|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ballen en schoten van Diemers , de tering |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mazzel..
Wakker worden klootzakken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botte was net op tijd wakker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste helft drie spelers echt zwak , en de keeper ook ietwat . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Botje kan die snelle rugdekking aan Senesi niet geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ballen van Diemers zijn kut maar die van Malacia zijn ook janken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat een drama wedstrijd weer , die gasten kunnen echt niet voetballen , diemers drama heeft elke x teveel handelingen nodig na zijn aannames |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad moet malacia zwaar aan zijn voorzetten gaan werken die zijn gewoon drama |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Let ik al een paar weken op. Geen normale voorzet kan hij geven |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We hebben de winst hard nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kokcu voor Diemers om te beginnen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
je moet ook met jorgensen gaan spelen , linssen is 2 turven hoog daar heb je niks aan kan ook geen ballen vasthouden of kaatsen, dat doet jorgensen met zijn lengte toch beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2021 - 19:32 schreef kenny het volgende:wat een drama wedstrijd weer , die gasten kunnen echt niet voetballen , diemers drama heeft elke x teveel handelingen nodig na zijn aannames Eens, maar daar hebben we er te veel van. Diemers, Fer, Botte, Geert, Malacia kunnen niet direct en hebben vaak twee aannames nodig |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
diemers heb je geen klote aan , zeker in de kleine ruimte is het drama daat heeft hij teveel handelingen voor nodig en dan weet hij vaak nog niet waar de bal heen moet , dat doet kokcu veel beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2021 - 19:35 schreef kenny het volgende:je moet ook met jorgensen gaan spelen , linssen is 2 turven hoog daar heb je niks aan kan ook geen ballen vasthouden of kaatsen, dat doet jorgensen met zijn lengte toch beter Jorgensen verliest altijd elk duel |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2021 - 19:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens, maar daar hebben we er te veel van. Diemers, Fer, Botte, Geert, Malacia kunnen niet direct en hebben vaak twee aannames nodig mee eens , teveel spelers hebben te weinig kwaliteit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet die Argentijn er keer in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens maar toch zie ik hem in deze wedstrijd liever dan linssen , je kan wel hoge ballen in de pot gooien maar daar heb je met linssen niet veel aan , beetje fysiek en lengte is dus gewenst lijkt mij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal het wel fout hebben , maar iets in mij zegt dit ga je winnen Linssen op links centrum spits er in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 februari 2021 - 19:40 schreef kenny het volgende:[..] eens maar toch zie ik hem in deze wedstrijd liever dan linssen , je kan wel hoge ballen in de pot gooien maar daar heb je met linssen niet veel aan , beetje fysiek en lengte is dus gewenst lijkt mij Voor de lange bal lijkt Pratto geschikter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny