|
|
VVout
|
|
|
AZ - Feyenoord (zondag 28 februari 2021, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 28 februari 2021, 16:45 uur Locatie: AFAS Stadion, Alkmaar Scheidsrechter: Allard Lindhout Var: Pol van Boekel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hebben we er zin aan beste Feyenoorderts, omdat het kan 1-3... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Altijd zin an, revance Az wordt opgerolt in eigen stadion |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jaja, als niemand het verwacht... Knappe zege met uitblinkende Sini |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou graag een verassing willen zien ......mijn wishlist: Berghuis die echt zijn stempel gaat drukken op het team Pratto die verrast Een Jorgensen die als aanvallende middenvelder gaat uitblinken Een verdediging die echt goed staat En fans die er weer in gaan geloven
Tja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hoop ook gewoon op een overwinning en we gaan er gewoon weer voor, what else. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prachtig weer, goed veld, de bal rolt perfect. 0-4. En na afloop stiekem Karlsson in de bagageruimte stoppen, en mee terug nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, gaan ze weer huilie huilie doen daar :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 11:16 schreef ar het volgende:Prachtig weer, goed veld, de bal rolt perfect. 0-4. En na afloop stiekem Karlsson in de bagageruimte stoppen, en mee terug nemen. Van A tot Z mee eens! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk de positiviteit die je voelt op een zondagmorgen met een blauwe lucht. Dat doet een mens goed. Toch heb ik er een keihard hoofd in voor vanmiddag. De prestatiecurve is niet echt veelbelovend hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach AZ....Gemeenschappelijk hier in de streek met Feyenoord: een takkehekel aan 020.
Lul en jank maar, Az doet het heel knap in vele opzichten, laatste jaren. En Feyenoord?
Uitslag: 1-2. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben van mening, dat dit AZ nog een inzinking krijgt, zo breed is hun selectie niet. Dan ga je nog krijgen dat aan het bijna einde van dit seizoen er aan spelers getrokken gaat worden. Gaat in die koppies zitten. Ik vind Vitesse gevaarlijker, lekker in de luwte en goede trainer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lage verwachtingen, misschien valt 't mee vandaag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, wedstrijd op ESPN1 vandaag. Kan ik gewoon kijken en hoef ik geen stream te scoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb mijn account via via op laptop gaat redelijk tot nu toe |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3 punten nodig maakt niet uit hoe!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom nou weer Nieuwkoop? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gullit op de bank bij die kazen, ben niet gauw benieuwd naar een niet Feyenoorder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tsja, Geert niet fit zekers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Beter op de back dan Geert. Alleen Geert scoort af en toe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Geertruida beter dan Nieuwkoop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als voetballer sure, maar niet op rechtsback. Geert is geen back, Nieuwkoop wel. Maar het lijkt me dat je Geert gewoon centraal kan opstellen naast Senesi. Zeker nu Spajic in niets nog op een verdediger lijkt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als voetballer sure, maar niet op rechtsback. Geert is geen back, Nieuwkoop wel. Maar het lijkt me dat je Geert gewoon centraal kan opstellen naast Senesi. Zeker nu Spajic in niets nog op een verdediger lijkt. Dat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2021 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als voetballer sure, maar niet op rechtsback. Geert is geen back, Nieuwkoop wel. Maar het lijkt me dat je Geert gewoon centraal kan opstellen naast Senesi. Zeker nu Spajic in niets nog op een verdediger lijkt. Ja als Geertruida centraal staat ben ik wel voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar