|
|
Loetje
|
|
|
Jaaaaaaaaaaa
Smerige kutclub
Enige wat IS moet doen is Eindhoven opzoeken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
1-1. zo slecht en dan nog een punt....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit was 100% rood.
1-1 terecht. Maar hoe... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Komen nog 4 minuten aan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We hebben Makkelie niet tegen he |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Huh? Hoezo fluit die af?
Heeft 3 minuten stilgelegen.
Maar wat een cruciale goal hier |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
zo slecht spelen en dan nog een punt pakken..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha. Heerlijk. Laat die hoerenzoon van een dumfries maar helemaal over de zeik gaan. Hahahhaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat laatste is een absoluut feit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha. Zoveel frustratie en dan toch joh een heerlijke middag. Zalig dit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een kutwedstrijd maar heerlijk |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En de wetenschap dat PSV niet dichterbij is gekomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Tadic dit bewust doet en zelf rustig is vind ik het een echte held |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor PSV is het alle 'hands' aan dek.
2-0 afgekeurd, 1-1 door hands.
En een geweldige Makkelie. Alleen rood op het einde.
Ajax wel echt heel, heel slecht.
God, wat een last valt van de schouders na de 1-1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Lekker he, die rotkop van Dumfries |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar wat kan Tadic een paar immense druk aan zeg. Zo’n druk en zo rustig blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:26 schreef Loetje het volgende:Voor PSV is het alle 'hands' aan dek. 2-0 afgekeurd, 1-1 door hands. En een geweldige Makkelie. Alleen rood op het einde. Ajax wel echt heel, heel slecht. God, wat een last valt van de schouders na de 1-1 Hahahaha. Ajax heeft de VAR vandaag heerlijk mee.
Ajax verliest gewoon niet met twee nul door twee handsballen van Psv. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:26 schreef Loetje het volgende:Voor PSV is het alle 'hands' aan dek. 2-0 afgekeurd, 1-1 door hands. En een geweldige Makkelie. Alleen rood op het einde. Ajax wel echt heel, heel slecht. God, wat een last valt van de schouders na de 1-1 Ja pfffff zegt dat wel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:17 schreef Loetje het volgende:Stekelenburg 4 Rensch 5 Timber 5 Martinez 5 Blind 4 Klaassen 4 Gravenberch 4.5 Alvarez 4 Tadic 4 Haller 3 Antony 5 Neres 3 Kudus 3 Schuurs 3 Stekelenburg 10 Rensch 10 Timber 10 Martinez 10 Blind 10 Gravenberch 10 (Beste speler) Klaassen 10 Alvarez 10 Tadic 13 Haller 10 Antony 10
Neres 10 Kudus 10 (Die gaat het helemaal maken) Brobbey 10 Schuurs 10 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dumfries zijn moeder ook een 10 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu even serieus, Makkelie had er nog 3 minuten bij moeten geven. Ik zag Ajax serieus de 1-2 ook nog maken |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:29 schreef Loetje het volgende:[..] Stekelenburg 10 Rensch 10 Timber 10 Martinez 10 Blind 10 Gravenberch 10 (Beste speler) Klaassen 10 Alvarez 10 Tadic 13 Haller 10 Antony 10 Neres 10 Kudus 10 (Die gaat het helemaal maken) Brobbey 10 Schuurs 10 Whahaha!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hoerenclub!!! Heerlijk!!! Fuck die kutlampen!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Volgende x sla je die dumme dries op zijn bek Tadic!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:29 schreef Loetje het volgende:[..] Stekelenburg 10 Rensch 10 Timber 10 Martinez 10 Blind 10 Gravenberch 10 (Beste speler) Klaassen 10 Alvarez 10 Tadic 13 Haller 10 Antony 10 Neres 10 Kudus 10 (Die gaat het helemaal maken) Brobbey 10 Schuurs 10 Hahahaha..helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja!! Dat schreef ik eerder ook zo. Mooi hè?! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik wil andere woorden gebruiken. Die ik hier zojuist ook zei...
Maargoed, Tadic met de 2-1 in 2019. Deze is ook weer cruciaal he.
Maar wat was het slecht en wat geloof ik er heilig in als we de blessuretijd nog hadden mogen spelen waar we recht op hadden, we nog een grote kans hadden gehad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn moeder is ook een hoer, net als zijn vader een mongool is.
Heb altijd geleerd dat je de waarheid moet vertellen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, m'n hart doet ook weer normaal. Wat een vreselijk slechte pot zeg.
Ik vind trouwens de emotie tussen Tadic en Dumfries wel mooi. Heerlijk dat het zo diep zit. Ik weet niet of wat Dumfries net zegt klopt of niet, maar ik vind het wel knap hoe hij daarna meteen voor de camera z'n verhaal doet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Olympiakos in de 88ste minuut, wij in de 92ste minuut en dan zeggen dat Schmidt een Duitser is!! Heerlijk dit, grafclub!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:30 schreef Loetje het volgende:Nu even serieus, Makkelie had er nog 3 minuten bij moeten geven. Ik zag Ajax serieus de 1-2 ook nog maken Wel knap dat jij dat zag nadat de hele wedstrijd geen bal aangekomen is haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:34 schreef Eide het volgende:Zo, m'n hart doet ook weer normaal. Wat een vreselijk slechte pot zeg. Ik vind trouwens de emotie tussen Tadic en Dumfries wel mooi. Heerlijk dat het zo diep zit. Ik weet niet of wat Dumfries net zegt klopt of niet, maar ik vind het wel knap hoe hij daarna meteen voor de camera z'n verhaal doet. Dumme Dries is een kneusje die graag uitdeelt maar niet incasseren kan. Dan gaat ie als een kleuter huilen bij mammie!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:33 schreef Loetje het volgende:[..] Ik wil andere woorden gebruiken. Die ik hier zojuist ook zei... Maargoed, Tadic met de 2-1 in 2019. Deze is ook weer cruciaal he. Maar wat was het slecht en wat geloof ik er heilig in als we de blessuretijd nog hadden mogen spelen waar we recht op hadden, we nog een grote kans hadden gehad. Ach, 1-1 vind ik in dit geval ook niet verkeerd. PSV is immers niet dichterbij gekomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:34 schreef Eide het volgende:Zo, m'n hart doet ook weer normaal. Wat een vreselijk slechte pot zeg. Ik vind trouwens de emotie tussen Tadic en Dumfries wel mooi. Heerlijk dat het zo diep zit. Ik weet niet of wat Dumfries net zegt klopt of niet, maar ik vind het wel knap hoe hij daarna meteen voor de camera z'n verhaal doet. Niks is knap bij hun.
Zelfs dat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gelijkmaker wel terecht trouwens.
Wedstrijd verdiende geen winnaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hopen dat wij niet morsen de komende weken en hun nog een keer morsen tegen AZ of Feyenoord |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben wel benieuwd wat die Dumme Dries dan gezegd heeft tegen Tadic! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ALs je met je slechtste wedstrijd van het seizoen gelijk speelt, verdien je gewoon om kampioen te worden :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:38 schreef Loetje het volgende:[..] Hopen dat wij niet morsen de komende weken en hun nog een keer morsen tegen AZ of Feyenoord Yep. Maar dan zal Ajax pertinent aanzienlijk beter moeten spelen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dumme Dries is een kneusje die graag uitdeelt maar niet incasseren kan. Dan gaat ie als een kleuter huilen bij mammie!! Die maakt meer schwalbes dan hartslagen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook, maar Ajax zit ook diep.
Toch zo laat die goal maken wijst in ieder geval dat de teamgeest goed zit. |
|
|