BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 28 februari, 14.30 uur) Eredivisie 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 21:03   quote  deeplink  
Vandaag overigens een schoolvoorbeeld hoe je een gelijkspel toch kan tellen als een overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 februari 2021 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 21:03 schreef Eide het volgende:
Vandaag overigens een schoolvoorbeeld hoe je een gelijkspel toch kan tellen als een overwinning.
Inderdaad Psv niet ingelopen en heel veel geluk gehad. En je slechtste wedstrijd gespeeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 februari 2021 - 21:07   quote  deeplink  
zag net dr beelden van die wappies bij hrt stadion... maar hoe is het mogelijk dat die mensen uberhaubt zo dicht bijkomen bij zoon wedstrijd...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 februari 2021 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:
zag net dr beelden van die wappies bij hrt stadion... maar hoe is het mogelijk dat die mensen uberhaubt zo dicht bijkomen bij zoon wedstrijd...
Dat begreep ik ook niet, Eindhoven is toch geen dorp of toch wel ? :-)
nummer10
 nummer10 - zondag 28 februari 2021 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 21:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

haha lijkt me indd niet.. maar het lijkt me ook dat zoon spelersbus en spelers niet zo open en bloot staat normaal.. en al helemaal niet bij een "risico" wedstrijd...
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 21:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee, het zijn zeven dorpen.

Nee echt. Zeven dorpen met de Philipsfabriek ertussen waardoor ze samengroeiden.
AkaS
 AkaS - zondag 28 februari 2021 - 22:55   quote  deeplink  
Wat was Kudus trouwens slecht
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 22:55 schreef AkaS het volgende:
Wat was Kudus trouwens slecht
Geen enkele invaller pakte goed uit, of het moet Schuurs zijn geweest. Neres voorlopig ook nog geen schim van zichzelf.
Eide
 Eide - zondag 28 februari 2021 - 23:07   quote  deeplink  
Ajax-spelers belaagd na topper tegen PSV, Amsterdamse club doet aangifte

Spelers van Ajax zijn na de topper tegen PSV in Eindhoven (1-1) bij de gang van het stadion naar de spelersbus belaagd. Ajax heeft besloten aangifte te doen.

Zo werd er met voorwerpen gegooid naar de spelers, onder anderen naar aanvoerder Dusan Tadic. Laatstgenoemde was tegen en na het einde van de wedstrijd betrokken bij een opstootje met PSV-aanvoerder Denzel Dumfries.

Twee personen zijn aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Beiden zijn weer in vrijheid gesteld. Ajax gaat aangifte doen voor poging tot mishandeling, zo bevestigde de club. De spelers moesten, ondanks de aanwezigheid van politie, met hulp van beveiligers naar de spelersbus worden begeleid.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 maart 2021 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 23:07 schreef Eide het volgende:
Ajax-spelers belaagd na topper tegen PSV, Amsterdamse club doet aangifte

Spelers van Ajax zijn na de topper tegen PSV in Eindhoven (1-1) bij de gang van het stadion naar de spelersbus belaagd. Ajax heeft besloten aangifte te doen.

Zo werd er met voorwerpen gegooid naar de spelers, onder anderen naar aanvoerder Dusan Tadic. Laatstgenoemde was tegen en na het einde van de wedstrijd betrokken bij een opstootje met PSV-aanvoerder Denzel Dumfries.

Twee personen zijn aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Beiden zijn weer in vrijheid gesteld. Ajax gaat aangifte doen voor poging tot mishandeling, zo bevestigde de club. De spelers moesten, ondanks de aanwezigheid van politie, met hulp van beveiligers naar de spelersbus worden begeleid.

Bron
Van de beelden die ik had gezien vond ik inderdaad dat er maar slecht werd opgetreden door de beveiliging en politie aldaar. Waarom laat je ze überhaupt zo dicht bij de spelers komen terwijl je weet dat er vlak voor het einde van de wedstrijd op het veld al een voorval is geweest. Denk je werkelijk dat die supporters ze alleen een handje wilden geven?? Domme beleidsvoerder daar!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 09:43   quote  deeplink  
Na 10 a 15 minuten moest van Smidt de rechterkant hoger staan, zodoende kwam de niet fitte Blind meer onder druk te staan.

Die wijziging pakte goed uit voor PSV, wij konden lastiger de bal kwijt,het werd steeds onnauwkeuriger, zo werd het uitgelegd na de wedstrijd

Gravenbergh kwam duidelijk te kort.
En het blijkt weer dat Blind daar niet hoort te staan, gewoon op het middenveld of centraal in de verdediging waar hij het meest tot zijn recht komt.

Tagliafico werd zeer zeker gemist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 maart 2021 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 20:39 schreef Loetje het volgende:
Nu even reëel.

Stekelenburg 6. Fout bij de goal, houdt er ook 2 uit en hield Ajax in de wedstrijd.

Rensch 5.5. Deed te weinig met de ruimte
Timber 6. Stabiel, knap.
Martinez 5.5. Deed teveel rare dingen, heel onrustig aan de bal
Blind 4.5. Ongekend slecht aan de bal, niet des Daley

Alvarez 5. Slecht aan de bal, te veel duels verloren.
Klaassen 5. Deed ook amper wat met de ruimte, was de vrije man.
Gravenberch 5. Schrijnend aan de bal, daar moet het nonchalante er echt uit.

Antony 5.5. Niet goed, wel de meest dreigende voor rust.
Haller 4.5. Matig, zowel in duels als aan de bal. Mist een enorme kans en overzicht.
Tadic 6. Was niet goed, maar die goal verdiend 2 bonuspunten.

Neres 4.5. Zat niks in qua dreiging.
Kudus 4.5. Leed alleen maar balverlies.
Schuurs 4.5. Viel slecht in, in duel en aan de bal
Het was idd heel slecht, maar geen averij opgelopen. Ik wil wel het veld ook een onvoldoende geven 4
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 20:39 schreef Loetje het volgende:
Nu even reëel.

Stekelenburg 6. Fout bij de goal, houdt er ook 2 uit en hield Ajax in de wedstrijd.

Rensch 5.5. Deed te weinig met de ruimte
Timber 6. Stabiel, knap.
Martinez 5.5. Deed teveel rare dingen, heel onrustig aan de bal
Blind 4.5. Ongekend slecht aan de bal, niet des Daley

Alvarez 5. Slecht aan de bal, te veel duels verloren.
Klaassen 5. Deed ook amper wat met de ruimte, was de vrije man.
Gravenberch 5. Schrijnend aan de bal, daar moet het nonchalante er echt uit.

Antony 5.5. Niet goed, wel de meest dreigende voor rust.
Haller 4.5. Matig, zowel in duels als aan de bal. Mist een enorme kans en overzicht.
Tadic 6. Was niet goed, maar die goal verdiend 2 bonuspunten.

Neres 4.5. Zat niks in qua dreiging.
Kudus 4.5. Leed alleen maar balverlies.
Schuurs 4.5. Viel slecht in, in duel en aan de bal
Volledig mee eens!
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2021 - 20:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aanvallend hands was duidelijk te zien in de 2e herhaling.

Zojuist de reactie van Van Egmond. Martinez zet geen kracht, is een nieuwe regel en dus geen rood. Ik was die even gegeven.

En penalty was terecht.
Hij staat er met zijn volle gewicht bovenop.
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij staat er met zijn volle gewicht bovenop.
Maar blijkbaar geen kracht, ofwel stap je er volop in, is het rood.

Sorry, schiet mij maar lek, maar ik vind het rood.
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 13:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar blijkbaar geen kracht, ofwel stap je er volop in, is het rood.

Sorry, schiet mij maar lek, maar ik vind het rood.
Ik vind het donkerrood, maar datzelfde vind ik van natrappen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het donkerrood, maar datzelfde vind ik van natrappen.
Ik vind de interpretatieregel zo vreemd.

Ik deel jou mening volledig, moge dat helder zijn.

Maar dit betreft ook van achter, dat moet met kracht gebeuren. Serieus gozer, het is de domste term die er bestaat. Van achter vind ik bijvoorbeeld altijd rood. Waarom, omdat je never nooit een bal kunt spelen.

Alles wat niks met een balgerichte actie te maken heeft, is voor mij rood en dat is echt wel te interpreteren

Maar om hands staan we de meest pietluttige regels te maken.

Want om even eerlijk te zijn zonder Ajax bril, doe 2-0 kan Vertessen helemaal niets aan doen he. Volgens de regels juist, aanvallend hands altijd strafbaar. Ik vind 'm echter nergens op slaan.
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 16:15   quote  deeplink  
Zodra je voordeel hebt van een handsbal dan is het prima dat er dan gevloten word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door p111 --
Loetje
 Loetje - maandag 01 maart 2021 - 17:13   quote  deeplink  
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen gisteren net als mijn bij de penalty hun hoofd hebben weggedraaid hebben van de spanning en het resultaat in handen van de commentator heeft gelegd?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 maart 2021 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:13 schreef Loetje het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen gisteren net als mijn bij de penalty hun hoofd hebben weggedraaid hebben van de spanning en het resultaat in handen van de commentator heeft gelegd?
Hahaha ik wou het doen maar keek op het laatste moment..maar dacht er het zelfde over
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Nee hoor. Gewoon met een hartslag van 160 en een stressscore van 90 op m’n horloge blijven kijken naar die pot.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 maart 2021 - 07:42   quote  deeplink  
Maar wat een gezeur op Tadic: Borst, van Hanegem enz. Zijn natuurlijk wel beetje anti Ajax. Ajax onwaardig bla bla. Tuurlijk irriteer ik me ook wel eens aan hem als stervende zwaan of smeken bij de scheids. Maar zijn gedrevenheid kenmerkt een topsporter.

Dumfries die hands maakt en daarna de penaltystip kapot maakt en Tadic uitscheld en zegt dat hij gaat missen. Tadic scoort en noemt hem waarschijnlijk hoerenjong.
Waarna Dumfries helemaal over de rooie gaat. Begrijp dat ook nooit zo goed dat daar zoveel emotie door loskomt. Dan wijst iedereen Tadic aan als schuldige bijzonder.
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2021 - 07:48   quote  deeplink  
Scheids is uiteindelijk schuldig.

Die moet Dumfries gewoon rood geven aangezien die bal er 100% zeker in was gegaan. Daar staat nog steeds rood voor.

Dan was Dumfries van het veld gegaan en had deze situatie niet ontstaan.

Het neerbuigende gedrag richting spelers die op de grond liggen zou ook eens wat vaker bestraft moeten worden met geel. Daar begint alles al namelijk. Ook onze jongens maken zich daar weleens schuldig aan en ik heb er een gruwelijke hekel aan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 maart 2021 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Whahahha, ik dacht er wel aan en deed 1 seconden mijn handen voor mijn ogen, maar heb toch gekeken!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 maart 2021 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 07:48 schreef remco k het volgende:

Die moet Dumfries gewoon rood geven aangezien die bal er 100% zeker in was gegaan. Daar staat nog steeds rood voor.

Het neerbuigende gedrag richting spelers die op de grond liggen zou ook eens wat vaker bestraft moeten worden met geel. Daar begint alles al namelijk. Ook onze jongens maken zich daar weleens schuldig aan en ik heb er een gruwelijke hekel aan.
Ik vind dat spelers die onsportief zijn, zoals Zahavi die de bal wegtrapt altijd een gele kaart moet krijgen. Door deze actie creeer je ook een reactie, zie Martinez. Dit mag in mijn ogen nooit rood zijn en ook gewoon met geel bestraft worden. Martinez had dit niet gedaan als Zahavi de bal niet wegschopte. Martinez vertoonde onsportief gedrag, maar werd uitgelokt door de tegenstander. Ik vind dat daar een verschil in mag zitten.

De acties van Tadic en Dumfries hadden van mij ook beide met geel mogen worden bestraft, dan stop je deze onzin. Van mij mochten ook alle 3 de PSV spelers die bij tadic stonden gestraft worden met geel, omdat ze daar niets te zoeken hadden en ook dit is onsportief gedrag.

Het is heel zimpel al het onspotieve gedrag moet gewoon altijd met geel bestraft worden!!

Expres vallen in een strafschopgebied is ook geel.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 maart 2021 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Haha. Ik dacht serieus dat ik de enige was die niet durfde te kijken, omdat ik er "zeker" van was dat er gemist zou worden. Ik ben de kamer uit gevlucht en kwam pas na een paar minuten terug. Toen zag ik hier de stand: 1-1. Wat een opluchting was dat!!
p111
 p111 - dinsdag 02 maart 2021 - 12:42   quote  deeplink  
Ik had alle vertrouwen in onze baas dus bleef gewoon kijken,ondanks die idioten van PSV (3 man) die stonden te praten tegen Tadic en die halve zool Dumfries die de stip aan het weg trappen was,helaas niemand van Ajax die Tadic ging helpen om die eikels weg te sturen dat was een zwak momentje van onze jongens.Onze baas stond er helemaal alleen voor,en schoot ons toen toch maar even naar het kampioenschap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2021 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 maart 2021 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 07:48 schreef remco k het volgende:

Ja inderdaad. Alleen begint al bij die gasten die bij het minste of geringste over het veld rollen kermen van de pijn en dan weer opstaan verder sprinten. Sport is emotie dat zeker maar incasseren is er niet meer bij.
AkaS
 AkaS - dinsdag 02 maart 2021 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 11:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind dat spelers die onsportief zijn, zoals Zahavi die de bal wegtrapt altijd een gele kaart moet krijgen. Door deze actie creeer je ook een reactie, zie Martinez. Dit mag in mijn ogen nooit rood zijn en ook gewoon met geel bestraft worden. Martinez had dit niet gedaan als Zahavi de bal niet wegschopte. Martinez vertoonde onsportief gedrag, maar werd uitgelokt door de tegenstander. Ik vind dat daar een verschil in mag zitten.

De acties van Tadic en Dumfries hadden van mij ook beide met geel mogen worden bestraft, dan stop je deze onzin. Van mij mochten ook alle 3 de PSV spelers die bij tadic stonden gestraft worden met geel, omdat ze daar niets te zoeken hadden en ook dit is onsportief gedrag.

Sowieso moeten de spelregels nodig eens onder een ernstig logische loep gelegd worden!

Iemand bewust pootje haken met als doel hem te laten vallen en de aanval eruit halen wordt als een licht vergrijp gezien. Ik zou dit graag met rood bestraft zien. Omdat dit een doelbewuste actie is om de regels te overtreden en je tegenstander neer te halen.

Ongelukkige botsingen omdat iemand net te laat is, wordt wel weer zwaar gestraft terwijl hier dan geen slecht intentie achter zit.

Hands... Jesus wat maken ze dit ingewikkeld!!! Dit moet toch simpeler kunnen.

Uitballen of corners doelbewust onterecht claimen mogen ze van mij ook gaan bestraffen met geel. Opzouten met dat geraffineerde genaai in het voetbal. Het moet eerlijker, zuiverder en transparanter.

Ik ben ook van mening dat Martinez rood had moeten hebben, maar dat is omdat ik moet een dergelijke regel ben groot gegroeid. Maar als dit tegenwoordig niet meer zo is, dan heeft ajax mazzel... Onlogisch vind ik het wel.

Daarnaast vind ik dat Ajax een pittig woordje moet Martinez moet gaan wisselen. Hij speel beestachtig goed. Ben erg blij met hem, maar met acties als deze en tegen Lille doet hij zijn goede spel eigenhandig de das om en daarmee ook heel ajax!

Het is heel zimpel al het onspotieve gedrag moet gewoon altijd met geel bestraft worden!!

Expres vallen in een strafschopgebied is ook geel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 maart 2021 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2021 - 17:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

hahaha, was je het zo met me eens Akas? met een eigen sausje....

Pootje haken is ook rood, als dit een doelkans belemmerd, anders is het geel.
Onterecht claimen van uitballen of corners gaat wel heel ver met een gele kaart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2021 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 maart 2021 - 12:47   quote  deeplink  
Awly, die interpretatie is veranderd.

Het ontnemen van een doelkans is niet meer direct rood, tenzij de speler geen enkele moeite doet de bal te spelen. Dan is het wel rood.

Nou speelde Dumfries wel heel letterlijk de bal ;-) Maar dat was gewoon rood.
AkaS
 AkaS - woensdag 03 maart 2021 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 11:56 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

hahaha, was je het zo met me eens Akas? met een eigen sausje....

Pootje haken is ook rood, als dit een doelkans belemmerd, anders is het geel.
Onterecht claimen van uitballen of corners gaat wel heel ver met een gele kaart.
hahaha ik zie het. Ging niet helemaal goed geloof ik. Ik wilde jou quoten en er iets aan toevoegen.

Kijk, omdat jullie mij natuurlijk niet anders kennen dan een groot fan van Erik ten Hag ontgaat het jullie logischerwijze dat ik heel erg diepzinnig en filosifisch van aard ben aangelegd. Dat dit niet overkomt in mijn iets wat eenzijdige manier van posten, neem ik alleen mezelf maar kwalijk uiteraard.

Dit gezegd hebbende wil ik even reageren op jouw opmerking dat je het wel heel ver vindt gaan om uitballen en corners onterecht claimen bestraft moet worden met geel...

Ik begrijp niet dat je het hier niet mee eens bent aangezien jij in jouw post de mindset van de voetballers aan de kaak wilt stellen... Althans zo heb ik dit beleefd.... Een mindset die het mooie spelletje voetbal verziekt. Onsportief gedrag... etc etc.

Door het onterecht claimen van uitballen en corners te bestraffen, maak je een heel duidelijk statement richting onsportief gedrag en een verziekende mindset van voetballers. Het gevolg is onderdeel van een groter geheel om de mindset van de voetballers te veranderen en positief en sportief gedrag te bevorderen...

Daarom mijn gedachtengang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2021 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2021 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 14:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

hahaha ik zie het. Ging niet helemaal goed geloof ik. Ik wilde jou quoten en er iets aan toevoegen.

Kijk, omdat jullie mij natuurlijk niet anders kennen dan een groot fan van Erik ten Hag ontgaat het jullie logischerwijze dat ik heel erg diepzinnig en filosifisch van aard ben aangelegd. Dat dit niet overkomt in mijn iets wat eenzijdige manier van posten, neem ik alleen mezelf maar kwalijk uiteraard.

Dit gezegd hebbende wil ik even reageren op jouw opmerking dat je het wel heel ver vindt gaan om uitballen en corners onterecht claimen bestraft moet worden met geel...

Ik begrijp niet dat je het hier niet mee eens bent aangezien jij in jouw post de mindset van de voetballers aan de kaak wilt stellen... Althans zo heb ik dit beleefd.... Een mindset die het mooie spelletje voetbal verziekt. Onsportief gedrag... etc etc.

Door het onterecht claimen van uitballen en corners te bestraffen, maak je een heel duidelijk statement richting onsportief gedrag en een verziekende mindset van voetballers. Het gevolg is onderdeel van een groter geheel om de mindset van de voetballers te veranderen en positief en sportief gedrag te bevorderen...

Helemaal eens. Maar hoe wil je dat bewerkstelligen?

Het claimen is iemands interpretatie. Hoe wil je bepalen of dat komt uit een oprechte gedachte dat die bal van hem is of dat hij dondersgoed weet dat die bal niet van hem
Is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 maart 2021 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2021 - 14:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha, nee dat klopt, ik stel de mindset van de voetballers aan de kaak, alleen ik vind een corner of uitgooi claimen wel iets dat erbij hoort als het niet overduidelijk is (niet sportief), net als dat je een lichte overtreding maakt op een speler. Zelf kon ik ook wel genieten als een verdediger een zogenoemde professionele overtreding maakte op mij op een plek waar hij dan een gele kaart kreeg, maar een goede mogelijkheid verloren ging.

Ik heb zelf ook meegemaakt dat spelers zelf niet eens door hadden dat ze de bal aanraakte en dachten dat de ander onterecht de bal claimde. Ik geniet er zelf wel van als een speler eerlijk is en de bal dan aan de tegenpartij geeft. Dat is ook zoals het zou moeten zijn. Daarom vind ik het ook niet erg als de VAR in zou grijpen als er onterecht een corner of uitbal wordt gegeven.
Ik hou niet van onsportief gedrag, zoals Grenada doet, dat werkt ergenis op.

Zelfs het tijdrekken van Onana vond ik vorig jaar super irritant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 28 februari, 14.30 uur) Eredivisie 1-1

0.0103530