|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:gefeliciteerd iedereen! helaas niet kunnen kijken omdat we onze amerikaansebull plots moesten laten inslapen die vergiftigd was door 1 of andere bal die die had binnengekregen.. en net afgelopen december was de moeder ervan al overleden (ouderdom) plots dus verdomd rustug in huis.. achja scheelt jullie weer onzin van mij ;) maar blij dat we door zijn, benieuwd wie de volgende tegenstander word. Sterkte kerel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:gefeliciteerd iedereen! helaas niet kunnen kijken omdat we onze amerikaansebull plots moesten laten inslapen die vergiftigd was door 1 of andere bal die die had binnengekregen.. en net afgelopen december was de moeder ervan al overleden (ouderdom) plots dus verdomd rustug in huis.. achja scheelt jullie weer onzin van mij ;) maar blij dat we door zijn, benieuwd wie de volgende tegenstander word. Eens met Warrior, liever je onzin hier gehad, sterkte man.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Same to you, sterkte kerel |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:gefeliciteerd iedereen! helaas niet kunnen kijken omdat we onze amerikaansebull plots moesten laten inslapen die vergiftigd was door 1 of andere bal die die had binnengekregen.. en net afgelopen december was de moeder ervan al overleden (ouderdom) plots dus verdomd rustug in huis.. achja scheelt jullie weer onzin van mij ;) maar blij dat we door zijn, benieuwd wie de volgende tegenstander word. Hé, nummer10,
Ik kom net terug uit de Verenigde Staten, en heb een forse jetlag. Ik lees je treurige bericht over het laten inslapen van je hond. De reden van het moeten laten inslapen is te triest voor woorden. Gecondoleerd en heel veel sterkte! En blijf vooral je "onzin" posten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
thanks allemaal.. doet me goed! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind er waarschijnlijk niet bij in Eindhoven. Damn, wat een aderlating zou dat zijn |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 - 11:02 schreef nummer10 het volgende:gefeliciteerd iedereen! helaas niet kunnen kijken omdat we onze amerikaansebull plots moesten laten inslapen die vergiftigd was door 1 of andere bal die die had binnengekregen.. en net afgelopen december was de moeder ervan al overleden (ouderdom) plots dus verdomd rustug in huis.. achja scheelt jullie weer onzin van mij ;) maar blij dat we door zijn, benieuwd wie de volgende tegenstander word. Sterkte nummer10! Hopelijk kan Ajax het komende zondag nog eens voor je over doen. Nogmaals sterkte man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan mis je gewoon weer even 4 basis spelers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Yep, en dit keer bijna alles in een linie |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 - 18:36 schreef AkaS het volgende:[..] Sterkte nummer10! Hopelijk kan Ajax het komende zondag nog eens voor je over doen. Nogmaals sterkte man. thanks kerel! die gaan we zeker weten weer kijken.. gezien het gezeik bij psv en ajax die psv op verdere achterstand kan zetten heb ik er vertrouwen in ook al lees ik wat we wellicht gaan missen qua spelers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk allemaal toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vergat nog te melden dat ik het wel heel zielig en triest vond van Botman om zo te zeuren over dat voorvalletje met Blind. Man man man, wat een jankerd. Is maar goed dat zo iemand niet bij Ajax in het eerste staat, hij moet naar zichzelf kijken en hiervan leren. Er gebeurde echt bijna niets en dan zo janken. Net als die week ervoor met Tagli (al was dat terecht) |
|
|
|