BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zondag 21 februari 2021, 20:00); 4 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Phoe wat een goal zeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 februari 2021 - 21:12   quote  deeplink  
4-0 Kudus
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Neres geweldig, Tadic geweldig, Kudus geweldig
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Oh, wat een prachtige assist van Tadic na een even zo prachtige pass van Neres.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:15   quote  deeplink  
Waardeloos weggegeven
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2021 - 21:15   quote  deeplink  
Dat is dan jammer. Goed doorgezet door het broertje van.
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 21:15   quote  deeplink  
Lekker afscheid nemen van Schuurs. Loopt gewoon als centrale verdediger niet met zijn eigen man mee en sjokt erachter aan. Wat een kut actie zeg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 februari 2021 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:15 schreef Eide het volgende:
Dat is dan jammer. Goed doorgezet door het broertje van.
Grote broer van, he... ;-)
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2021 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Grote broer van, he... ;-)
Groot is die vent. Lijkt qua postuur totaal niet op Ryan.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:29   quote  deeplink  
Wordt wel heel rommelig nu. Zie niet veel meer gebeuren eigenlijk
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Godverdomme Neres, wat slecht weer
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Ajax komt niet in de problemen. Maar gewoon rustig lekker uitspelen is het ook niet echt. Wat meer rust aan de bal zou wel fijn zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:39   quote  deeplink  
Die blik van Beugelsdijk naar Brobbey, haha
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2021 - 21:47   quote  deeplink  
Ajax speelt de tweede helft echt heel matig uit.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Jammer, na de 4e zat er nog wel een monsterscore in. Ajax had weinig zin meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 februari 2021 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:48 schreef Loetje het volgende:
Jammer, na de 4e zat er nog wel een monsterscore in. Ajax had weinig zin meer
Wie weet hebben ze dit wel mee gekregen, over een paar dagen moeten ze er weer staan
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Alleen maar goed dit voor Ajax.

Zo blijkt maar weer dat het gewoon niet op halve kracht kan.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:54   quote  deeplink  
Dit mag je jezelf echt aantekenen.

En ik vind dat er een nieuwe regel binnen Ajax moet komen, en dat is dat Gravenberch eruit wordt gehaald zodra een pot beslist is. Wat een nare laconieke gast is dat.

Als je na 50 minuten op 4-0 komt, is 4-2 gewoon slecht.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 21:54   quote  deeplink  
Gravenberch is heel, heel hard op weg naar om gepasseerd te gaan worden. De rest doet het duidelijk al weken beter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 februari 2021 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Alleen maar goed dit voor Ajax.

Zo blijkt maar weer dat het gewoon niet op halve kracht kan.
Ze kunnen idd het beste volle kracht blijven geven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 februari 2021 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:54 schreef Loetje het volgende:
Gravenberch is heel, heel hard op weg naar om gepasseerd te gaan worden. De rest doet het duidelijk al weken beter
Tegen Lille dezelfde opstelling als in de 1e wedstrijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 februari 2021 - 21:57   quote  deeplink  
Dit kan trouwens niet zonder Taglia en Maza
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eerste pot was Rensch toch?

Ik verwacht beiden heren er niet bij en wellicht langer

Maar Ryan werkt hard om het kind van de rekening te worden
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Laatste is onzin. Die was er afgelopen week ook niet bij.

Ik denk dat je met name Blind op het middenveld mist.

Tegen psv en Lille met hem daar gespeeld en beide potten amper een doelpoging tegen gehad.
Eide
 Eide - zondag 21 februari 2021 - 22:13   quote  deeplink  
Tja. Prima eerste helft, zwakke tweede helft. Die tweede helft had ik kunnen vergeven als er niet zo stompzinnig twee goals waren weggegeven. Schuurs maakt alweer geen reclame voor zichzelf.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 februari 2021 - 22:24   quote  deeplink  
Ik denk dat Schuurs zichzelf geen goede dienst heeft bewezen. 2 tegengoals....
Die begint zeker niet aankomende donderdag tegen Lille.
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 22:53   quote  deeplink  
Voor mij is het wel duidelijk. In grote wedstrijden lijkt de opstelling voor mij duidelijk, zowel tegen PSV als Lille was uitmuntend. Dus waarom dat wijzigen?

Ofwel, geen Gravenberch, geen Schuurs en geen Mazraoui
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2021 - 22:54   quote  deeplink  
motm martinez
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 23:04   quote  deeplink  
Eens
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2021 - 23:29   quote  deeplink  
moet eerlijk zeggen, schuurs heeft echt een paar keurige ingrepen elke pot... maar laat echt toch teveel steken vallen helaas... voor nu gewoon echt timber cv

mazz/rensch timber martinez taqi

blind alvarez(moet die zich niet bemoeien met het voetballen zoals dir vandaag teveel deed)
klaassen/kudus(rustig brengen)

anthony/neres haller(maakt ze maar blijf het technisch matig vinden)/brobbey tadic/neres/idrissi

gravenverch valt me een beetje tegen de laatste tijd maat natuurlijk super jong..
en ik vind echt dat we onana missen, vind steek echt matig in het uitkomen 1 op 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2021 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 21 februari 2021 - 23:41   quote  deeplink  
Het is nu wel duidelijk einde van Schuurs,alle twee de doelpunten als een puppy zich laten verrassen,en dat is de zoveelste keer.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 08:41   quote  deeplink  
Alvarez en Martinez de beste twee voor mij.

Alvarez kan niet voetballen maar is met een assist en hetzelfde succesvolle passingspercentage als Gravenberg toch niet zo slecht als sommigen doen vermoeden.

82% waarvan vrijwel alles op de helft van de tegenstander en vooruit, lijkt me vrij prima..
p111
 p111 - maandag 22 februari 2021 - 09:01   quote  deeplink  
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Ten Hag zegt dat Schuurs een prima wedstrijd heeft gespeeld,dit is voor mij weer een onbegrijpelijke actie van Ten Hag.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 09:01 schreef p111 het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Ten Hag zegt dat Schuurs een prima wedstrijd heeft gespeeld,dit is voor mij weer een onbegrijpelijke actie van Ten Hag.
Dat is toch logisch. Wat moet hij dan. Zijn spelers afvallen.
p111
 p111 - maandag 22 februari 2021 - 11:32   quote  deeplink  
Helemaal niet over spelers indivueel praten,alleen over het team.Als je zegt dat Schuurs een goede wedstrijd heeft gespeeld dan maak je jezelf belachelijk.
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 11:35   quote  deeplink  
Nee, je kan in een media niet van alles gaan roepen. Dat doet niemand.

En geloof me, Ten Hag weet echt wel dat hij niet goed was en weet ook echt wel dat supporters dat ook zien. Niet voor niets is die gepasseerd door Timber.

Maar je roept dat gewoon niet in de media, en al helemaal niet over een jongen zonder zelfvertrouwen
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 12:53   quote  deeplink  
Maar wat een ongekende week komt eraan zeg

Een weekje van uitersten. In het kwaaie geval is de titelstrijd weer spannend en ben je in 2 van je 3 competities klaar. Of je staat in de bekerfinale, kan de schaal met 9 vingers vastpakken en je staat bij de laatste 16 van Europa.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 12:58   quote  deeplink  
Nog 12 wedstrijden in de eredivisie, daarvan mag je er nog 3 verliezen als PSV alles zou winnen.

PSV krijgt ajax az en Feyenoord in de komende paar weken.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 12:53 schreef Loetje het volgende:
Maar wat een ongekende week komt eraan zeg

Een weekje van uitersten. In het kwaaie geval is de titelstrijd weer spannend en ben je in 2 van je 3 competities klaar. Of je staat in de bekerfinale, kan de schaal met 9 vingers vastpakken en je staat bij de laatste 16 van Europa.
Ik acht Ajax eigenlijk niet in staat om de El te winnen. Daarvoor is er te veel aan de hand en mis je Onana te veel..

Ik noem de goals die Steek tegen heeft gehad geen fouten, maar hij heeft nog niet een hele moeilijek redding hoeven verrichten, en ik vraag me af of Onana dezelfde tegengoals had gehad.

Voor mij persoonlijk staat alles, maar dan ook echt alles in het teken van kampioen worden..
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik acht Ajax eigenlijk niet in staat om de El te winnen. Daarvoor is er te veel aan de hand en mis je Onana te veel..

Ik noem de goals die Steek tegen heeft gehad geen fouten, maar hij heeft nog niet een hele moeilijek redding hoeven verrichten, en ik vraag me af of Onana dezelfde tegengoals had gehad.

Voor mij persoonlijk staat alles, maar dan ook echt alles in het teken van kampioen worden..
Ik deel dit voorgesteld compleet met je.

Echter, stel je pakt de dubbel en haalt de kwartfinale dit seizoen, dat zou ongekend goed zijn in het huidige seizoen met alles wat er gebeurd is.

Toch, wordt jij in een week voor 2 prijzen uitgeschakeld en de druk in de competitie is er weer, ga je dat moreel echt wel voelen. Ook van buitenaf zal er dan weer veel druk komen. En dan weet jij ook wel wat ik bedoel.
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 12:58 schreef remco k het volgende:
Nog 12 wedstrijden in de eredivisie, daarvan mag je er nog 3 verliezen als PSV alles zou winnen.

PSV krijgt ajax az en Feyenoord in de komende paar weken.
Die komende weken zijn essentieel.

Feyenoord, PSV en AZ hebben over 4 weken alle toppers gehad, op Ajax na. Ajax krijgt een zware 5 laatste wedstrijden en daar moet je wat marge hebben.

Emmen en VVV zouden het probleem niet moeten zijn, maar AZ thuis en Feyenoord en Vitesse kunnen potentiƫle uitglijders zijn.

Niet verliezen van PSV en die komende wedstrijden winnen. Dan sta je sterk.
p111
 p111 - maandag 22 februari 2021 - 13:36   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Ajax op zijn lijstje bovenaan heeft staan Competitie en de rest is mee genomen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 februari 2021 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die komende weken zijn essentieel.

Feyenoord, PSV en AZ hebben over 4 weken alle toppers gehad, op Ajax na. Ajax krijgt een zware 5 laatste wedstrijden en daar moet je wat marge hebben.

Emmen en VVV zouden het probleem niet moeten zijn, maar AZ thuis en Feyenoord en Vitesse kunnen potentiƫle uitglijders zijn.

Niet verliezen van PSV en die komende wedstrijden winnen. Dan sta je sterk.
Psv winnen en je bent er al bijna. Wisselvallige ploeg op dit moment. Lille thuis ook gewoon de bus parkeren. Laat hun het spel maar maken.

Dit seizoen kampioen worden is wel prioriteit. Beker en Europa League vind ik eigenlijk maar bijzaak. Al pak je met een rondje EL extra toch wat centjes.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik deel dit voorgesteld compleet met je.

Echter, stel je pakt de dubbel en haalt de kwartfinale dit seizoen, dat zou ongekend goed zijn in het huidige seizoen met alles wat er gebeurd is.

Toch, wordt jij in een week voor 2 prijzen uitgeschakeld en de druk in de competitie is er weer, ga je dat moreel echt wel voelen. Ook van buitenaf zal er dan weer veel druk komen. En dan weet jij ook wel wat ik bedoel.
Natuurlijk kan dat.

Maar heel eerlijk verwacht ik dat niet. Ajax kan van PSV verliezen, dat is niet eens heel raar, maar PSV gaat niet ook van AZ en Feyenoord winnen in de weken daarna..

Als Ajax nu van alle kleintjes weet te winnen, dan wordt men gewoon kampioen.

Uiteraard zou het wel heel erg lekker zijn om 12 verliespunten minder dan PSV te hebben na komende zondag..
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv winnen en je bent er al bijna. Wisselvallige ploeg op dit moment. Lille thuis ook gewoon de bus parkeren. Laat hun het spel maar maken.

Dit seizoen kampioen worden is wel prioriteit. Beker en Europa League vind ik eigenlijk maar bijzaak. Al pak je met een rondje EL extra toch wat centjes.
Ajax de bus parkeren? Waarom?? Omdat we laten zien daar zo goed in te zijn?

Ajax kan niet anders dan het eigen spel spelen, met her en der wat kleine nuances..
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 14:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat.

Maar heel eerlijk verwacht ik dat niet. Ajax kan van PSV verliezen, dat is niet eens heel raar, maar PSV gaat niet ook van AZ en Feyenoord winnen in de weken daarna..

Als Ajax nu van alle kleintjes weet te winnen, dan wordt men gewoon kampioen.

Uiteraard zou het wel heel erg lekker zijn om 12 verliespunten minder dan PSV te hebben na komende zondag..
Jazeker. Echter, verlies jij een aantal belangrijke potjes kort achter elkaar, worden andere potjes ook zwaarder. Dus ik hoop dat Ajax deze week 2 van de 3 missies sowieso voltooid. Dan is een zeer mooi seizoen bijna een feit
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jazeker. Echter, verlies jij een aantal belangrijke potjes kort achter elkaar, worden andere potjes ook zwaarder. Dus ik hoop dat Ajax deze week 2 van de 3 missies sowieso voltooid. Dan is een zeer mooi seizoen bijna een feit
UIteraard, zowel winnen als verliezen gaat in die kopjes zitten, zeker als het de grotere potten betreft, en daar speel je er twee van de komende 6 dagen..
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 15:48   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2021 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 15:50   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2021 door Loetje --
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2021 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat je in elk seizoen waar je kampioen wordt en Europees overwintert sowieso van een succesvol seizoen kan spreken. De beker en Europees ver komen na de stop zijn kersen op de taart die een seizoen van succesvol naar zeer succesvol kunnen promoveren.

Als je dan ziet wat Ajax afgelopen zomer is kwijtgeraakt is het huidige seizoen echt bijzonder te noemen. Natuurlijk met haken en ogen en allerlei kritische aantekeningen, maar toch. Voorlopig draait Ajax een beter seizoen dan vorig jaar. Dat had ik vooraf niet verwacht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zondag 21 februari 2021, 20:00); 4 - 2

0.0096240