|
|
Eide
|
|
|
Helemaal niets aan de hand daar. Wat een aansteller.
En weer een assist op naam van Haller. Hoe minimaal dan ook, hij raakt hem wel beslissend aan daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De VAR zit zichzelf belachelijk te maken. Wat duurt dit lang zeg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat is wel weer mooi gedaan, 0 - 1. Misschien dat de spanning er nu af is.
Wat een klotebende weer, de rot replaycenter. Hebben zeker niks te doen, stelletje eikels. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schandalig dat het 4 minuten duurt...
Tadic toont daar wel even wat Ajax een kwartier niet had, namelijk wilskracht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarschijnlijk keek Dieperink het hele eerste kwartier terug |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heracles blijft wel steeds heel makkelijk gevaarlijk worden. Keer op keer door halfslachtig ingrijpen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het gaat wel belachelijk hard met goals van Davy Klaassen zo. Derde goal in drie wedstrijden tijd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na de goal was er meteen een leuke aanval. Ik dacht eigenlijk dat Ajax wakker was... helaas. Het is en blijft een uitermate matig niveau. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zijn gewoon allemaal individuele fouten. En niet een duel verliezen ofzo, gewoon je poten intrekken, niet naar een bal gaan etc |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Duidelijk ze sparen zich... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 - 19:15 schreef Loetje het volgende:Het zijn gewoon allemaal individuele fouten. En niet een duel verliezen ofzo, gewoon je poten intrekken, niet naar een bal gaan etc Zelfs dat niet. Gewon hotsenknotsenvoetbal. Lange halen, middenveld overslaan. Weinig echt voetbal. Het is gewoon slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mag ik zeggen dat Ajax ondanks de 0-1 compleet door iedere ondergrens zakt?
Ik vind van wel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 - 19:18 schreef Eide het volgende:[..] Zelfs dat niet. Gewon hotsenknotsenvoetbal. Lange halen, middenveld overslaan. Weinig echt voetbal. Het is gewoon slecht. Hoe wil je noemen wat Tagliafico doet dan, dat is gewoon niet naar een bal gaan, Mazraoui trekt zijn poot in, zelfs notabene Alvarez wacht alleen maar af. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste half uur vond ik Heracles (licht) sterker dan wij, ondanks dat wij met 0 - 1 voor staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lijkt wel RKC - Emmen dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van de week vond ik hem slecht, vooralsnog vind ik Tadic juist onze beste man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat moet Timber niet eens gaan doen daar.
Het is echt, echt heeeeeeel slecht dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mij betreft mogen er na rust een paar gaan banken. Te beginnen met Mazraoui en misschien Nico ook wel. Tering zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alsof ze voor het eerst samenspelen.
G team is er niks bij |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Je maat Neres gaat de 90 ook niet volmaken vrees ik..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2021 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat... Een... Geweldige... Wedstrijd.. om te huilen zo goed.
(Sarcasme jongens. Benoem het even speciaal voor sommige) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, ik kan me niet bekoren van hoe wij de eerste helft hebben gespeelt. Echt ondermaats ondanks de 0 - 1 voorsprong ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kans wederom tegen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En terecht! Anders ook niet want heeft amper ritme.
Maar die deelt prima mee in de malaise. Viel dinsdag afschuwelijk slecht in. Speelt nu ook slecht, net als heel Ajax zo'n beetje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een afschuwelijke eerste helft.
Blij met de voorsprong, maar daarmee krijgt Ajax veel en veel te veel van het goede.
Waar deze houding vandaan komt, geen idee maar dit moet niet nog een helft zo gaan want dan ga je dit volkomen terecht niet winnen.
Hoop oprecht dat er wat mensen nu opstaan, want waar Ajax voor mij tegen PSV de beste 35 minuten onder Ten Hag speelt, is deze in de top 3 slechtste helften te noemen.
Alleen Tadic voor mij enigzins voldoende. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 - 19:37 schreef Loetje het volgende:Wat een afschuwelijke eerste helft. Blij met de voorsprong, maar daarmee krijgt Ajax veel en veel te veel van het goede. Waar deze houding vandaan komt, geen idee maar dit moet niet nog een helft zo gaan want dan ga je dit volkomen terecht niet winnen. Hoop oprecht dat er wat mensen nu opstaan, want waar Ajax voor mij tegen PSV de beste 35 minuten onder Ten Hag speelt, is deze in de top 3 slechtste helften te noemen. Alleen Tadic voor mij enigzins voldoende. Tja triest maar zag dit van tevoren aankomen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Timber doet daar helemaal niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat wil Klaassen nou iedere keer met die eerste aanname in de 16? Die moet uithalen of koppen en niet gaan aannemen, dat kan die echt amper namelijk daar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat doet Blind allemaal joh |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vond de eerste 10 minuten ook niet optimaal, net zoals de hele eerste helft. Ook nu weer veel te veel fouten omdat ons driehoekjes niet goed zijn en veel balverlies oplevert.
De 1 - 1 hangt echt in de lucht als we zo blijven speken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller wint vrijwel al zijn koppels, ik zie gewoon niemand daarop anticiperen he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 - 20:02 schreef Onze Ajax het volgende:Vond de eerste 10 minuten ook niet optimaal, net zoals de hele eerste helft. Ook nu weer veel te veel fouten omdat ons driehoekjes niet goed zijn en veel balverlies oplevert. De 1 - 1 hangt echt in de lucht als we zo blijven speken. Ajax begon aanvankelijk een stuk beter. Druk zetten klopte wat meer, alleen was het slordig. Die druk is helaas weer weg |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Absoluut. Wel prettig dat Ajax eindelijk iemand heeft die dat soort duels wint. Stekelenburg weet Haller ook steeds te vinden met zo'n lange bal, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan Blom niet gewoon af gaan fluiten? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tadic is een gefrustreerd mannetje na rust. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom zoekt Tadic verdomme vrijwel nooit de 1 tegen 1 op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Breng alsjeblieft Antony voor Neres |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Omdat hij nog steeds niet in vorm is, zoals de afgelopen drie wedstrijden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, het scorend vermogen van Heracles is wel meteen met 40% afgenomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gele kaart een beetje typerd voor dit Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tadic houdt sowieso vaak in.
Vandaag gewoon voor rust onze beste man.
Overall vind ik Haller onze beste man inmiddels |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zolang er maar een goaltje nodig is met dit spel, zit ik niet gerust
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had gehoopt dat Neres weer wat dichter bij zijn vorm kwam zoals voor zijn blessure. Maar wat was die slecht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Neres duidelijk nog niet in vorm. Nu kan je dat vandaag van alle Ajacieden zeggen, maar vooruit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Hopelijk dat Antony voor een goede actie kan zorgen om 0 -2 te maken. |
|
|
|