het volgende:[..] Aanvallend echt helemaal niets laten zien Dan scoor je gewoon onvoldoende Tadic had nog een assist, anders had ik hem een 4 gegeven Echt wel, kijk de wedstrijd maar na.. Hij had Tadic moeten wisselen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 22:00 schreef Loetje het volgende:[..] Defensief was die goed, aanvallend echt niet. En daar staat die voor. Aanvallend kwam alles van Haller, Klaassen en Blind. Antony op een schotje na niet gezien nu doe je martinez best tekort aanvallen vind ik.. :P zeer belangrijk bij de openingstreffer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij had ze beiden moeten wisselen.
Blijf verder lekker denken dat die aanvallend goed was, doe ik het mijne.
Als je vleugels, inclusief invallers vandaag een beetje normaal doen, win je met 6/7-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 21:59 schreef Loetje het volgende:Stekelenburg 6.5 Mazraoui 6.5 Timber 7 Martinez 7.5 Tagliafico 6.5 Alvarez 8 Blind 8 Klaassen 7.5 Antony 5 Haller 8.5 Tadic 5 Rensch 6.5 Neres 4 Ik vind op Neres na onvoldoendes niet terecht. Tadic gewoon een assist en beiden niet verzaakt in hun defensieve taken en wel in dienst can het elftal gespeeld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 22:06 schreef Loetje het volgende:[..] Hij had ze beiden moeten wisselen. Blijf verder lekker denken dat die aanvallend goed was, doe ik het mijne. Als je vleugels, inclusief invallers vandaag een beetje normaal doen, win je met 6/7-1 Je zit nog in de sfeer van de wedstrijd...hahaha mooi man Goed jij je zin.. Antony was voor mij een held, verdedigde ook goed mee... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je zit nog in de sfeer van de wedstrijd...hahaha mooi man Goed jij je zin.. Antony was voor mij een held, verdedigde ook goed mee... Ik vond hem aan de bal vandaag heel matig en weinig betrokken bij gevaarlijke aanvallen.
Prima in dienst van het elftal gespeeld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2021 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind op Neres na onvoldoendes niet terecht. Tadic gewoon een assist en beiden niet verzaakt in hun defensieve taken en wel in dienst can het elftal gespeeld. Dan scoor je makkelijk voldoendes bij je. Ik denk er anders over. |
|
|
|