|
|
MMM
|
|
|
BEKER: sc Heerenveen - Feyenoord (woensdag 17 februari 2021, 18.45 uur)
Datum & tijdstip: Woensdag 17 februari 2021, 18.45 uur Locatie: Abe Lenstra Stadion Scheidsrechter: Dennis Higler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker vers topic .. Dit wordt een zwaarbevochten 1-3 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-5 wraak zijnde onze drijfveer.... Kan het helaas niet zien moet prikje halen in Lille, en daar 2 weekjes blijven en dan 2 e prikje. Hopelijk internet , en lekkere wijven |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaat mogelijk alsnog niet door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veld sc Heerenveen keihard en bevroren
Het is nog altijd onzeker of de uitwedstrijd van Feyenoord tegen sc Heerenveen kan doorgaan. De Rotterdammers hopen te kunnen spelen in de kwartfinale van de TOTO KNVB Beker, maar de laatste stand van zaken geven weinig hoop. Journalist Sander de Vries laat via Twitter weten dat het veld sneeuwvrij is, maar wel bevroren.
Groundsman Gertjan Hilarius van Heerenveen maakt overuren om het duel door te kunnen laten gaan. ''Mijn maag heeft het slecht'', vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Dat wordt nog spannend. Ik hoor voorspellingen over een temperatuur van -19 graden Celsius in de nacht. Mijn voorganger heeft -15 meegemaakt, dat leverde toen geen problemen op. Maar -19 en aantrekkende wind? Ik vraag me af of de veldverwarming dat wel aan kan.'' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben blijkbaar veranderd in Boudewijn. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: sorry... foutje in de extra anti-spam code. zou nu weer moeten werken :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T is een man met vele gezichten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar nu weer mijn eigen ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik zie alleen een hand... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verplaatst naar woensdag 17 februari 2021, 18.45 uur. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond ogelijkheid voor mij om op groot scherm te kijken . Beschikking over leslokaal mooi man
Life is good |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Willen ze je graag er weer bij hebben of zo, lijkt wel of ze je graag een rol toe schuiven. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ja piet gaat zo weer in het groen als die niet oppast haha
ot: zonnetje schijnt dus we zijn positief. 0 - 2
intresseert me neit wie er scoort maar ik zoek alvast een plaatsje in de zon |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Op welke zender is het te zien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Justin Bijlow speelt vanavond niet bij Feyenoord. De keeper is niet helemaal fit uit de wedstrijd met Willem II gekomen en Feyenoord neemt geen risico met hem. Mogelijk kan hij zondag tegen FC Twente wel weer keepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2021 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:Justin Bijlow speelt vanavond niet bij Feyenoord. De keeper is niet helemaal fit uit de wedstrijd met Willem II gekomen en Feyenoord neemt geen risico met hem. Mogelijk kan hij zondag tegen FC Twente wel weer keepen. Vind dit echt een ding |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedoel je bij Feyenoord, of bij Bijlow ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Linssen, Sinisterra
Reserves Feyenoord: Ten Hove, Troost; Nieuwkoop, Spajic, Haps, El Bouchataoui, Kökcü, Conteh, Jørgensen, Bozeník, Pratto
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bijlow is echt blessuregevoelig |
|
|
|