BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Welkom met tranen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 16 februari 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Welkom met tranen...

Amanda komt weer terug van haar jaardag. Bepakt met tassen en bloemen maakt de 20-jarige haar rentree in de Villa. Maar ze is nog niet binnen of ontvangt meteen een sneer van Huub over haar moeder. De Amsterdamse zoekt haar toevlucht in de Chill Room en neemt Brian met zich mee. Als even later ook Selène erbij komt zitten, is het een gezellige boel. Amanda is zo enthousiast dat ze niet door heeft dat Selène zichzelf niet is. Als de 20-jarige even de Chill Room verlaat, barst de gastspeelster in tranen uit. "Ik ga jullie zo missen!", snikt ze in Brians armen. "Wat is hier aan de hand?", vraagt Amanda geschrokken als ze even later Selène in Brians armen treft. "Ze is heel verdrietig omdat ze ons gaat missen. Ze gaat namelijk zo weg", laat de Antilliaan zijn vriendin weten. Ze is nog maar net thuis of ze moet alweer afscheid nemen! Het valt ook allemaal niet mee in de Villa...

bron: tien.tv
Liefje
 Liefje - zaterdag 16 februari 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Pleur Eric er uit, wat een verbeelding heeft hij, denkt hij dat hij weer een bewoner is, en die h**r, die zich laat gebruiken door Huub, wat een verbeelding, weg met dit hele programma, ik kijk om een opinie te hebben, maar dit is te walgelijk voor woorden hoe hier met moraal en fatsoen wordt om gegaan
mezelf
 mezelf - zondag 17 februari 2008 - 00:02   quote  deeplink  
dat hebben ze van Brain en Amanda geleerd weet je nog Liefje, nee vergeten zeker nou ik niet.
DGKJaapio
 DGKJaapio - zondag 17 februari 2008 - 01:07   quote  deeplink  
Nah hebben ze niet geleerd joh hebben ze van zichzelf. Die Eric voegt iig meer toe dan Selene en die Luc dus zolang ze blijven keten is het wel lachen
frans-06
 frans-06 - zondag 17 februari 2008 - 08:33   quote  deeplink  
ze worden toch allemaal gebruikt daar wie niet? het heeft meer weg van een bordeel,personen zonder eigen waarde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Welkom met tranen...

0.0064318