|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een enorme kut club is t eigenlijk ook |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk dat advocaat moet gaan op stappen , zit geen enkel idee in het hele spel van ons , het loopt als los zand door elkaar , ergste is er zit ook 0,0 verbetering in het elftal hoe lang moeten we nog door ploeteren ?? en verder weg zakken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik ook niet maar ben het wel spuugzat onderhand. Dit zie je aankomen en ik ben geen eens een coach. Voorspelbare kutzooi bah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2021 - 12:34 schreef R()b het volgende:[..] Ik ook niet maar ben het wel spuugzat onderhand. Dit zie je aankomen en ik ben geen eens een coach. Voorspelbare kutzooi bah Precies. En dan nog Groningen en AZ uit komende week.
Treurig |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2021 - 12:33 schreef kenny het volgende:denk dat advocaat moet gaan op stappen , zit geen enkel idee in het hele spel van ons , het loopt als los zand door elkaar , ergste is er zit ook 0,0 verbetering in het elftal Ben geen roeper om ontslag, maar dit is zo amateuristisch dom |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja Voorspelling alvast: Aanvallende backs, vroeg storen en het is klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen godvergeten niet eens druk zetten tegen Twente manmanman |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gun dickie een mooi afscheid maar op deze manier wordt het een groot drama voor hem en ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Advocaat is een koning in t voetbal uit je elftal halen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , dickie is voor het korte succes , niet om een elftal op te bouwen of spelers of team beter te maken , het lijkt simpelweg uitgewerkt te zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Spelers willen geen geld inleveren, maar krijgt Feyenoord geen subsidie voor deze droeftoeters? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan Diemers er niet uit. Kan niet met een bal omgaan! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Sowieso te veel ziekenhuisballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je maakt een wereldgoal maar wat is het weer een zielige hoop stront |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon nog te veel domme krachten Spajic Nieuwkoop Diemers Malacia en Kökcü in deze vorm. T zijn dravers. Lopers. Geen inzicht, geen steek pass niks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stevie ook ruzie met de bal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. De rest is niet veel beter. En kijk eens hoe een ander zo een bal over de zijlijn laat hobbelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder op met die oostblokker man.
Kan er geen moer van |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Eindpass is zo bagger slecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia is echt heel erg aan de bal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik mopper liever om gemiste kansen dan dit totale gebrek aan voetbal. Spelers brengen elkaar continu in de problemen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is niet orgineel maar JEEZUS DIEMERS !! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo’n Nieuwkoop wat probeer je nu te doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je zit na zo’n Spajic te kijken en denkt waarom speelt zoiets? En zo zijn er nog zes. Die mogen fout op fout maken en Dick blijft roepen dat de jeugd niet goed genoeg is. Nou ik zie liever jeugd dit soort fouten maken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Senesi verliest op het middenveld een kopduel van Narsingh. Dat zegt alles. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diemers slecht, Berghuis slecht, de hele klerezooi! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En dat al een tijdje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra te miepen dat hij de bal niet kwijt kan. Nee lul dat komt omdat JIJ aanspeelbaar moet zijn op t middenveld Niet naast je centrale verdedigers :( |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2021 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:Toornstra te miepen dat hij de bal niet kwijt kan. Nee lul dat komt omdat JIJ aanspeelbaar moet zijn op t middenveld Niet naast je centrale verdedigers :( En als je beide centrale niet kunnen opbouwen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan is dat je probleem. Overigens kan Senesi t wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2021 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:Je zit na zo’n Spajic te kijken en denkt waarom speelt zoiets? En zo zijn er nog zes. Die mogen fout op fout maken en Dick blijft roepen dat de jeugd niet goed genoeg is. Nou ik zie liever jeugd dit soort fouten maken Volledig eens |
|
|
|